Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мога ли да сложа 32" гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Това е хода само на разгъване , а нагоре до упор в тампона мерил ли си го ?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Митко/fulda/
      Това е хода само на разгъване , а нагоре до упор в тампона мерил ли си го ?
      Е точно това писах по-горе че не съм измислил статичен начин да го премеря.

      Кажи ти как?
      Nissan Patrol Y61

      Коментар


      • #18
        Като вдигаш едната гума стабилизиращата щанга се съпротивлява и и пречи да пропада но това е минимално. Би трябвало да може да овисне до цялата дължина на амортисйора. В случая обаче след лифта ограничението идва от полуоската. Ако амортисйорите са по-дълги има опастност полуоската да се удари в моста. За съжаление може това да е максимума на предницата.
        Предполагам че задния мост след лифта е с много по голям ход. Което компенсира ограничението на предницата. Иначе с 4см ход на доло на цялото окачване и малко по-висок бурдюр като качваш едната гума ще овисва във въздуха.

        Коментар


        • #19
          паджерото отпред има долни и горни бъмп стопове, решаващ за доброто поведение на пътя е разстоянието до долния

          принципно на стандартното окачване хода нагоре и надолу е еднакъв, но след лифта това се променя по обективни причини
          drive alive

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от fanatic
            хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
            Много бе.
            Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от kinex
              Иначе с 4см ход на доло на цялото окачване и малко по-висок бурдюр като качваш едната гума ще овисва във въздуха.
              То това е въпроса - дали е 4см.
              А като се качвам по по-високи камъни примерно 30см (вместо бурдюри) с едната гума - другата не увисва

              Колкото повече се замислям - усещам че не съм много подготвен по темата.
              Nissan Patrol Y61

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от go go go
                паджерото отпред има долни и горни бъмп стопове, решаващ за доброто поведение на пътя е разстоянието до долния

                принципно на стандартното окачване хода нагоре и надолу е еднакъв, но след лифта това се променя по обективни причини
                Кофти.

                Коментар


                • #23
                  не е толкова кофти освен ако решиш да правиш някакви огромни лифтове, които и без това с тази конструкция на окачването са невъзможни.

                  освен това, ако някой се опитва да направи от паджерото траялска кола е на път към огромно разочарование, автомобила е конструиран за бърз офроуд и там му е силата. с минимален лифт и сравнително малки гуми

                  колега, колата ти е много добре така, докато беше в сервиза я гледах. не ти трябват по - големи гуми защото така ще изгубиш още от и без това слабата динамика на колата, не само при набиране но и при спиране. вероятността 32'' да ти опират някаде е голяма, а с този 1'' на гумите нищо няма да постигнеш. за коловозите гледай да си извън тях, когато паднеш вътре имаш лебедка, зада нямаш такива грижи ти трябват мин. 35'' а това не е колата за такива гуми.
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от kinex
                    Първоначално публикуван от fanatic
                    хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
                    Много бе.
                    Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.
                    не така не съм го мерил, тук всеки ден за да паркирам прескачам бордют който е доста висок и като се кача с едната предна гума върху него тя се прибира приблизително 20 см. навътре в калника може и да е по-малко ама на пръв поглед толкова ми изглежда.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      Аз изобщо не планирам екстреми с нея.
                      На мен ми трябва за лов.
                      По принцип в началото исках да си сложа само лебедка, но се оказа , че със стандартното окачване предницата слиза много на долу.

                      Но пък сега като имам лебедка съм много по-смел и се "ръгам" в голяма кал.

                      За окачването просто ми е интересно как работи и какво му е по-доброто от стандартното. Иначе съм доволен.
                      Nissan Patrol Y61

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от fanatic
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Първоначално публикуван от fanatic
                        хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
                        Много бе.
                        Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.
                        не така не съм го мерил, тук всеки ден за да паркирам прескачам бордют който е доста висок и като се кача с едната предна гума върху него тя се прибира приблизително 20 см. навътре в калника може и да е по-малко ама на пръв поглед толкова ми изглежда.
                        Това не е ли ход нагоре?
                        Nissan Patrol Y61

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Novice
                          Първоначално публикуван от fanatic
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Първоначално публикуван от fanatic
                          хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
                          Много бе.
                          Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.
                          не така не съм го мерил, тук всеки ден за да паркирам прескачам бордют който е доста висок и като се кача с едната предна гума върху него тя се прибира приблизително 20 см. навътре в калника може и да е по-малко ама на пръв поглед толкова ми изглежда.
                          Това не е ли ход нагоре?
                          да но логично е едната като влиза в калника другата се опитва да стои на пътя и е с почти същото изместване в обратна посока, сега ще слеза и ще снимам че така си говорим напразно ще взема и линийка за да се види точно.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Първоначално публикуван от Novice
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Първоначално публикуван от kinex
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
                            Много бе.
                            Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.
                            не така не съм го мерил, тук всеки ден за да паркирам прескачам бордют който е доста висок и като се кача с едната предна гума върху него тя се прибира приблизително 20 см. навътре в калника може и да е по-малко ама на пръв поглед толкова ми изглежда.
                            Това не е ли ход нагоре?
                            да но логично е едната като влиза в калника другата се опитва да стои на пътя и е с почти същото изместване в обратна посока, сега ще слеза и ще снимам че така си говорим напразно ще взема и линийка за да се види точно.
                            Да, но това не става ли само ако купето стои хоризонтално?
                            А като качиш Фронтерата на 20 см бордюр с едната гума - хоризонтално ли е купето?
                            Nissan Patrol Y61

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Novice
                              Първоначално публикуван от fanatic
                              Първоначално публикуван от Novice
                              Първоначално публикуван от fanatic
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Първоначално публикуван от fanatic
                              хмм тва окачване е 1:1 като на фронтерата а при мен хода е над 20 см. със стандартните амортисьори.
                              Много бе.
                              Слагаш колата на равно.Мериш разтоянието от гумата до калника.Вдигаш купето и гумата е с 20см понадоло така ли.
                              не така не съм го мерил, тук всеки ден за да паркирам прескачам бордют който е доста висок и като се кача с едната предна гума върху него тя се прибира приблизително 20 см. навътре в калника може и да е по-малко ама на пръв поглед толкова ми изглежда.
                              Това не е ли ход нагоре?
                              да но логично е едната като влиза в калника другата се опитва да стои на пътя и е с почти същото изместване в обратна посока, сега ще слеза и ще снимам че така си говорим напразно ще взема и линийка за да се види точно.
                              Да, но това не става ли само ако купето стои хоризонтално?
                              А като качиш Фронтерата на 20 см бордюр с едната гума - хоризонтално ли е купето?
                              точно заради това написах че е почти еднакъв в другата посока, окачването винаги се опитва да държи купето хоризонтално, не в случая не стои хоризонтално накланя се но разликата между левия върху бордюра и десния на асфалта в обратен ход е не повече от 5-6 което и написах по-горе, десния се сгъва ~ 20 см. навътре в калника сесния се разгъва ~ 15 надолу ! направихме темата като чат
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Novice
                                За окачването просто ми е интересно как работи и какво му е по-доброто от стандартното. Иначе съм доволен.
                                E, аз очаквах да чуя отзиви от теб, а ти питаш
                                Истински лифт на окачването сте направили отзад. Пружини и амортисьори. А отпред порди конструкцията няма какво много да се направи, смяна на амортисьор и натягане на торсиона. Хода няма как да се увеличи с тези къси полуоски. Ако не съм прав Фулдата може спокойно да ме наругае!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X