Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо червеният Hi Lift е по-скъп от черния?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо червеният Hi Lift е по-скъп от черния?

    Погледнах в електронния магазин и видях разликата в цените, като за черния пишеше, че има пета и ухо от стомана, а за червения не. И въпреки това е по-скъп (не чак толкова много, но все пак е интригуващо, а не мога да открия разликите освен в цвета).

    Явно, че пари за лебедка няма да мога да спастря, но хай-лифтът ми се вижда изключително полезна вещ. Как се превръща в лебедка и изобщо дали някой може да разкаже повече за правилната употреба на тоя дивайс?
    За съжаление нямам възможност да посещавам курсовете (доста ми е далечко) и ако проявите търпение да ме въведете в материята... Може би и на други колеги ще им бъде интересно.

    Благодаря!
    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

  • #2
    Никой не знае защо. Смята се червения е по-здрав. Макар че имаше линкове към един тест на руското ORD, излиза че са едно и също.
    Ако умееш да използваш търсачката на форума, порови. Има всичко по въпроса.

    Коментар


    • #3
      много е просто

      червения е с монолитна пета, а черния с композитна

      вероятно и механизма му е по - здрав защото е по - тежък
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Раликата е в технологията на изработка на някои от частите на джека при червения всичките части са отливка, а черния има 4 части изработени от щампована стомана.
        По отношение на здравина и характеристики по данни на производителя и двата модела имат еднаква функционалост и стойност на максимално прилагано усилие - 7000 (lbs.).

        Коментар


        • #5
          Сори!

          Задълбочих се в сайта на Хай Лифт и първият въпрос във FAQ-а който видях беше моето ламерско питане...

          От ръководството добих представа и за ползването като лебедка. Интересно, че комплектацията, от аксесоари за тази функция, която се предлага в е-магазина е същата като на сайта, но пише, че липсва една верига. Що за верига е?
          Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Little Joe

            От ръководството добих представа и за ползването като лебедка. Интересно, че комплектацията, от аксесоари за тази функция, която се предлага в е-магазина е същата като на сайта, но пише, че липсва една верига. Що за верига е?
            Много просто в електронния магазин сте видял оригиналния кит производство на Hi-Lift .
            Нищо не липсва от кита просто е необходимо да си вземете допълнителна верига за да може да се направи необходимата Ви дължина на изтеглящата част. Хода на джека е примерно 1.5 м. след което трябва да се освободи и презакачи дърпащата част. Желателно е тази допълнителна верига да е с дължина в диапазона 4-8 м.. Използва се верига с определен размер (същия като на частите в кита) и отговаряща на съответния клас на здравина.
            С веригата включена в комплекта ще може да се изтегляте примерно 1м. след което вече няма дължина.

            Коментар


            • #7
              )) Чакай бе Пламене, що не го питаш човека, може да не е с твойта комплектация))
              Работния ход на най-дългия джек е един метър. Веригата трябва да е три. По-дългата изобщо няма носене, това си е чисто желязо и не ще да лети само, мамка му!))
              Или изобщо без верига, мене хич не ме кефи. Обаче така и не съм опитал още тоя захват за въжето дето го направих. То има и в магазина, ама 400 кинта((( Ама и да се отключва трудно моя, вече все едно съм измислил и друг. Само ентусиазъм няма да довърша тая работа(((

              Коментар


              • #8
                Не, аз просто видях комплекта, който се предлага в магазина и там пишеше да обърнем внимание, че трябва още една верига.
                После гледам в сайта на Хай Лифт - пак същото и затова се зачудих...
                А иначе страхотно дивайсче, наистина - едно такова в багажника и пей сърце!
                Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                Коментар


                • #9
                  тоя крик е много опасно нещо, трябва да се работи адски внимателно
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    За тегленето вместо лебедка ми е ясно. Да си по средата и да се скъса нещо ще е доста убийствена тръпка.
                    Но иначе за вдигане, докато се подложи някой камък или клон? С какво по-опасен би бил от един обикновен крик?
                    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                    Коментар


                    • #11
                      Вдига наистина много на високо. И е напълно неустойчив, пада заедно с колата от лош поглед. Което пък е полезно като се вадиш от коловоза. Понякога може да откачи, и ръчката да те пребие ако не успееш да се дръпнеш. Бе не, има там три чалъма, и ако не правиш глупости верно не е по-опасен от другите
                      Веригата с куките е класиката в жанра, повечето хора и карат с нея. Аз не я ща, и си направих самохват, който ходи по въжето. По-малко желязо, по-малко напъване, една гадост по-малко, която да ти откъсне пръстите.

                      Коментар


                      • #12
                        Антон има такова нещо червено и като му вадихме нисана с крика бачкахме двамата аз вдигам и свалям той с клещите освобождава щифтовете , а крика е на няколко месеца и няма механични повреди , ако е сам нямаше да може нищо да направи.Някой имал ли е подобен проблем с хай джека щото мисла скоро да си зимам

                        Коментар


                        • #13
                          палеца, който бръща посоката работи малко трудно, аз предпочитам да превключвам с крак имаче има начин да те защипе и боли. трябва да се внимава, когато се спуска и крика остане без тежест, механизма се разкача и пада до долу, ако там ти е крака лошо. най - добрия начин да вдигаш колата е като подпреш крика на страничната степенка, така вероятността да падне докато сменяаш гумата е най - малка. както каза стефан ръчката също е много опасна, особено когато зада го прибереш в колата и е махнат шплента, тогава може да излети и да пребие някой зяпач, както стана с мойта
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            палеца и ниа го ритаме с крак , но не искаше като го освободиш сам да падне механизма и сам да се вдигне

                            Коментар


                            • #15
                              Тоя номер го прави от мръсотия. Оправията е ВД-40, никакви масла и греси!!! Или някво восъчно чудо за пръскане на мотоциклетните вериги, ама не му знам ни името ни цената(((
                              След калта - на пароструйката заедно с колата, и веднага ВД, богато в механизма. Преди да го използваш - пак ВД. Пие и пее.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X