При постоянно зацепени предни хъбове, без да е включено двойното, (включва се рядко и само при нужда) колко преразход на гориво дава? Двигател бензин, 2000 кубика двуваловия. Няма как все още да разбера, а и има ли и други последствия от така блокирани предни полуоски?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Свий
X
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Въртиш още куп железа,не виждам смисъл ако не се налага
често ползване на предното.Аз не бих карал така.По-скоро
ще карам без предно,че много рядко го ползвам.Бих те посъветвал,
да си оправиш хъбовете и си решаваш проблема.Но всичко опира
до финанси..Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнениеВъртиш още куп железа,не виждам смисъл ако не се налага
често ползване на предното.Аз не бих карал така.По-скоро
ще карам без предно,че много рядко го ползвам.Бих те посъветвал,
да си оправиш хъбовете и си решаваш проблема.Но всичко опира
до финанси.При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Моята гореше около 1,5 литра отгоре нафта. По-неприятното е, че се отразява доста върху и без това вялото ускорение. Иначе нищо и няма, карай спокойно. Слагай ръчни хъбове и карай без грижи.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнениеНе каза с какви хъбове си?
Може някой да помогне,ако преместиш
темата в подфорум Киа мисля ще е по-добре.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Само да ви напомня да не прекалявате с икономиите.
Когато джипа се кара по асфалт, и не се ползва предния мост-маслото от чарколаците се стича до степен те да остават почти сухи. А ако някога в предния диференциал е влизала вода-ръждясването на зъбчатки и разните други карантии е много вероятно.
Затова-на всеки 10-15 дни включвайте предния мост да се повърти малко, колкото да се омажат чарколаците вътре. 20-30 метра са достатъчни, но си спестявате големи разходи по замяната на предния диференциал.
То и в ръководствата на някои джипове си го пише това...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСамо да ви напомня да не прекалявате с икономиите.
Когато джипа се кара по асфалт, и не се ползва предния мост-маслото от чарколаците се стича до степен те да остават почти сухи. А ако някога в предния диференциал е влизала вода-ръждясването на зъбчатки и разните други карантии е много вероятно.
Затова-на всеки 10-15 дни включвайте предния мост да се повърти малко, колкото да се омажат чарколаците вътре. 20-30 метра са достатъчни, но си спестявате големи разходи по замяната на предния диференциал.
То и в ръководствата на някои джипове си го пише това...
за един ден шофиране в града мажеш и раздвижваш карантиите отпред, без да се налага да търсиш кал.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеТака е, Коле-за Витарата пишеше минимум 30 км. месечно с включен преден мост. Едно от удобствата на ръчните хъбове е това-
за един ден шофиране в града мажеш и раздвижваш карантиите отпред, без да се налага да търсиш кал.
Човек се учи....Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
На мен това ми се вижда глупост. По тая логика ако колата стои на място седмица ще е 5-10 пъти по-зле тъй като дори няма да плиска маслото в дифа. Не, че не е вярно, но не виждам смисъл да го правя, не и всеки месец(ако се събере месец без 4х4, а то се случва).
Мен също ми е интересно друго и се замислих над това чак тази зима. Как тези с автоматични хъбове включват и изключват 4х4 в движение? Зимата ми се случва често да включвам и изключвам 4х4. Примерно булевардите са чисти и сухи, а вътрешно кварталните са лед и преспи и е зор на задно. Всеки път спират и връщат назад или?
При бензиновата Киа съм забелязал, че не дава голяма разлика в разхода при еднакъв стил на шофиране, просто е по-тромава или по-пъргава. Пробвал съм я с 2 доста различни размера гуми и със включени и изключени хъбове, разхода е близък, динамиката осезаемо различна.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: Въпрос към каращите КИЯ СПОРТИДЖ
Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеНа мен това ми се вижда глупост. По тая логика ако колата стои на място седмица ще е 5-10 пъти по-зле тъй като дори няма да плиска маслото в дифа. Не, че не е вярно, но не виждам смисъл да го правя, не и всеки месец(ако се събере месец без 4х4, а то се случва).
Мен също ми е интересно друго и се замислих над това чак тази зима. Как тези с автоматични хъбове включват и изключват 4х4 в движение? Зимата ми се случва често да включвам и изключвам 4х4. Примерно булевардите са чисти и сухи, а вътрешно кварталните са лед и преспи и е зор на задно. Всеки път спират и връщат назад или?
При бензиновата Киа съм забелязал, че не дава голяма разлика в разхода при еднакъв стил на шофиране, просто е по-тромава или по-пъргава. Пробвал съм я с 2 доста различни размера гуми и със включени и изключени хъбове, разхода е близък, динамиката осезаемо различна.
Ако си на магистрала съм съгласен,но ако караш само градско ще развърташ предния мост,кардан и малко РК
на всеки светофар,или стоп.Не се заяждам,познаваме се!Последно редактирано от georgipetkov64; 25-03-16, 20:40..Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар