До: Казус с регенератите...
Това за гумите регенерат на леки автомобили,джипове и бусове е едно на ръка но от повече от десет години се монтират и на TIR-овете.По Дискавари даваха дори как се прави пълния регенерат за кариерните камиони.Разликата между пълния и частичния регенерат е огромна.При пълния регенерат се използва само кордовите пластове върху които се вулканизира новия каучук със желаната шарка а в заводите донорните гуми се проверяват на ултразвук.При частичния регенерат се поставя само нов протектор при което се получава граница между новата и старата гума.Частичен регенерат се правеше навремето във всеки нелегален гараж у нас и тези гуми дори подскачаха и намаха балансиране.Сега в момента фрма от Стара загора доколкото знам ги прави по този начин за камионите и всеки от вас е виждал по пътищата отлепени протектори.
Пълния регенерат е като производството на нова гума но със вече ползвани корди.Досега несъм чувал да е гръмнала такава гума освен ако не е повредена насила.
Доколкото за закона ,той визира онези регенерати старо производство.
За леката си кола бих сложил само нова нерегенерирана гума защото там се предполага че ще вдигам скорости,за копачката си обаче регенерата е добър избор за дерета, камъни и др.
Това за гумите регенерат на леки автомобили,джипове и бусове е едно на ръка но от повече от десет години се монтират и на TIR-овете.По Дискавари даваха дори как се прави пълния регенерат за кариерните камиони.Разликата между пълния и частичния регенерат е огромна.При пълния регенерат се използва само кордовите пластове върху които се вулканизира новия каучук със желаната шарка а в заводите донорните гуми се проверяват на ултразвук.При частичния регенерат се поставя само нов протектор при което се получава граница между новата и старата гума.Частичен регенерат се правеше навремето във всеки нелегален гараж у нас и тези гуми дори подскачаха и намаха балансиране.Сега в момента фрма от Стара загора доколкото знам ги прави по този начин за камионите и всеки от вас е виждал по пътищата отлепени протектори.
Пълния регенерат е като производството на нова гума но със вече ползвани корди.Досега несъм чувал да е гръмнала такава гума освен ако не е повредена насила.
Доколкото за закона ,той визира онези регенерати старо производство.
За леката си кола бих сложил само нова нерегенерирана гума защото там се предполага че ще вдигам скорости,за копачката си обаче регенерата е добър избор за дерета, камъни и др.
Коментар