Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шпилки за джанти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Направете...

    Първоначално публикуван от DINI
    Направете я по БДС 12 по 1,25 и слагаите гайки от москвич бе! Никелирани са и са супер, защото непозволяват на мърсотията да прониква!
    4ао
    Идеята ти е много добра с тия гайки но той споменава английска резба което вероятно значи английска джипка. А те са големи. И шпилките са по дебели. Може би са 14х1.5мм.
    Там където правят шпилките правят и гайки затворени да не влиза мърсотията както беше казал.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #32
      Глухите гайки са реално хубаво нещо. Обаче по-често са за алуминиеви джанти, и са с друг ъгъл на конуса. Просто трябва да се внимава като се купуват.
      Едва ли са леви, ама щом са инчови трябва да се намерят флашки. Или да се питат хората на УМК дали правят такова. Ако са с две различни резби както би трябвало, тогава не е хубаво шийката по средата да е по-тънка. Обаче е неизбежно за теглените резби. Това че после ги закаляват е правилно, това че ги поцинковат е безсмислено. Там трябва просто да се маже с грес, цинка не издържа. А кадмирани верно напоследък виждам само от старите изтребители, не знаех че чак са измислили и закон. Щото си е опасен колкото например живака. Много.

      Коментар


      • #33
        Гайките ги правят в 2 варианта с конус и със свера като ъгъла на конуса е около 30 градуса спрямо оста на гайката.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #34
          Благодаря на всички за мненията!
          Далеч не съм специалист по темата, но си мисля че почти всички резби които днешно време сме виждали са направени чрез накатаване /ролки/, дори не на автоматичен струг, защото щяха да имат друга цена /настройки, стружки и т.н./.
          Друг е въпроса, че става дума за шпилки за джанти, а отделно Стефан ме подсети, че трябва да са с две различни посоки заради затягането!
          Като сваля една бройка ще ми се изясни този тънък момент. Според мен резбата в главината е глуха, но това ще видя утре.
          Поздрави!

          Коментар


          • #35
            ХАХА

            Един метър прът стомана 65г 20мм е некаде около 2,40 лева!
            10 лева е материала! 20 лева стругар и 20 лева каляване 40 лева! Сичко 50 лева! Сега за повече от 12 мм се съмнявам да са!
            Има само един много голям проблем който испускате! Ако в началото са на шлици както например са мойте на тойотата кво прайм! Другия номер е защо ги удължава! АКо иска да подлага фланец да измества гумата навън нестава така има много по добър начин! Приложението на шпилките е много важно!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              Ъхъ, ъхъ, дай размерите, и бой по гнилия британски империализъм!
              Посоките може да са еднакви, поне стъпките трябва да са различни, в главината - ситна. Едва ли отворите там са глухи, не е технологично. Ама знае ли човек.
              Някой каза и твърде правилната идея да се пренарежат на следващите метрични. Ако отворите са проходни си струва да се помисли.

              Коментар


              • #37
                Джипа е със стандартни стоманени джанти, гайките са отворени и имат шлиц за отвиване с бая мощна отвертка. Намерих алуминиеви джанти, които са с 20 мм. по дебела контактна част, но не са с големите отвори в които влизат дебелите гайки. В контактната част са набити фабрично стоманени втулки с хромирана шийка. Това е положението ако съм успял успешно да ти го предам!

                Коментар


                • #38
                  Размера...

                  Размера на отвора на новата "контактната 4аст" какъв е и колко ти е размера на болта!
                  Ако има разлика лошо! Ако невлиза сито джантата върху шпилката едно затъване и ти гарантирам, че като излезнеш на асфалта нема да можеш да държиш волана .... така ще усуче шпилките!!!
                  Дай тоя джип насам да ги направим както требва... няма ли некой гараж в Софиа под наем да ми го даде да си напраа едно сервисче??????????????? Ще си праим сичко!!!
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #39
                    Не съм виждал такива. Обаче е много хитро. Чие производство са?

                    Коментар


                    • #40
                      Швабско производство. За отвора ми се струва че влиза точно, но не знам каква трябва да бъде максималната хлабина, а сега разбирам че това е много важно. Утре ще я измеря, но се сещам, че тези джипки имат междуосие на шпилките извън всякакви стандарти и само за тази марка така че си мисля, че няма да има проблем...

                      Коментар


                      • #41
                        А, хлабината я обира тъкмо конуса, той е и затова. И против самоотвиване, ама то е отделна история.

                        Коментар


                        • #42
                          ролки, валци или както реши някой да им каже не са преса

                          кадмирани болтове има по магазините за разервни части за земеделска техника, но са на привършване, ако ти трябват отивай бързо

                          Ст 45 е екстра ако ще има термо обработка, 65 Г е за сурова употреба, въпрос на виждане
                          drive alive

                          Коментар


                          • #43
                            Всички с буква Г са за термообработка. Хрома ги прави жилави, ама течливи когато са сурови. Бързото охлаждане при закаляването освен че създава напрежения, и осигурява зърната на сплавта да са дребни в повърхностния слой по условията на рекристализацията. Колкото по-дребни са зърната в сплавта или сместа, толкова по-твърда е тя, по тринцип. Това е почти квантово явление, с тая част от природата не можеш да се пребориш.

                            Коментар


                            • #44
                              буква Г значи манган, буква Х значи хорм, това са различни стомани, по - нагоре писах има и една смесена ХГСА, ама тоя спор така се задълбочи, че утре ще взема един справочник и ще ги опиша по - подробно. аз не съм инжинер и не съм учил тази неща, но се занимавах доста време с търговия с метали и си имам книжки, защото много ме лъгаха
                              drive alive

                              Коментар


                              • #45
                                АБе...

                                Всички стомани се закаляват... няма г няма х сички! Тия който несе закаляват са повечето нераждавейки с ниско въглеродно съдържание! Но те са много меки!
                                От въглерода зависи калява ли се или не! При 65г ако нея калиш си е нищо! Правил сам ос на турбо от такава стомана! Преди да я кала беше 10 единици твърдостта! Аз гонех 50 единици твърдост...
                                Представи си болтове с 10 единици твърдост на кво ще станат след няколко отвивания!
                                4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X