Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Казус с регенератите...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Казус с регенератите...

    Това за гумите регенерат на леки автомобили,джипове и бусове е едно на ръка но от повече от десет години се монтират и на TIR-овете.По Дискавари даваха дори как се прави пълния регенерат за кариерните камиони.Разликата между пълния и частичния регенерат е огромна.При пълния регенерат се използва само кордовите пластове върху които се вулканизира новия каучук със желаната шарка а в заводите донорните гуми се проверяват на ултразвук.При частичния регенерат се поставя само нов протектор при което се получава граница между новата и старата гума.Частичен регенерат се правеше навремето във всеки нелегален гараж у нас и тези гуми дори подскачаха и намаха балансиране.Сега в момента фрма от Стара загора доколкото знам ги прави по този начин за камионите и всеки от вас е виждал по пътищата отлепени протектори.
    Пълния регенерат е като производството на нова гума но със вече ползвани корди.Досега несъм чувал да е гръмнала такава гума освен ако не е повредена насила.
    Доколкото за закона ,той визира онези регенерати старо производство.
    За леката си кола бих сложил само нова нерегенерирана гума защото там се предполага че ще вдигам скорости,за копачката си обаче регенерата е добър избор за дерета, камъни и др.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      До: Казус с регенератите...

      Мисля, че преди имаше също полемика по въпроса и там бях писал нещо.
      А... ето го:

      Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
      Аз съм също за нови гуми. Предимствата според мен са повече от "недостатъците".
      Единственият недостатък е, че са по-скъпи, но са по-тихи от регенерата, а и най-важното СПИРАТ по-добре.
      А понякога и 1 м. по-дълъг спирачен път може да е фатален. От личен опит споделям. Гумите бяха зимни, като нови ....но не спряха, а не карах бързо наистина и реагирах навреме.

      И аз нямам излишни средства, но с гумите според мен не трябва да се правят компромиси.
      Това е и темата: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=12134

      Въпреки всички изказани мнения в полза на регенератите, не мога да се съглася, че една икономия от 300-400 лв. на комплект 4 бр. гуми е оправдана.
      Един път може да ти се наложи да спреш по-бързо и ако това не стане ... най-малкия дявол може да са смачкани ламарини.
      И тогава със сигурност ще ти се иска да дадеш много пъти по 300-400 лв.
      ... to be continued

      Коментар


      • #18
        До: Казус с регенератите...

        първо да мацна и аз за/против регенератите - преди време слагах на лека кола за зимата регенерати Малатеста, причини:
        - отличен каучук - доста по-мек от този на ред нови с всякакви синтетики в него;
        - хубава шарка - беше копирана от някаква "скандинавска" гума;
        - добра цена - не бяха безкрайно евтини и със сигурност имаше няколко варианта за по-евтина нова гума - Е те благодаря за такива нови гуми - боклук/менте;
        а спрях да ги ползвам след един отказ на рекламация (да няма чудене - беше почнало разлепване по борда точно между скелета и новоположените слоеве, ама от удар било...)

        по съществото на темата с безумията - ако прочетете закона и правилника от кора до кора ще видите още доста мъртви букви: да е чисто МПС-то, да се пазят минувачите от водни/кални бани, да не се ползва звуков сигнал ... ама да е само тоя закон така, как да е
        това си е философска тематика ...
        Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

        Коментар


        • #19
          До: Казус с регенератите...

          Въпроса с регенератите е много интересен! Нещата които виждам да се пишат са също интересни и се доближават до истината. Като всяка тема тук може да се дават отделни примери и всеки да се чувства прав за дадения от него пример. Истината е че просто трябва да се обърнете към хора които работят с конкретнните гуми и имат хиляди монтажи и рекламации зад гърба си.

          Конкретен случай: Карате агресивно OFF-ROAD, НО подчертавам не състезателно. Какви гуми ще сложите?
          НЕ ВЯРВАМ отговора да е "Гудиър" или "Гудрич"(независимо че това са ми любими производители).Тези производители просто нямат агресивни шарки.
          Директно ви казвам решението е регенерат с едър протектор(има производство примерно "Кайман") Твърдо стоя зад тях. Уникална проходимост, не висока цена. Дори и да ги скъсате .... е не е голяма загуба.
          Същите тези гуми не бих ги сложил на състезателна кола поради високото натоварване, съответно прегряване и предпоставка за проблеми.
          Тук искам да засегна и спецификата на конкретен джип. Имате джип който е коструктивно тежък и същевременно производителя дава тесни и високи гуми. Типичен пример е Ленд Ровер-Дискавъри.
          Производителят дава малки и сравнително високи гуми(205/85/16).
          Усещате ли проблема?
          Джипа направо мачка гумите. Тук идва и оплакването от даден човек.
          Нормално!
          Същевременно този със Самурая си кара хиляди километри и е супер доволен.
          Друг пример е окачването. Джип с пружинно окачване не понася едрият рисунак на гумите съчетан със скорост над 90-100 км.ч.
          Същите гуми сложени на джип с ресьори не го усеща.
          Тук идва и момента с амортисьорите! Вашите добри ли са?

          Стигаме до колите.
          Скорост, динамика, нежно окачване.
          Тук регенерата не е за препоръчване. Цената на автомобилните гуми спрямо регенерата не е кой знае каква, за да правите компромис.
          Няма нужда да слагате по-тежката и трудна за балансиране гума-регенерат.
          Искам да ви кажа само, че ниският клас гуми се държат по сходен начин с регенерата така, че внимавайте и с тях.
          Сложно!
          Пак ви казвам питайте хора , които нямат за цел да лъжат,които работят с всички видове гуми на нашият пазар и им обяснявайте конкретноста на вашият случай. Запитванията във Форума са нещо хубаво, но не и за конкретния ваш случай.Тези запитвания НЕ СА ЗА ВАС.
          Бих поставил въпрос във форума: Кой може да ми даде ВЯРНА ИНФОРМАЦИЯ за гуми...??? Въпроса е кой ще ви даде вярната рецепта за вярното лекарство, защото в аптеката има много лекарства.

          Това е моето виждане.
          LZ1VMH

          Коментар


          • #20
            До: Казус с регенератите...

            Всичко е правилно. Имам само един въпрос, защо казваш че джип с пружинно окачване не понася регенерат с едър грайфер? Гранда ми навремето си беше с пружини и нищо лошо не съм усещал при скорост и от порядъка на 80-100 и нагоре.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Казус с регенератите...

              Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
              първо да мацна и аз за/против регенератите - преди време слагах на лека кола за зимата регенерати Малатеста, причини:
              - отличен каучук - доста по-мек от този на ред нови с всякакви синтетики в него;
              - хубава шарка - беше копирана от някаква "скандинавска" гума;
              - добра цена - не бяха безкрайно евтини и със сигурност имаше няколко варианта за по-евтина нова гума - Е те благодаря за такива нови гуми - боклук/менте;
              Карал съм с гуми регенерат опел астра ползвах ги отзад.Бяха зимни снякакъв холографски стикер на тях.Продавача твърдеше че са английски и ми попълни и гаранционна карта.
              Нямах грижи, но съм ги карал само за задни.
              Държаха се добре докато да ми откраднат колата, сега нямам отзиви...
              Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

              Коментар


              • #22
                До: Казус с регенератите...

                нови гуми - по дбре от регенерат
                регенерат - по-добре от стари гуми
                карайки по улиците всеки сам преценява какво да прави
                ако някой разчита на хубави гуми - лоша работа
                хубавите гуми помагат но не спасяват
                сиреч карайте разумно и внимателно

                Коментар


                • #23
                  До: Казус с регенератите...

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Всичко е правилно. Имам само един въпрос, защо казваш че джип с пружинно окачване не понася регенерат с едър грайфер? Гранда ми навремето си беше с пружини и нищо лошо не съм усещал при скорост и от порядъка на 80-100 и нагоре.
                  Дима, критериите ни за едър грайфер са различни. Добре се държат "Кобрите", които за мен са си дребен грайфер и не до там добре "Кайманите".
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #24
                    До: Казус с регенератите...

                    Не се лъжете с поставянето на регенерат на коли.
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #25
                      До: Казус с регенератите...

                      +1. Бих допълнил, не слагайте регенерат на всякакво МПС, което ще се движи с висока скорост. Скорост над 120 км/ч с регенерат може да бъде с фатален край. Това, че някой е карал и нищо не е станало не означава, че нямя да се случи. Риска е много голям и не си заслужава.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Казус с регенератите...

                        аз се отказах да купувам регенерати дори и за офф защото по мои наблюдения производителите не поддържат постоянно качество.последните които купих преди 2 години започнаха да късат блокчета от грайфера още на асфалта.... преди съм карал едни универгума почти 2 години без проблеми и то главно по остатъци от отрязани дървета че и през тях..... и не късаха граифери.а за цените на комплект нови регенерати и Ханкуук, Къмхо или подобни нови разликата е около 15 процента което напълно обезсмисля регенерата.пък и повечето фирми предлагат какви ли не "екстри" ако купиш комплект, като почнем безплатен монтаж,вентили,реглаж,някакъв подарък авто козметика и т.н. та просто се пазарете и си искайте повече за парите щот не ги намираме на улицата. а сега и с евросъюза се надявам скоро да може да си купуваме от нета със безплатна доставка.а тая италианска мода с регенератите ще си отшуми.пък и както всички казваме живота няма цена.ма то и не опира до такива разлики де.комплект 31' ханкоок МТ напримерно може да се "изкрънкат" за 750 лв с монтаж и вентили(правил съм го).колко са регенератите този размер? и да не съм голословен ето за сравнение:
                        http://www.idealo.de/preisvergleich/...=1197375843669
                        висете отпуснато

                        Коментар


                        • #27
                          До: Казус с регенератите...

                          Някой знае ли къде в България се прави регенерат на гуми за леки автомобили?

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X