Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Хора, тук направих една дисекция на една дюза стара, разглеждам какви части има как работи и кой са основните и проблеми...

    Надявам се да е интересно видеото на целите двама човека дето ще го зяпат!!!!
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      Има лека грешчица, в работата, утре ще я оправя!! но буталото на магнитните няма двойно действие, само отваря и толкова, двойно действие имат пиезо-дюзите, понеже са два пъти по бързи от електромеханичните!! и явно се налага..

  • #77
    Мина преглед колата, получи категория категория 2, което за дизел означава Евро 4-5 стандарт!! тоест не сме я понижили в чин след ремонта колата!!

    Екостикер..
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210721_095654.jpg
Прегледи:531
Размер:392.7 КБ
ID:6758564
    Евро категория..
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:дсфсд.jpg
Прегледи:669
Размер:120.4 КБ
ID:6758565
    Обаче една гумичка текна майка и, поръчах нови!!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210721_114958.jpg
Прегледи:516
Размер:330.7 КБ
ID:6758566
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • #78
      Тоя стикер не значи НИЩО по отношение на техническото състояние на возилото. Димност 1.5m-1 е УЖАСНО много и дюзите трябва да са мега зле за да не го покрие, освен че и след себе си ще прави видимо турло от сажди.

      Тераното ми е 2005г., Евро 3, с димнотст 0.04, без да е Common Rail, без катализатор. Ама ще отиде в първа категория, най-вероятно, просто защото някой "умник" е решил да е там.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #79
        Всъщност, има ли тема за тия стикери и категории...
        Кое е решаващо за категорията - показанието на уреда или евро категория и годината на производство?

        Коментар


        • large
          large коментира
          Редактиране на коментар
          На хартия съм за 3та категория, колата е 2005, с евро 3.

          На практика, съм на газ, но с един "опериран" катализатор на v6-така... та какво ще покаже... и дали ще ми дадат 2 стикера... за газ и за бензин...

          Обаче еко категорията не е вписана в талона.
          Имам съмнения че ако ида да ми я впишат, ще ме одрусат за доста други неща, така че ще се примиря с каквото дадат . Тая година съм минал преглед, за другата да му мислим...

        • Traqn Savov
          Traqn Savov коментира
          Редактиране на коментар
          и аз така се изхитрих тая година, отидох преди 12-сти и си взех прегледа, до година ще му мислим, то без това ще се сменят нещата 1000 пъти до тогава!!!

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Ще отидеш в 3-та, по дата на първа регистрация, ако си покриеш нормата за CO. Ако не, ще отидеш там, където я покриваш. Може и изобщо да не минеш, ама чак до там се съмнявам.

          Ще те тестват само на бензин.

          @Хитреца: Само си мислиш че си се изхитрил - нормите за минаване на преглед са си същите, каквито са от 100 години, и нямат нищо общо с еко стикера. И след 12-ти щеше да минеш.

      • #80
        Таблиците горе изчерпват темата. Ако имаш евро категория в талона, тя е водеща, след това датата на първа регистрация (пише го в наредбата). Ако нямаш, само по дата.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Показанията могат само да ти свалят категорията. С евро 3 дизел не можеш да мръднаш над категория 1.

          И да, таблицата е хипер глупава. То и меренето на димност е глупаво - проблема на София не е димността, поне не и тая от ауспусите на дизелите.

          Екологично нищо няма да се промени, по простата причина че проблема не е еврокатегорията на автомобилите, нито възрастта им, а това че са неизправни, и конкретното мерене не прави нищо по въпроса - купувам си един автомобилил евро 6, скихан от каране, избушвам му DPF-а, запушвам му EGR-а, и той пак ще отиде с 4-та група, защото за да не си покрие димността трябва да е мега зле технически.

          Вкарването изобщо на нещо друго освен мерене в тия еко стикери е тотална простотия, по простата причина че (особено за родната ни действителност) че реалното замърсяване няма НИЩО общо нито с евро нормата, нито с това кога автомобила е произведен.

          А нещата са много прости - автомобили евро 2 почти няма по улиците, евро 3 и евро 4 и евро 5 вероятно поне половината няма да си минат теста за емисии, ако имаше читав такъв.

          Запушен EGR например се хваща и с обикновен... нос, както и избушен дизелов катализатор/DPF. Само тия да ги спрат, движението в софия ще е като в средата на отпускарски месец.


          ПП: Те тия работи са мислени отдавна, още като нямаше истерии, лобизми, и прочие полюци по въпроса - при нормален технически преглед старите возила отпадат по естествен начин, защото например за достатъчно дърт дизел не можеш да купиш DPF, а за голяма част от скрапа по улиците даже и да има, той е на безсмислена цена. И това което писах горе ще си се случи съвсем естествено - голяма част от евро 3,4 и 5 автомобилите просто няма да могат да минат на преглед, и доколкото евро 1 и евро 2 даже и тук са рядкост, проблем де-факто няма.

          В момента ни пробутват Аналгин за лечение на разстройство - ефекта е предварително известен за всеки с повече от 2 мосъзчни гънки, но пък едни зелени човечета пърхат доволно, а едни кинти се разпределят политкоректно.
          Последно редактирано от sparkybg; 21-07-21, 14:10.

        • Traqn Savov
          Traqn Savov коментира
          Редактиране на коментар
          До колкото разбрах, има си европейски стандарт евро 1-2-3-4-5 сикинде нещо си!!!! а това с екостикерите е някаква българска измислица-премислица за категоризация, която взима предвид не заводската категория, а фактическите измервания на Х-аспухувите тръби..
          А сравнителните таблици са за да се види долу горе кое къде попада!!!

          Пише че автомобила, нашият попада в евро 4 евро 5!! мен туй мЪ Х-интересува само!!!

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Не взима никакви фактически измервания. Пак - за да не си покрие димността някой дизел, той трябва да е мега зле. НИЩО не правят с мерене на димност. Просто отчитат дейност. Те и самите норми за димност са си ги изсмукали от пръстите.

          Не започнат ли да мерят NOx и въглеводороди (на бензинките включително), нищо не правим и замърсяващите дараци по улиците ще продължат да се движат.
          Последно редактирано от sparkybg; 21-07-21, 14:49.

      • #81
        Впрочем, те и с мястото на лепене се изакаха тоя път. Явно тъпотата на администрацията ни е наистина безгранична. Един куп автомобили имат камери там, даже фабрично. А на датчиците, дето ще четат тия стикери, им е все тая къде е лепенката и даже дали изобщо се вижда.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Става въпрос само за челното съкло. Има коли, при които, преносим GPS не работи зад предното стъкло.

        • large
          large коментира
          Редактиране на коментар
          На жена ми служебния Фокус има реотан в предното стъкло. Доста нагъсто бяха го надиплили...
          Абе като цяло, цялата работа е супер простотия.
          Ще сверяват дата на производство, еко категория, които вече имат в база данни, към тях ще добавят данни от ежегодо изследване и това цялото, ще го конвертират в стикер, който ще се чете от напълно нов четец...

          Не можеше ли да се почерпят от фонтана на знанието и да видят че в другите страни просто четат автомобилните номера.
          Пак е безконтактно, пак идентифицира превозното средство, ама явно имат една система за внедряване. Едни момчета, да разнасят радиостанциите... борим безработицата.

          И какво става, ако дойдат чудженци?
          Ще им бъркаме по дупките, на входа на страната ли?
          " 'Звинетьи, ши влизъти ли пу гръдувети, чи дъ въ примьерим и зъ газуви и дъ дъдьем стикер? Чи глоби има, чуду..."

          Добавка: Сега видях че стикера всъщност се щрака с перфоратор.
          Тоест цялата идентификация на стикера е по уникалния му номер, който предава по радиото.
          Отново камерите с разпознаване на номерата щяха да свършат работа.
          И на всичкото отгоре, нямало да се взима в предвид, ако човека живеел в зоната... мисля че прочетох някъде.
          Последно редактирано от large; 21-07-21, 16:01.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          В други държави изизкват и чужденците да си лепнат стикери. И впрочем, същото Евро 3 2005г. возило, в Германия и Австрия не попада в най-ниската еко категория. Ама ние сме по-праведни от папата.

          И пак - без да мерят NOx и въглеводороди, нищо не правят и никакви проблеми не решават. Просто кола с избушен катализатор/DPF и затворен EGR не трябва да може да минава на преглед - просто е. И от следващия ден автопаркът ще намалее със значим процент точно където най-трябва - ще отпаднат технически неизправните возила по отношение на газове.

      • #82
        И впрочем, същото Евро 3 2005г. возило, в Германия и Австрия не попада в най-ниската еко категория. Ама ние сме по-праведни от папата
        Демек, гледайки таблицата въпросното Е3 от 2005 повече от първа категория няма как да е, а на моята печка от 2002 могат да ми дадат втора, ако нямам вписана в талона евронорма?!? Баси тъпотията...
        SUZUKI V-STROM 1000
        Jeep Cherokee 2.5CRD
        TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
        о889 525 о74 - Владо

        Коментар


        • #83
          Моята печка е от 1983 и сигурно ще е категория -6 Не пуши.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Тази или подобна таблица гледах на общински сайт, но за около седмица изчезна оттам....
            Имаше мнение, че праха и калта по улиците е основна причина. Там се "до смила" до ФПЧ100 и ФПЧ2.5 от гумите на МПС-тата, като най-тежките - автобуси и тролеи имат най-голям принос за финото смилане.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Така де, аз то тая пресконференция на БАН цитирам данни по спомен. Дори да заменят ВСИЧКИТЕ дизели в София с бензинки или Евро 6 в пълна изправност, ФПЧ-то ще спадне с някакви единици процентни пункта лятото, а зимата вероятно никак, просто защото саждите от дизелите не са проблема на София. Ако има някакъв проблем, решим със замяната на превозни средства с модерни изправни такива, той е NOx. А въпросния "еко" стикер няма никакво отношение към въпроса, просто защото нито мерат NOx, нито по някакъв начин установяват дали возилото има запушен EGR или избушен катализатор/DPF.

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            В единия случай общината/фирми прибират едни пари за "ЕКО ограничаване на лични МПС в центъра".
            В другия случай общинските служби трябва да обиколят всяка улица/квартал и да "си предпишат" мерки за оправяне на общинската инфраструктура. Това ще иска едни пари от общинския бюджет...
            Случайно да сте виждали метачни машини по улиците? Среден клас машина мете с 10 км/ч.

            В нашия квартал около 9ч сутринта, бригадата си подпира метачните инструменти. Около 13ч се връща, взема си ги и си отива....

        • #84
          Точно шибаните дизели са проблема и докато не се премахнат няма да свърши проблема

          Коментар


          • #85
            Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
            Точно шибаните дизели са проблема и докато не се премахнат няма да свърши проблема
            Айде с аргументи, а?
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Traqn Savov
              Traqn Savov коментира
              Редактиране на коментар
              днеска карах на затворемни прозорци из целият център на Варна, заради един 124 дето му миришеше на люто от изгорелите газове, чак ти люти на очите. ебати и човека направо ме обгази!!!!

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Да, и тоя, ако е дизел, ще мине на преглед без никакви ядове със сегашните измервания.

          • #86
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Айде с аргументи, а?
            Аргументите са такива каквито всеки може да надуши след тях, смрад до задушаване. Мойто здраве е по-важно от нечий скапан дизел.

            Коментар


            • #87
              Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение

              Аргументите са такива каквито всеки може да надуши след тях, смрад до задушаване. Мойто здраве е по-важно от нечий скапан дизел.


              А мойто е по-важно от нечий скапан бензин, купен за 500 кинта, с махнат катализатор, сожена газ (щото йоФтинко), настроена на око (пак така), и харчещ по литър масло на 100, зад който мирише на умрели лебеди.

              Айде да се затворим в по един гараж със затворени врати и прозорци за половин час - аз със запален моя дизел, ти със запален твоя бензин. Навит ли си? Да ти казвам ли чие здаве ще сдаде по-бързо, барабар с други работи, или и без друго знаеш?

              Вденете най-награя че проблема са НЕИЗПРАВНИТЕ автомобили и всичко останало са ефтини PR акцийки за такива като тебе, дето на инат отказват да мислят.

              При дял на дизеловите сажди в София около 2% от всичките ФПЧ, нашите титани на мисълта мерят димност и даже спират коли не заради димността им, не заради техническото им състояние, а само заради това какво пише в талона! Хвала! Голям ефект ще има, вЕрвайте им!
              Последно редактирано от sparkybg; 22-07-21, 14:18.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Traqn Savov
                Traqn Savov коментира
                Редактиране на коментар
                даже туезз електричките дет ги хвалят много че са евро пет-шест, за тях гори цял завод с въглища, добре да приемем че завода има СИРИриозни инсталации за серен диоксид и пепел, кой ги следи тея инсталации дали изобщо бачкат!!!

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Той завода гори и за останалите.

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                sparkybg "To че и двамата ще се натровим е ясно, само дето единия ще заспинка сладък и последен сън много преди другия."
                Точно това ми е идеята, много смели облози поемате.Преди във вестниците редовно се споменаваха случки с някой пенсионер дето запалил в гаража да загрява и повече не се събудил.

                Traqn Savov Красотата на електричките е в това, че ще изнесат отровите извън пренаселената столица, където са умните и красивите и ще ги пренесат в по-слабо населените места.Да го дишат бедните

            • #88
              Последни Ъп дейти, колата още върви много добре, чак да не повярваш, обаче дясната полуоска когато съм я слагал един двоен ръб се подгъва, и текна хубавичко от там хипоидно МсъЛцЕ...
              Тест с въздух..


              Наложи се да сваля окачването, на ново!! да набия нова симеринга, да я намажа с обилно количество ГряССС, и да я набухам полуоската внимателно, по внимателно от колкото набухвам Х във П Още съм я тествал само с налягане, поне налягане не пуска, ша видим траа стане, кат не стане има симеринги колкот искаШ, или едно канче ще сложим...

              Сега ще кажете що не я пробва с въздух още първият път!!!!!!

              Епааа да се ебам в Г, аз ако знам всичко на тоя свят, ша карам космически кораб към орбиталната си станция!!
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #89
                Добре, вече два дена каране няма теч, обявявам тоя проект за прикючен.. Такова ниещо вечее ниеее, неподхващам.
                Вече само ме търсете ако има ядене и пиене, и третото го забравих какво беше, ама ако е за работа! няма ме.....
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Се сетиш !

                • I.Stoyanov
                  I.Stoyanov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ама първо трябваше да мине по правилния път

              • #90
                Днес докато си човъркам ръчната на моята колица, си оправих едно досадно тракане на ниски обороти, естественно ръчната не стана,
                ако бях сложил две трупчета, сигурно по добра ръчна щеше да има,
                искам да обеся конструкрура на тая система със въжето на ръчната!!!

                Иначе записах видео трак трак от къде идва, на майка му в *********

                Последно редактирано от Traqn Savov; 25-08-21, 16:58.
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X