Здравейте, мислех да пръсна с по две ръце спрей и лак алуминиевите джанти, преди да им сложат зимните гуми. Обаче застудя вече и единственото ми помещение, където мога да ги пръсна, е остъклена тераса. 10 градуса е в момента, но вероятно ще паднат до 8 през седмицата. Ще успеят ли да изсъхнат или да почакам до пролетта?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Температура за боядисване на джанти
Свий
X
-
Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнениеЗдравейте, мислех да пръсна с по две ръце спрей и лак алуминиевите джанти, преди да им сложат зимните гуми. Обаче застудя вече и единственото ми помещение, където мога да ги пръсна, е остъклена тераса. 10 градуса е в момента, но вероятно ще паднат до 8 през седмицата. Ще успеят ли да изсъхнат или да почакам до пролетта?
Това силно напряга европейските ми разбирания за семейството и направо руши подкрепата ми за Истанбулската конвенция.
- 3 likes
Коментар
-
В казармата,където бяхме имаше Строителна рота с техниката си.Старшини караха камиони разни.Крадеше се бензин на поразия и слагаха в зиловете нафта.С едни огромни лейки.
Поделението бе над с.Байлово,секретно.1988/89г.Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко....)
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
Коментар
-
Тука съм се изложил.Тоя коментар бе за другата тема,за бензин в нафтата....чукча писател !
-
И малко като прекалиш с нафтата в бензина изпускателните колектори стават червени гарнитурите на главите духват на момента а ако имаш някой оцелял изпускателен клапан си късметлия . Видяно пак в казармата на поне десетина ЗиЛ 131 ; Урал ; УАЗ и прочие все здрава техника . Как се оправят след това поразиите не ме питай .
-
-
Щом има лак в задачата, винаги има проблем с температурата освен ако не се ползва двукомпонентен такъв със съответния втвърдител и ускорител. Случаят явно не е такъв. Първата причина да пропуснеш до пролетта е тази. Втората я е споделил Ясен.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Коментар
-
Това е резултат от липсата на материал в последния слой. Просто не е имало време да опъне, защото е съхнело за секунди. Последният слой се "налива" казано по бояджийски. Трябва да има повече материал, който да не може да изсъхне толкова бързо а да успее да разлее по повърхността на детайла. По тази причина се боядисва с пистолет а не със спрейче - можеш да контролираш относително перфектно полагането на лака. Отделно, че универсалната боя сама по себе си е далече от истината. Може да опиташ с водна 800 и ако изчезнат дупчиците да минеш с чист лак две ръце. Естествено съществува опасност и да протъркаш до грунд на някое по-напудрено място, но това го има и при професионалистите..
-
-
Като за теб,много добре се е получило или случило .....Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар