Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странен накрайник ходова част?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За да сложат такава гайка със сигурност е ментак .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Ааа, за това дали е мента или не нищо не казвам. Казвам само че в накрайници и шарнири с такъв вид гайки няма нищо странно.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      И аз така.
      Колкото накрайника съм сменял напоследък-всички са били с пластмасово калпаче.
      Това си е напълно работещо решение, ако не се налага да се развива и завива няколко пъти-пластмасата си държи достатъчно добре.

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не става въпрос за конструкцията на гайката с пластмасов законтрящ елемент а че са сложили гайка с неподходящи якостни характеристики .

  • #17
    Не съм го платил за менте,фирмата доставчик е сериозна,ама все пак живеем в Бг ,ще си покаже.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Значи според мен е ментак. Или е за друга кола, с по-дълъг конус на шенкела.
      Гайките са си стандартен елемент, и височината им е еднаква. Освен, ако не са специални гайки де, ама в случая е съвсем стандартна.
      Щом конуса е бил плитък-става с подлагане на шайби, ама не е правилния начин.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Колеги, подозирам че бъркате федер шайба с зегер шайба
      Но в крайна сметка и двете нямат работа там

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Федерката защо да няма?

  • #18
    Не съм го платил за менте,фирмата доставчик е сериозна,ама все пак живеем в Бг ,ще си покаже.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #19
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2020-06-30-22-48-28-108_com.android.chrome.jpg
Прегледи:322
Размер:71.5 КБ
ID:6619068 по номера излиза това в нета
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Не съм го платил за менте,фирмата доставчик е сериозна,ама все пак живеем в Бг ,ще си покаже.
        Това , че си го платил в пъти по-скъпо , не значи , че не е менте. Аз никога не съм купувал накрайник за толкова пари. Зегер шайба няма и не може да има , никаква шайба няма как да се фиксира правилно в частта без резба. Оригинала е с гайка с периферия , като в горната част на гайката има законтряща резба или осигуряването е със шплент. Най-качественият накрайник който съм купувал беше турски , за такъв ми го продадоха и струваше около 12лв.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #21
          Вчера обърнах града да намеря асметал,на два адреса ходих и се бяха изнесли,като спрях при стенда,се оказа че имат офис на няколко метра,но беше късно.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #22
            Доста интересно, наистина. Номерът на опаковката, 4381840, е оригинален по форд. Обаче другият номер, по лемфьордер, 10544, няма нищо общо с форд. Това е шарнир за бмв. По лемфьордер този накрайник е с номер 28325...

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Според мен тук се крие кучето.
              Объркани номера, и колко му е да продадат част която инак си е ствсем читава, за кола на която не става.

              Но читавите производители не бива да допускат такива неща...

          • #23
            Проблема идва от здравите ръце на колегата Roninn и загубата на усета при стягане (ако беше ползвал стандартна дължина звездогаечен щеше да усетиш кога да спреш). За Ваше успокоение и аз съм купувал през годините на клиенти и вътрешни и външни накрайници при лоша преценка и неправилно рамо, а иначе- от стената "ме гледат" 5 динамометрични ключа............но мързела...........
            А за ментетата на пазара няма спор- преди два дена сменях опорен лагер на кардана (бус Мерцедес)-работа за двайсетина минути. Новата зегерка в комплекта след разтваряне със зегер клещите остана отворена -никакви пружинни качества (просто тел). Когато дойде за буса комшията му показах "новият модел " зегерки -да се смеш ли, да .............
            (Пс. А комшията има пункт за изкупуване на вторични и "чува петлите".)

            Коментар


            • #24
              Здравейте, колеги ! Чисто нов външен накрайник AS metal. Когато стягам коронната гайка, шпилката заедно с гайката, се въртят заедно. Самият накрайник е много стегнат и едвам се движи в ябълката и няма луфтове. На шпилката няма отвор за шестограм за контра. Може ли да направя контра на шпилката и да се опитам да стягам ? От другата страна съм сложил абсолютно същия накрайник и нямам никакви оплаквания. Благодаря!

              Коментар


              • #25
                Варианти:
                1. Чукваш/натискаш накрайника така че да влезе докрай. Тогава заради конуса ще спре да се върти.
                2. Ползваш гайковерт докато пристегне конуса, за да стане пак горното, после достягаш на ръка.

                Варианти за дефект:
                1. Гайката или резбата да е дефектна и да затяга повече от колкото е по "проект". "Коронната" гайка не трябва да затяга изобщо - тя се законтря с телче, тоест трябва да се навие докато стегне конуса, който от своя страна няма да дава на стеблото да се върти.
                2. Конуса в шенкела да е достатъчно разшлякан, така че гайката да достига до края на резбата без да може да заклини конуса.
                3. Накрайника да е с по-малък конус от щатния.
                4. Резбата на накрайника да е по-къса от нужното.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #26
                  Ако гайката е осигурена против саморазвиване с пластмаса, притегни накрайника с обикновена гайка, или с гайката на стария шарнир като преди това и махнеш плсастмасата, а когато конуса затегне, монтирай новата гайка.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #27
                    Sparky, благодаря ти за отговора! Вчера натисках накрайника, обаче не помогна. И аз се чудих за гайковерт. Превъртането се получава, когато конусът вече влезе плътно в отвора. Стария накрайник си влиза перфектно, без да превърта. Резбата при конуса и гайката са си съвсем наред. Монтирах от другата страна същия накрайник на AS метал и стегнах болта не много и не съм имал абсолютно никакви проблеми. За мене проблема е в по-малкия конус на новия накрайник. Благодаря ти, че ме насочи. Иначе на новия накрайник в двата му края има милиметър разлика в диаметрите. Току що премерих , доколкото ми е възможно.

                    Може би за развиването на тази гайка, ако един ден ми се наложи, не би трябвало да се притеснявам. Би трябвало с времето да се "заклинят" нещата.

                    ittso, гайката ми не е от онези с пластмаса против саморазвиване, иначе идеята е супер логична!

                    Коментар


                    • #28
                      Първоначално публикуван от javor_k Преглед на мнение
                      За мене проблема е в по-малкия конус на новия накрайник.
                      Извинявам се, исках да кажа “по-тесния" конус


                      Първоначално публикуван от javor_k Преглед на мнение
                      Иначе на новия накрайник в двата му края има милиметър разлика в диаметрите.
                      Исках да кажа "конус", а не "накрайник"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X