Обява

Свий
Няма добавени обяви.

необходим ли е ABS на джип??

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ето защо

    питам,защото ще си купувам джип и има модели със и без.
    искам да знам, дали е оправдано купуването СЪС тази екстра.
    доколкото разбрах,за ОФФ е неизползваемо,докато за асфалт е ясно
    Пътят е целта.

    Коментар


    • #17
      Напълно използваемо е и при офф и при онроъд
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от quadra
        Напълно използваемо е и при офф и при онроъд
        Не заблуждавай човека Дима
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          Напротив, много се радвам че си оправих моя (като го взех беше без един от датчиците и не работеше), сега има съвсем друго и далеч по-приятно поведение. Виж, карал съм и без ABS (моя джип преди и Вранглера също) и с ABS(моя джип в момента), изобщо няма база за сравнение, много по-безопасно и понятно е всичко, стига да не се плашиш и да отпускаш спирачката като сработи ABS-а. Даже е по-добре да натиснеш още по-силно.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Дразниш ме, ще те прегаза
            Нема да е трудно нали се сещаш че съм с барабани, тоест без спирачки
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              Айде пак ...
              Когато колата върви бързо по твърд път е ясно как работи.
              Айде сега да гледаме как работи на мек грунт и на пълзящите скорости.

              Коментар


              • #22
                ABS-a работи когато човека не познава колата и кара прекалено бързо и неразумно. Ако знаеш възможностите на колата и гумите много рядко ще се включва АBS-a. Измислен е предимно за некомпетентни шофьори, които не могат да преценяват пътната обстановка, и екстремни ситуации в, който нямаш избор.
                През последните 5 г. карам коли с ABS исползвам го не повече от 5-пъти годишно и не бих се от казал от него, точно заради екстренмите ситуации, например да скочиш на спирачката в завой на мокро...
                LZ1RED

                Коментар


                • #23
                  Ами не работи ... бе Стефане !!!!

                  То на асфалт ... и баба знае ...

                  Асен, е представил нещата ..... основните принципи .... аз като човек, който си изкарва хляба с това ..... не съм фен на АБС-а !!!

                  А относно кой, кога ..как ... съм се нагледал

                  Дима като спираш като товарен влак .. айде да направим един опит:
                  на малко пресен сняг (10-20 см.) да спрем един автомобил с АБС и същия без .... Ама има само едно условие ! Автомобила без АБС да карам аз !! ...
                  Навит ли си ??
                  Само се сети предварително какъв ще е резултата .....?

                  Като заключение: това е за блондинки !!! Било то и мъжки
                  Другото е от лукава го !
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    Е там е работата, че за беля посяга да работи и там. Питай застрахователите колко фарове плащат като навали снега. Само на скъпи коли в градски ПТП. Щото колата отказва да спре.

                    Коментар


                    • #25
                      това зависи от карането и от способностите на карача. аз няколко пъти щях да се пребия с АБС на офроуд и още повече пъти без него на пътя.

                      ако колата ще се занимава сериозно с екстремен офроуд АБС пречи, ако ще е за екскурзии е много полезно
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от CarTest™
                        Ами не работи ... бе Стефане !!!!

                        То на асфалт ... и баба знае ...

                        Асен, е представил нещата ..... основните принципи .... аз като човек, който си изкарва хляба с това ..... не съм фен на АБС-а !!!

                        А относно кой, кога ..как ... съм се нагледал

                        Дима като спираш като товарен влак .. айде да направим един опит:
                        на малко пресен сняг (10-20 см.) да спрем един автомобил с АБС и същия без .... Ама има само едно условие ! Автомобила без АБС да карам аз !! ...
                        Навит ли си ??
                        Само се сети предварително какъв ще е резултата .....?

                        Като заключение: това е за блондинки !!! Било то и мъжки
                        Другото е от лукава го !
                        Питай Goldy как спира 2 тона Grand Cherokee с Малатеста Кобра на сняг
                        Така че не се изхвърлай с лека кола и зимни гуми и баба знае. Още повече с моя маниер на взимане на завоите с вратите напред, никога не може да го направиш с ABS-а, ама за тежък джип, пък и с автоматик (сиреч ако не смениш изрично положението на селектора нямам моторна спирачка като такава) по-добре да го има. Да не говорим и за американската хидравлика с липса на обратна връзка в моя случай специално. Така че айде да не говорим за възможностите на карача, доста хора знаят как карам, те не си позволяват такива изказвания
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Питай застрахователите колко фарове плащат като навали снега. Само на скъпи коли в градски ПТП. Щото колата отказва да спре.
                          Дали АБС-ът е виновен или грешката все пак е най-вече в шофьорите, които не спазват дистанция и не съобразяват скоростта си с пътните условия? Това, че някой мисли, че може да кара, както си иска, защото хубавите му нови спирачки, АБС или каквото там има, ще му позволят да се закове на място, си е за негова сметка ... И за тази на онзи, който се случи пред него.
                          По нашите улици и пътища е много масов навикът да ти се навират в задната броня. Ха познай, ако ти се наложи рязко да намалиш, как онзи отзад, каквато и спирачна система да има, ще успее да спре навреме.
                          Удрян съм 2 пъти отзад. И двата пъти бяха коли без АБС. Не че ако имаха това щеше да промени нещо де.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Айде пак ...
                            Когато колата върви бързо по твърд път е ясно как работи.
                            Айде сега да гледаме как работи на мек грунт и на пълзящите скорости.
                            Именно, при тези условия и на мен ми е много интересно поведението на АБС-а. Иначе Бош или Мерцедес бях правили изследване за спиране на пясък и рохки песъчливи почви, където действително спирачният път без АБС е по-малък.

                            Но за асфалтово покритие с-мата е без конкуренция. За себе си съм правил тест с екстремно спиране с Опел Вектра Б на сух и мокър асфалт и в двата случая спирачният път с АБС беше по-малък, при натискане на педала при опитите с максимална сила. Скорост 70 км/ч. За управляемостта не говорим, знаете, че се запазва в определени граници. Защо е така – ами оставям на вас да кажете кога коефициента на триене респ. закъснението е по-голям – при търкаляне или при плъзгане. А ако на предното стъкло закрепите и акселерометър, който запаметява максималната стойност Ще видите, че при АБС спирането е с висока интензивност през целия път, докато при изключена с-ма се наблюдава пик в първия момент след което спадане. Спадането е по-голямо при по-хлъзгави настилки. Пак повтарям, че става въпрос за асфалт. Какви са резултатите при офроуд да кажат специалистите (кал, глина, мокра трева, каменист терен).
                            Естествено, виждам, че тук има доста виртуози при боравенето с педала за спирачките, на които с-мата явно пречи. Талант... А той със сигурност е нужен, защото сегашните уредби работят на 20 Хц, а новите се очакват на 25 Хц. Трудно е човек да постигне такава производителност, но явно не е невъзможно.
                            КарТест явно е правил опит на пресен сняг – нека сподели автомобила и с каква скорост е теста. Каква беше разликата в спирачните пътища?

                            Коментар


                            • #29
                              Щом имаш избор земи го със АБС. Един пут ще потрябва, но знаеш че е там да си вурши работата. Пук ти като и свикнеш наколата сигурно ниама да ти триабва.
                              Моето мнение е земаи със.
                              Не каза нищо за марката и модела??????
                              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                              Коментар


                              • #30
                                Ако разликата в колата с АБС и без не е много голяма вземи със но като знам какво си търсиш мисля че няма смисъл, аз преди карах ауди с АБС и наистина много ми помагаше по лед и сняг, но откакто имам фронтерата нито веднъж не ми се е случило да съжалявам че няма АБС, просто трябва да се внимава една идея повече а доколкото те познавам мисля че това няма да ти е проблем
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X