Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачни дискове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Спирачни дискове

    Ръжда е.Утре ще ви снимам един диск , който имаше такава ивица ( около 1/4 от ширината).Не знаех , че темата ще тръгне така.А през седмицата , дано не забравя , ако мине някой с подобни дискове и него ще фотна.
    Дедо Коко , като си подкара Санта Фе-то , ако не си почисти дисковете от ръждата и ще проима точно същата екстра.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      От: Спирачни дискове

      Е те такива дискове за пьрви пьт виждам,да се отлепи нещо от самия диск.

      А иначе тия долу много лесно се разбира кога са за смяна - или им изчезват слотовете или като стигне до дупките без да има конус вече са за смяна.Отделно имат и един нарез / страшно го обяснявам / на самата стена на диска - износи ли се до там се хвьрля.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_3633be75166063458e.jpg
Прегледи:1
Размер:47.0 КБ
ID:5689401

      Това с рьждясал диск и нещо нацепено и отлепено от самия диск ми е не само странно ми и безмислено.Прост диск е едни 20 кинта,средна хубост са около 80-100 кинта на бройка и поне моите спират с керамични накладки 2.5 тона кола последните 150 000 километра и още не са на марката.Супердупер биг брейк кит или по нашенски Комплект Големи Спирачки може да е колко си искат $$$$$ на диск,но там едва ли някой ще лепи какво да е на самия диск.

      Странно меко казано,следя темата с интерес.Основата му е като неизползвана ако не броим рьждата
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Спирачни дискове

        Тази язва ми се получи след едно зимно пътуване да Германия.
        Интересно ми е ,че отдолу е чиста и равна повърхност. Би трябвало корозията да не е толкова равномерна. Това е все едно отлепен лист картон-равно и гладко отдолу. Мене това по ме учуди.
        Колата е на 120000 км -оригинални накладки и дискове -както са излезли от завода. И това е само от външната страна.

        Това за цинковото покритие не е нещо ново ,но сега навлиза по масово.
        Новитне са такива:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_FAM3309_1.jpg
Прегледи:1
Размер:138.2 КБ
ID:5689402

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_FAM3310_1.jpg
Прегледи:1
Размер:228.2 КБ
ID:5689403

        Коментар


        • #19
          От: Спирачни дискове

          Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
          Колата е на 120000 км -оригинални накладки и дискове -както са излезли от завода.

          .
          Още един тушТова не сьм го постигал никога с какво да е.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Спирачни дискове

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Основата му е като неизползвана ако не броим рьждата
            И аз така видях и затова го пратих за шублер. Като мерне ще разберем.

            Според мен е злостна ръжда от дълъг престой и после остъкляване от накладки върху ръждата поради влошено охлаждане на контакта. Става като да се търкат две накладки една в друга, жегата остава между тях. Реалната накладка понеже си седи се топи, на "въртящата" се понеже се охлажда малко повече се оставя материал.

            Коментар


            • #21
              От: Спирачни дискове

              Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
              Интересно ми е ,че отдолу е чиста и равна повърхност. Би трябвало корозията да не е толкова равномерна.
              Чугунът не корозира много къдраво, а после е бил запечатан от засмоленото отгоре.

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Още един тушТова не сьм го постигал никога с какво да е.
              Задни са спирачките. Не е чак невъзможно.

              Коментар


              • #22
                От: Спирачни дискове

                И на Витарата съм на толкова с оригиналните.

                Тази кола ФВ просто пътува само да чужбинско и обратно -дълги курсове. Нормално е ,а и аз повече използвам двигателя като спирачка.

                Колата е с ЕСП система и задните са по износени от предните.

                Ето една по отблизо.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_FAM3317_1.jpg
Прегледи:1
Размер:114.8 КБ
ID:5689404

                За мене е по нормално корозията да се развива пропорционално-там където е станала първата язва да има по-дълбока язва.

                Коментар


                • #23
                  От: Спирачни дискове

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  И аз така видях и затова го пратих за шублер. Като мерне ще разберем.

                  Според мен е злостна ръжда от дълъг престой и после остъкляване от накладки върху ръждата поради влошено охлаждане на контакта. Става като да се търкат две накладки една в друга, жегата остава между тях. Реалната накладка понеже си седи се топи, на "въртящата" се понеже се охлажда малко повече се оставя материал.
                  Е те това не си го представям,каквито и коли,кьдето и както да сьм ги карал мммммммм как пипнеш спирачката и рьжда няма,а как може да нанесе такьв дебел и равномерен слой на самия диск ще ми е в сьнищата довечера.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Спирачни дискове

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Е те това не си го представям,каквито и коли,кьдето и както да сьм ги карал мммммммм как пипнеш спирачката и рьжда няма
                    Предните да. Задните спирачки са друга бира, особено ако са клеясали малко апаратите.

                    Като се замисля, и на мои коли съм виждал нещо подобно. Ама не толкова равномерно. Като оправиш кантарчето за задни спирачки и се оправя всичко.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Спирачни дискове

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Предните да. Задните спирачки са друга бира, особено ако са клеясали малко апаратите.

                      Като се замисля, и на мои коли съм виждал нещо подобно. Ама не толкова равномерно. Като оправиш кантарчето за задни спирачки и се оправя всичко.
                      Предни задни,барабани,дискове......не си го представям.Как така не хващат или апаратите са кекави,а сьщевременно наслагали някаква гад по диска с дебелината на половин накладка и то ПО ЦЯЛАТА ОКРЬЖНОСТ НА ДИСКА.Това е матРял колко за поне 4 комплекта накладки,4 накладки да намажа на дискасляп да сьм пак ще усетя,че нещо не спира пьк и на втората смяна ще ми избоде очите.

                      Друго е според мен,убий ме не знам какво е ма това да е от накладка
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: Спирачни дискове

                        Дай да изчакаме шублерчето да каже.

                        Че може да стане това дето го разправям може, еле па с по-калпави накладки. Ама може и да е някакъв друг фокус.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Спирачни дискове

                          Точно така става , както го разправи.
                          Много пъти ми се е случвало да я очукам тая гад с малкото чукче , после една лека шкуркичка , нови накладки и след три дена дисковете се лъснали , като нови.Само дето дебелината им е по-малка.
                          Да си не мислите , че като е Европа , та кой знае кво.Нови накладки съм слагал на надран от металната част на накладката диск.И така си кара , докато го върнат от техническия преглед.
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Спирачни дискове

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Чугунът е по-евтин и по-износоустойчив от каквато и да било друга металургия, която можеш да сложиш под него. Като се добави и рязкото механично и топлинно натоварване все си мисля че никой няма да направи съставен диск.

                            Ама кой знае.
                            Ясене химията на чугуните и техните свойства е доста тежка наука . Ако имаш спомени от онова време във всяко ЗММ имаше така наречените стареещи складове където чугунените отливки си отлежаваха на атмосверните условия поне две години да си успокоят вътрешните напрежения . За Декел/Махо казваха че от отливка по млада от 5 години машина не правят . Спирачните дискове в масовия случай са от темперован чугун и понеже няма кой да ги чака толкова време ги обработват още преди да са изстинали . Преди няколко месеца на един колега му бяха докарали да престъргва едни 50 - 60 чифта чисто нови дискове изкривили се още в кашончето . На един колега новите дисковете на Ауди А 4 започнаха да тресат след няма и 1000 километра . Остъргах му старите и човека забрави за проблемите .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Спирачни дискове

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Дай да изчакаме шублерчето да каже.

                              ... Ама може и да е някакъв друг фокус.
                              Гергее, 'зваждай го тоя шублер най- сетне и мери дебелината на дисковете, че тука вече почват да прозират теориЙ за извънземни, диамантени покрития и прочие...
                              Да видим дисковете ли са ти били суперздрави, или накладките са ти били супер "оригинални".
                              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                              Коментар


                              • #30
                                От: Спирачни дискове

                                Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
                                Гергее, 'зваждай го тоя шублер най- сетне и мери дебелината на дисковете, че тука вече почват да прозират теориЙ за извънземни, диамантени покрития и прочие...
                                Да видим дисковете ли са ти били суперздрави, или накладките са ти били супер "оригинални".
                                ...а в това време , да "нажежим " малко обстановката !
                                Аз залагам 1 кило "жековска " ракия (не че я имам де ) , че дисковете ше са с поне 5 мм. по- тесни .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X