Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво става ако забравиш блокажа...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво става ако забравиш блокажа...

    Колеги, днес щях да отхапя от яд клавиатурата на телефона..
    Жена ми звънна и каза, че цял ден някаква лампа и мигала на таблото, оказа се че като е забърсала таблото на джипа е натиснала бутона на блокажа и цял ден и било трудно да завива...
    Какво може да се е случило с джипката / поне засега не се забелязват проблеми../
    По отношение на жените в случая квалификациите ще са излишни, аз вече ги направих в изобилие..

  • #2
    Ами според мене, нищо страшно не е станало, само малко се е понатоварила трансмисията, особено ако сцеплението с пътя е било добро.

    По мое мнение за 1 ден не би трябвало да има значение, но виж ако го караш 1 месец на асфалт с включен блокаж - все нещо ще е за смяна.

    Пък и тези дни е мокро и хлъзгаво - така че нема проблеми.

    ПП. Споко това не е само с твойта жена, мойта изгора преди една седмица откара детето на детска градина с вдигната ръчна, то това че лампичката ще ти извади очите на таблото не е проблем, защото нема кой да го гледа. На 2 пъти каза че и е гаснала колата и каза че въобще не върви, разбрала за ръчната като слязла от колата - задните гуми пушели ............... . . . .

    Е-е-е-е-е-е-х жени , какво да се прави наши са си .
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

    Коментар


    • #3
      огледайте каретата на карданите, ако има проблем ще е там или в предните карета. ако нищи не щтрака, тропа или вие значи си извадил късмет, иначе един ден каране с блокажа може да направи доста бели
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Бе нали има сняг и е мокро, не го шашкайте човека, нищо му няма от толкова. Късмет че не е отлетяла под някой самосвал.
        Хм. Нищо не пречи обаче дисциплинарно - образователно сега да я накара примерно да смени маслото в мостовете, хем не е студено ...) Сама. Може великодушно да и даде за малко личния си гащеризон. Друтия път ще знае да гледа таблото. И други работи, а не само пичОвете по светофарите.

        Коментар


        • #5
          абсолютно си прав, дори и да не е маслото на мостовете, поне раздатка
          drive alive

          Коментар


          • #6
            такива неща се случват и на мъжете , но не винаги си признават

            Коментар


            • #7
              Не и без бой!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от go go go
                огледайте каретата на карданите, ако има проблем ще е там или в предните карета. ако нищи не щтрака, тропа или вие значи си извадил късмет, иначе един ден каране с блокажа може да направи доста бели
                споко колега, става въпрос за Ленд КРУЗЪР а и сигурно става въпрос за блокажа на междуосевия диф., не за мостовете

                ако така лесно се разваляше, щеше името на джипа да е друго
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  В този случай трансмисията се е товарила в повече при завой и ако гумите са различно напомпани. Не е толкова страшно, нали машината беше нова - тъкмо се е приработила перфектно. Но те съветвам ако си перфекционист да смениш маслата в раздатката и диференциалите....
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    O.K. благодаря за всички мнения...

                    P.S. Ще и простя..

                    Коментар


                    • #11

                      нещо не ми стана ясно - толкова ли е опасно да се включват блокажите . аз ги включвам за щяло и за нещяло. като видя сняг и включвам. ако междувременно трябва да мина 5-10 км. по асвалт - не ги изключвам.
                      може ли някой на кратко да обясни кога се вкл. тези блокажи и кога - не.
                      Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

                      Коментар


                      • #12
                        Колкото по-рядко и по-кратко толкова по-добре. Имай предвид че блокажа на диференциалите, не на междинния са си страшна работа. Те са колкото да се измъкнеш от помията. Иначе при всеки завой когато колелата изминават различен път, а блока не позволява това, натоварването е страшно особено на полуоските и съседните им елементи. Ако е много хлъзгаво се търпи, но повърхности с високо сцепление карането на блокаж си е съсипия.
                        УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                        Коментар


                        • #13
                          10 км на асфалт с блокировки? На какво казваш блокировки? Когато са включени освен другото нямаш и волан ...

                          Бе къде го пращате Вълка да сменя масла, къде видяхте сух асфалт оня ден в София? Ако ще антифриза да смени, кво да е да смени, но жена му! За да види колко студен, мокър и мръсен е шофьорския хляб, а не щото колата има нужда от това! Гарнитурата на моторчето на задната чистачка да смени, свещите на трабанта на съседа, кво да е! Вие от хумор ли не разбирате или от педагогика!))

                          Коментар


                          • #14
                            когато караш по заледен асвалтов път блокажа на маждуосевия диф пречи, колата става трудно управляема. този блокаж е добре да се използва за каратко при преминаване през дълбок сняг, кал или когато има опасност някоя от гумите да се окаже във въздуха, в другите случаи по - добро от свободния междуосев диф няма
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от kirilsp

                              нещо не ми стана ясно - толкова ли е опасно да се включват блокажите . аз ги включвам за щяло и за нещяло. като видя сняг и включвам. ако междувременно трябва да мина 5-10 км. по асвалт - не ги изключвам.
                              може ли някой на кратко да обясни кога се вкл. тези блокажи и кога - не.
                              може ли да уточниш за какъв автомобил става въпрос...
                              "блокажи" ми звучи много серизно моделите автомобили с "блокажИ" се броят на пръсти /в момента се сещам само за Г-класа/ Повечето са с 1 блокаЖ /на междуосевия диф./ или въобще нямат
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X