Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шпилки за джанти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Кило мастило исписахте па как ви не заболяха пръстите бе.
    По въпроса със шпилките: вече не правиме разходки по стругари, закалки и др. мъки. Дава се мостра и размери и се поръчва в завод. Шпилките идват за около 10 дни по куриер, поцинковани със щемпел за якост 10.9 на цена 2.00 - 2.50лв за брой, като най важното не се режат на нож, а се удрят на преса за да не се разваля кристалната решетка на метала. На тази цена идват и в красива опаковка. Имам и мостри за който се интересува.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      Утепа рибата!)) Ква щампа бе джанъм, резбата се тегли на ролки. Така може и да скатаеш термообработката, щото това се явява студено коване и СИЛНО модифицира кристалната решетка, така че я уякчава. Не работи добре на срязване, и ако се разхлабят гайките нищо хубаво няма да стане. 10,9 е якостта само на опън.
      Ех - ех ... Машинните елементи не са секретни бе, що не четете?)

      Коментар


      • #18
        Може и на ролки да е но важното е че не рязана. И никой не казва че термообработката се пропуска. Важното е че ти не се разправяш с всичките тези работи а получаваш готовия продукт.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от ymk
          Кило мастило исписахте па как ви не заболяха пръстите бе.
          По въпроса със шпилките: вече не правиме разходки по стругари, закалки и др. мъки. Дава се мостра и размери и се поръчва в завод. Шпилките идват за около 10 дни по куриер, поцинковани със щемпел за якост 10.9 на цена 2.00 - 2.50лв за брой, като най важното не се режат на нож, а се удрят на преса за да не се разваля кристалната решетка на метала. На тази цена идват и в красива опаковка. Имам и мостри за който се интересува.
          абе човек ти резба виждал ли си, я си намери едно болтче и си помисли как ще стане резба с преса

          и това с поцинковането нещо не ми се изясни, това да не е кофа ???
          има оксидация, кадмиране и още няколко по - специални операции против корозия /износо устойчиви покрития/

          освен това 10 дни за работа, която отнема 2 часа ...
          drive alive

          Коментар


          • #20
            Поцинковането не е износоустойчиво, а като кадмирането антикорозионно покритие. Електрохимия. Обаче обикновено го правят върху точен размер, то е дебело, и при първото завинтване гайката го одира и край.
            Фосфатирането и азотирането са хубави неща, ама тях пък по не ги правят и от простото и евтино закаляване. Кой ти разбира днеска от духова музика ...
            Пресован болт съм виждал. И вал. И ос. И гайка даже. Сигурно само и само да направят менте на ментето китайците са измислили нарочни преси. Вал за средно движение на спортен(!!!) велосипед - прахова металургия ... Просто синтероване. Много са, няма начин да се избесят всичките((( Малко са ни циганите, тия от де се взеха ...

            Коментар


            • #21
              то и аз съм виждал /късал/ пресован болт, но той беше от говнолин, иначе малко трудно ще стане на преса, освен ако не е преса колкото къща.

              не съм виждал до сега поцинкован болт, това ще е интересно

              може някой да е възприел тая революционна технология вече, колко му е, трябва една вана за горещо поцинковане или електролитна такава и готово

              немога да разбера какво им пречи на хората да правят нормални неща и да използват познанията си зада направят нещата по - хубави и зддрави, а не обратното
              drive alive

              Коментар


              • #22
                Масово са поцинковани, просто се загледай.
                Алчността.

                Коментар


                • #23
                  Термообработка...

                  Тва е един от най-важните и лесни за 21 век процеси! Без него която и да е стомана неподлежи на никакво натоварване! Незнам каде сте учили, но Стефан е напълно прав! Стомана 40 45 е подходяща за болтовете! Стомана 60г 65г 70г и ваобще сички стомани от серията се водат прожинни стомани! Като цифрата показва въглеродното съдържание от което зависи до каква степен може да се кали и съотвтно да издаржа след това направения детайл! Тази стомана въобще не е по скъпа от 45 и 40 или поне имат малка разлика която е в жълто! Но тя при нормално положение, нагрята до синкав цвят и истинала, без допалнително-предизвикани охлаждания има някаде около 10 единици твърдост, при която твърдост болтовете ще ги завиеш точно 2 пъти и са леш! Ако се пак намериш стомана която да е закалена то незнам с шлайф ли ще ти я работат или със струг
                  Намериш ли стомана с документ за структората вече е лесно! Навсякаде има книги до колко градуса да се нагрее и след това да се отвърне за да се получи желаната еластичност и якост същежременно! В меито има прекрасни малки пещи с точно регулиране на нагряването! Аз лично съм практикувал на такава! Колко лабораторни съм направил... Също така там който и да е от твзи в цеха има книга и знае как и колко да я закали! Незнам обаче на какви цени работат! Иначе има хора които закаляват по цвят! Аз знам как става, но несе наемам да права нищо друго освен прожините и иглите на ловната ми пушка! Досега неми е засичала
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #24
                    Благодаря на всички за информацията!
                    Ще ми трябва доста време за да анализирам всичко, но нещо ми се струва че всички пътища водят към МЕИ-то. Като ги направя ще пусна резултата, а ако не отговоря един месец значи съм сбъркал технологията и съм в болницата!

                    Коментар


                    • #25
                      )) Нищо, ще свикнеш със стила В цял свят във всички такива форуми е същото
                      Премери тия шпилки, ако не знаеш от къде да купиш калибрирана Ст 45 кажи тук. После ми пусни например ЛС, да се разберем кога да те заведа при нормален стругар. 20 или там 24 шпилки са работа за половин ден. и няколко лева. Такива резби се правят на струг с нож, с флашката само се калибрират. Кажи кви са, да съм сигурен че имам флашка. По-добре направи комплект за едно колело повече. Удрят се, губят се ... Ще си имаш резервни. Като станат ще ги занесем на свирепия асистент Киро в МЕИто, който право в учебната лаборатория и ковачница на бъдещи инженери пред смаяния поглед на публиката ще ги изпече, свари и премери. Та не знам кой как, ама аз да съм сигурен че няма да се пребиеш. И да е в отпуска, семестъра почва след две седмици май, няма къде да се дене.
                      Човека пие чай

                      Коментар


                      • #26
                        Супер !
                        Резбата е английска и се надявам поне да се навива в нашата посока!
                        Ако имаш флашки в инчове, футове и т.н. ще пием много чай!

                        Коментар


                        • #27
                          Направете...

                          Направете я по БДС 12 по 1,25 и слагаите гайки от москвич бе! Никелирани са и са супер, защото непозволяват на мърсотията да прониква!
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Направете...

                            Първоначално публикуван от DINI
                            Направете я по БДС 12 по 1,25 и слагаите гайки от москвич бе! Никелирани са и са супер, защото непозволяват на мърсотията да прониква!
                            4ао
                            даже стават и на Тойота ЛК тия гайки
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от go go go
                              Първоначално публикуван от ymk
                              Кило мастило исписахте па как ви не заболяха пръстите бе.
                              По въпроса със шпилките: вече не правиме разходки по стругари, закалки и др. мъки. Дава се мостра и размери и се поръчва в завод. Шпилките идват за около 10 дни по куриер, поцинковани със щемпел за якост 10.9 на цена 2.00 - 2.50лв за брой, като най важното не се режат на нож, а се удрят на преса за да не се разваля кристалната решетка на метала. На тази цена идват и в красива опаковка. Имам и мостри за който се интересува.
                              абе човек ти резба виждал ли си, я си намери едно болтче и си помисли как ще стане резба с преса

                              и това с поцинковането нещо не ми се изясни, това да не е кофа ???
                              има оксидация, кадмиране и още няколко по - специални операции против корозия /износо устойчиви покрития/

                              освен това 10 дни за работа, която отнема 2 часа ...
                              Най напред ще те поканя да се видим и ще ти покажа какво представляват болтовете изработвани на преса. Ти със сигурност си виждал такива болтове, но не си обърнал внимание как в действителност са изработени. Стефан правилно ме поправи не е точно преса а са валци, но ефекта от тях е като от преса. Ето накратко как се изработват. Предварително калибрована стомана минава през валци които постепенно правят каналите на резбата като избутват навън част от матеряла. Затова тези част от болта където се намира резбата е с по голям диаметар от тази върху която няма резба. После термо обработка и покритие.

                              По въпроса с покритията. Оксидацията е "благородна" ръжда. Оксидираните детайли се съхраняват само в маслена баня. В автомобилите оксидирани болтове има само в двигателя, на петите на коляновия вал, биелите и още няколко болта.

                              КАДМИРАНЕТО Е ЗАБРАНЕНО СЪС ЗАКОН. Технологията му не е екологично чиста. То е много здраво покритие и аз ще се радвам ако ми посочиш поне един магазин където продават високо якостни болтове с кадмиево покритие. Това ще бъде равносилно на съкровище.

                              Вярно че работата по тези болтове или шпилки е 2 часа но се изработват в провинцията. Затова има и такова закъснение. Важното е че аз отивам и ги поръчвам за половин час, а не ходя да търся стомана 45 която се продава само в металснаб като минималното тегло което може да купиш на добра цена е 20кг и после да чудя какво да правя с останалите 5 метра шестограм който на всичко отгоре раждясва със скороста на светлината. Не вися два часа при стругарите, не търча на закаляване после покрития, а си върша друга работа.

                              Радват ме металознанията с които разполагате със Стефан. Аз предложих един евтин и качествен вариант за решение на проблема със шпилките. Вариант които е проверен през последните 3 години многократно.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                )) Нищо, ще свикнеш със стила В цял свят във всички такива форуми е същото
                                Премери тия шпилки, ако не знаеш от къде да купиш калибрирана Ст 45 кажи тук. После ми пусни например ЛС, да се разберем кога да те заведа при нормален стругар. 20 или там 24 шпилки са работа за половин ден. и няколко лева. Такива резби се правят на струг с нож, с флашката само се калибрират. Кажи кви са, да съм сигурен че имам флашка. По-добре направи комплект за едно колело повече. Удрят се, губят се ... Ще си имаш резервни. Като станат ще ги занесем на свирепия асистент Киро в МЕИто, който право в учебната лаборатория и ковачница на бъдещи инженери пред смаяния поглед на публиката ще ги изпече, свари и премери. Та не знам кой как, ама аз да съм сигурен че няма да се пребиеш. И да е в отпуска, семестъра почва след две седмици май, няма къде да се дене.
                                Човека пие чай
                                Тези няколко лева за които ще му изработят шпилките са точно 5 лева за брой с матеряла, което прави 100лв но без фирата. После ще плати някой лев за термо обработка. От там отива на покритие (няма да споменавам какво) и там още 10 - 20лв. Станаха към 120.
                                Последните шпилки които поръчвах за уаз-ка с 15мм по дълги ги направиха по 2лв или 40лв общо. Три пъти по евтино при същото качество. Какъв е смисъла да си ги правиш сам тогава.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X