Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

    Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
    Мишо, направих почти реален тест с БФГ АТ и МТ (с еднакви тойоти 80, сивата и червената) пред Флексовете има "тестов полигон" с АТ-то (червената, беше малко по-ниска тогава - факт) се закопах и 15 минути се вадих - успях, но с яко развъртане на колелата и както вече казах 15мин. напред - назад, със сивата (с БФГ МТ) минах през същата яма 3 пъти (напред, назад и настрани) все едно е асфалт, а беше по-лоша калта
    Както се казва от личен опит
    МТ-тата ги карам вече известно време и (за парите им) съм доволен, пробвах ги и на сняг и на лед и на кал - нямам забележки (без да са "Фантастични" и да "правят чудеса")
    мойте 50 стотинки
    Саше, веднъж ми сподели, че си карал и с GOOD YEAR WRANGLER.
    Кажи си впечатленията от тях.
    Не искам да провокирам гласуващите, но те най-много ме блазнят, и по-точно размер 33х12,5х15!

    Коментар


    • #32
      До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

      Лазаре нека неспорим,щом си доволен,радвам се.Според мен БГФ АТ са просто една мъничка идея по добри от всички останали АТ гуми,но нищо повече.За КАЛ нестават,неговоря разкаляно,а кал,20-30 см която се лепи по всичко,просто и липсва самопочистване,нормално.
      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

      Коментар


      • #33
        До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

        Мишо ето още едно видео сравнение на Гудиар МТР, Интерко трексус АТ и МТ (митко с тойотата, Тедо с Хюндая и аз с Патриота съответно) през едно и също място един след друг 24МБ
        P.S.
        това не е лабораторен тест, а филмче от разходка което може да е полезно.

        Коментар


        • #34
          До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

          Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
          Имам чувството, че БФГ А/Т са по-добри от М/Т!
          С БФГ М/Т карах 8 месеца и искам да ти кажа, че трябва само лекичко да помирише калчица и там си оставя!!!
          Много се обичат с калта и не искат да се разделят!!!
          С какъв кеф ги свалих от джипа и си казахме сбогом за винаги, просто не мога да ти опиша!!!
          Тези гуми стават само за асфалт и твърдо изпечена кал - глина!!!
          Питай Хаки как на последната разходка с БФГ А/Т на една полянка не можеше да тръгне, камоли да я качи.
          Аз до него също с А/Т - паметник.
          През това време един Самурай с Кобри припкаше около нас все едно е на асвалт.
          Иначе в коловозите сме пушки.
          Предположих че Хаки ще сменя гуми ама той направо джипа тръгна да сменя. Както и да е.
          Аз за себе си съм решил.
          Карам един месец с МТ докато ми се надуе главата от бученето.
          После слагам АТ докато закъсам
          И така .... МТ-АТ-МТ-АТ.

          Коментар


          • #35
            До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
            Саше, веднъж ми сподели, че си карал и с GOOD YEAR WRANGLER.
            Кажи си впечатленията от тях.
            Не искам да провокирам гласуващите, но те най-много ме блазнят, и по-точно размер 33х12,5х15!
            Не съм бил аз Никога не съм имал гудиар на "джипа", но щом ти харесват - взимай, аз съм убеден че не ще е голяма разликата с другита (било в + или - ) - важно е да те кефят. Аз бях ужасно предубеден за БФГ МТ (след един опит зимата на лед), Но ето "палачинката се обърна" и сега съм с тях и не са ме подразнили по никакъв начин - напротив харесвам си ги и ще си ги покарам известно време.
            Успех

            Коментар


            • #36
              До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Аз за себе си съм решил.
              Карам един месец с МТ докато ми се надуе главата от бученето.
              После слагам АТ докато закъсам
              И така .... МТ-АТ-МТ-АТ.
              Е т'ва е Пламене най добрия изборИзкефи ме словореда.

              п.с.Алекс ти като си с МТ на БГФ,какво ти е мнението за тях,като шум при каране до 100 км/час,търпи ли се ?
              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

              Коментар


              • #37
                До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                Аз бих пробвал тази.

                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #38
                  До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                  Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                  Не съм бил аз Никога не съм имал гудиар на "джипа", но щом ти харесват - взимай, аз съм убеден че не ще е голяма разликата с другита (било в + или - ) - важно е да те кефят. Аз бях ужасно предубеден за БФГ МТ (след един опит зимата на лед), Но ето "палачинката се обърна" и сега съм с тях и не са ме подразнили по никакъв начин - напротив харесвам си ги и ще си ги покарам известно време.
                  Успех
                  Нали разбра идеята ми - правя втори комплект джанти и гуми, за периода МАЙ-СЕПТЕМВРИ, демек само за лятото, когато е сухичко, а иначе през останалото време си оставам с "рошавите" и силно агресивни гуми - Федима Чироко или Малатеста Кайман!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                    Е т'ва е Пламене най добрия изборИзкефи ме словореда.

                    п.с.Алекс ти като си с МТ на БГФ,какво ти е мнението за тях,като шум при каране до 100 км/час,търпи ли се ?

                    Много добре! Шумят по-малко от Дънлопите. Карал съм ги до 150км/ч - никакви проблеми, с изключение на лека вибрация около 100-те, но може да е от баланса?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                      За Гудиера може да помогне и Фулдата ако се включи.Той кара вече колко състезания с такива.И аз много ги харевсвам

                      Коментар


                      • #41
                        До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                        Ето MT/R-ите в тази ситуация бяха много безпомощни. Вървях само заради ината ми.


                        Оставам си на мнението че това е добра универсална гума, но на кал не е нищо особенно. Аз поне не усещам разлика от някои доста по-асфалтови модели.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                          Ами тя си е универсална гума, поне по моите разбирания, аз за това съм си ги взел.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                            От както карам джипки пробвах голяма част от изброените марки гуми. Както Мишо каза в по горните постове гумите се делят на два типа: първият тип са гумите тип Саймекс или тип "бутонки" - прекрасни гуми за кал и по-бавно каране през много кални терени и колвози. Определено тези гуми биха подхождали най-добре на по слаби автомобили като Уаз или стандартните японски или немски импотентни дизелови автомобили. Другия тип гуми са не толкова агресивните шарки М/Т (А/Т са градски гуми и не са в анкетата). Пробвал съм четири от изброените модели гуми: БФГ М/Т са добри гуми за много бързо каране, но под 50км/h се управляват много трудно, слабо място са страничните бордове, силни страни са цената и бавното износване. Дънлоп - в кал е добра докато е нова - според мен неуспешен опит за кална гума. Слаби страни цена, странични бордове, устойчивост на износване. Силни страни - добро поведение на асфалт, добра управляемост в кал. ТСЛ - тежка гума, но много здрава и с отлична тракция в кал на добра цена. Слабата страна е управлението на тази гума при висока скорост. Най-добрия вариант за само един комплект гуми. Гуудйеар - мога да кажа само хубави неща за нея с изключение на цената. Здрава, добре се чисти на скорост, перфектрна за високи скорости на макадам и т.н. Знам, че куадра ще се опита да ме обори, но ако е карал бавничко е нормално гумуте да стават като валяци, нека пробва на същия терен и с други гуми, кал с кал няма еднакви.

                            Въпреки всичко написано до тук от мен избора на гуми е субективен - много зависи от колата, стила на шофиране и целите.
                            IvoVarbanov.bg

                            Коментар


                            • #44
                              До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                              Здравей Мишо,и аз като теб се чудех преди няколко месеца какви гуми да избера.Критериите бяха същите като твоите Бих добавил още една гума отговаряща на тези критерии.Пирели скорпион Бях пуснал такава тема Кумхо ал вентура или Пирели скорпион.Там Кики сподели,че е доволен от Кумхото.За Пирелито нямаше информация от хора,които са карали с него.Поради тази причина реших да взема и двата модела гуми и да ги монтирам на двата джипа.Резултата за сега е равен Кумхото е по безшумно от Пирелито и по малко се окопава.Пирелито се държи много прилично на странични наклони.На баланс също двата модела са еднакви.От 50 гр.до 150 гр.тежести.Кумхото е в размер 31х10.5х15,а Пирелито 265х75х16 и двете гуми са шест платови,но Пирелито изглежда с по здрав страничен борд.Като недостатък отчитам,че годината на производство на Пирелито е края на 2005 г.,но това имаха в момента.Като цени Кумно-220лв. Пирели-320лв.Пробите на двата модела продължават.Надявам се да съм бил полезен.Поздрави.
                              Прикачени файлове
                              LZ4RG

                              Коментар


                              • #45
                                До: Коя е най-добрата гума,НЕ РЕГЕНЕРАТ,ЗА КАЛ???

                                Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                                ... Гуудйеар - мога да кажа само хубави неща за нея с изключение на цената. .
                                Вярно, цената им е малко "солена", но Дънлоп са също толко скъпи а тях ги унищожих за около 5 месеца, а Митко (Фулда) кара доста време с Гуудйера и по мои наблюдения имат още доста живот.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X