Обява

Свий
Няма добавени обяви.

необходим ли е ABS на джип??

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    на сняг, лед и т.н. много хлъзгави настилки АБС помага, ако са хубави гумите... в противен случай постоянно "щрака"

    като сложиш някои "зимни" гуми 6-та употреба с 2.5мм препечен на слънце грайфер, не АБС ами и котва не помага

    а за "ползването на АБС 5-6 пъти годишно" нямам думи то веднъж ти стига да помогне...

    случвало ми се е неколкократно да ме "спаси" и то не толкова, че намалява спирачния път, колкото дава възможност да заобиколиш препятствието... а това с демонстрация не може да се покаже, защото при демонстрацията си подготвен, настроен и т.н. а в ежедневието може с години да не ти се наложи бърза реакция /особено ако имаш нещо в главата/...

    на заледен път, спускане с малка скорост... мога да демонстрирам как с "моторна спирачка" колелата лесно блокират /особено на кола с предно/, а при спиране с АБС си взимаш завоя и колата остава управляема...

    сигурно преди 100 години са спорели колите трябва ли да имат таван или не... Даже известно време са правели "купе" само за пътниците- шофьора го е валял дъжда, ама е виждал и чувал по-добре

    всяко нововъведение си има противници
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #32
      Тедо, ами можеш някой път да се замислиш че евентуално човек може да не успее да си позволи това което иска !!! според мен затова е въпроса а не е тема за и против АБС-а, защото повярвай ми между Фронтера с АБС и такава без цената е ОГРОМНА, според изискванията на човека пуснал темата..... а явно не е карал кола с абс и се допитва до такива... пък и става дума за джип с абс и такъв без, демек има ли смисъл в гората.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        фанатик

        fanatic,
        мерси,точно така стоят нещата при мен,правилно си усетил
        Все пак си правя проучване от кое има и от кое няма смисъл в един джип,а цената си е определящ фактор.
        Пътят е целта.

        Коментар


        • #34
          Моето мнение е че повечето джипове имат по-лошо пътно поведение от "нормален" автомобил, поради което му е по-необходима съответната система. Лошото е че разликата в цената е такава.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            не съм съгласен "че разликата в цената е огромна" точно заради АБС! При колите 2-ра употреба "екстрите" си вървят с колата и една кола струва толкова, за колкото я купят...
            Обикновено тия с АБС са по-нови и затова - по-скъпи... или пък АБС върви "пакет" с други екстри...

            Да не говорим, че от 10-ина години почти всички коли /изключая базови модели и някои малолитражки/ са серийно с АБС...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              пак се измъкваш тук конкретно и само говорим за джип и то фронтера, а ако се запознаеш малко с моделите, ще видиш, че абс на фронтера къса база няма преди 97-а, съответно charger трябва да си купи или след 97-а което значи поне 15 000 лв. или дълга база 95-а което пак значи 10-12 000. Та от там тръгват мойте разъждения.....

              offtopic: разбрахте ли се с web дизайнера
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от fanatic
                пак се измъкваш тук конкретно и само говорим за джип и то фронтера, а ако се запознаеш малко с моделите, ще видиш, че абс на фронтера къса база няма преди 97-а, съответно charger трябва да си купи или след 97-а което значи поне 15 000 лв. или дълга база 95-а което пак значи 10-12 000. Та от там тръгват мойте разъждения.....

                offtopic: разбрахте ли се с web дизайнера
                не се измъквам - точно това казвам и аз - по-скъпа е щото е по-нова година, а не заради АБС-а
                късата база е по-постна, докато дългата е с "пакет екстри", а не "ей ти тука две еднакви фронтери, ама едната е с АБС и затова, цената е + 3 бона "
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #38
                  за 3 бона разлика аз не бих го зел със абс.
                  Не знаех че е тагава голямя разликата.
                  не знаех че изопщо струва допълнително но пък съм чувал че и за климатик таксуват допълнително.
                  Различен пазар, и не го знам добре, ама 3 бона за мене не си заслужават.
                  Хаиде успех, и се похвали като я земеш, пък и снимки ще е добре
                  CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                  http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                  http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                  Коментар


                  • #39
                    В общия случай на търкаляне без приплъзване, съпротивлението на триене при търкаляне е по-малко от съпротивлението на триене при хлъзгане. От тук очевидно следва по-дългият спирачен път с АБС на сух равен асфалт и по права траектория. В същите условия колата донякъде запазва управляемост, благодарение на това, че въртящите се колела запазват някакво рамо на приложение на завиващото усилие.
                    Нататък започва бардака. В някакви условия на мокър асфалт и спирачният път ще се съкрати със АБС спрямо този без - блокиралото колело аквапланира еднакво на вода, лед, утъпкан сняг. Поради по-горните причини частично ще се запази и управляемостта. В слой слаба позложка, с дебелина, сравнима с тая на грайферите примерно, и подлежащ твърд слой, вероятно АБС-а ще има поведение, вероятно близо до асфалтовото. От там нататък става опасен. В дълбока мизерия блокиралото колело ще се вреже и спре несравнимо по-бързо. Управляемостта вече зависи от рамото на завиването в много по-малка степен и в по-голяма от разликата в сцеплението между двете завиващи колела и пътя, и неравностите. Сработилия АБС не дава възможност за рязко спиране. Не знам в каква степен такива спирачки са способни и да противостоят на продължителни статични и влачещи натоварвания. Лебедки там, или много стръмни наклони.
                    Не бъркайте една просто противоидиотска система за пишман шофьори, която по съвместителство позволява и на съвсем тесен кръг професионалисти нещо си, с нуждите на принципно различна група коли. Каквато по идея са всъдеходите.
                    А кабините на изтребителите наистина са затворени чак през 40-те. Но не преди да са успели да извадят от тръбата на Пито три различни производни А бомбардировачите и до днес нямат интерцептори, само въздушни спирачки Не че им е жал за парите, жал им е за самолетите. Поставките за чаши се слагат навсякъде просто щото ги има, това обаче не е достатъчна причина да се слага кво да е в жизнено важни системи.

                    Коментар


                    • #40
                      Стефане, слез от изтребителя и ела на Земята

                      Какви всъдеходи, какви 5ЛВ? Става въпрос за Фронтера, не за руски монстер-блатоход
                      Па да не говориме, те въобще ползват ли спирачките на толкова мек или кален терен, само като пуснеш газта и колата е не само спряла, ами направо затънала

                      Ако не вярваш, може да направиме спирачни тестове - ти нали си с "истински" спирачки, аз съм ментета ? За съжаление в събота съм на сватба и ще пропусна похода на ЛРЕ...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Сработилия АБС не дава възможност за рязко спиране. Не знам в каква степен такива спирачки са способни и да противостоят на продължителни статични и влачещи натоварвания. Лебедки там, или много стръмни наклони.
                        Не че имам претенции да съм разбирач на технически и офроудни теми, ама нещо хич не мога да си представя откъде ще дойде това рязко спиране, което да задейства АБС-а при "продължителни статични и влачещи натоварвания. Лебедки там, или много стръмни наклони" .
                        Отделно дето не се сещам как ще ми попречи АБС-а извън асфалта, при положение, че джипката ми е с парт-тайм 4х4, а според разбирачите в този случай АБС-ът не може да работи при включено 4х4. А се предполага, че в лоши условия извън асфалта ще карам с включено предно предаване ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          Само да добавя към протокола че няма ABS който да работи при скорости по-малки от 5км/ч - без значение на какъв автомобил... А при автомобилите с принудителни блокировки при включването им задължително се изключва системата за ABS...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #43
                            тая тема се поизчерпа /като че ли?/...

                            да не говорим, че и преди се е писало по същия безсмислен спор...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #44
                              ) Не съм се интересувал от джипски АБС-и, значи производителите са отговорили еднозначно) Да се надяваме изключвачките на тия шашми да са достатъчно сигурни

                              Коментар


                              • #45
                                Пичове, темата за АБС-а и Джипа
                                е екзистенционална.Тя поразително
                                прилича на една друга древна тема,
                                занимавала блестящите умове от вся-
                                ка една епоха, а именно : Сърби ли
                                го коньо кога му'а го апе по газо!
                                До наши дни са останали немалко
                                образци за полета на мисълта на 'ора-
                                та умували и писали по нея.А за тази,
                                АБС -овата, бих казал следното:
                                За какъв ... му е на оффроудъра таз
                                система при изключително ниските
                                скорости и ползването на блокажи, .
                                Напротив, тя само може да попречи.
                                Виж, ако иде реч за паркетника, то може
                                и пет канален АБС ( и на резервната
                                гума ) да си монтира - това, ( в едно с
                                ксенона ), го прави само по-проходим
                                и по-скъп на вторичния пазар!
                                Мхагона в салона, е също едно от важ-
                                ните условия за безпроблемното
                                спиране, 'се пак, нали?
                                Да живей куманизъма!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X