Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Избор на мостове

    Йори ще чуе от мен това което иска да чуе - Вранглер с Дана 60
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #62
      До: Избор на мостове

      Е кво, не познаваш Йори ли? Няма да миряса докато не изтресе навсякъде задни колела от Беларус. Ама сигурно преди това гипсаджиите ще го озаптят в някой селски плевник. Понеже в лудницата няма травматология.
      Ясно е какво иска. Само че още не знае че като се хвърлят много пари, не е лошо да са за нещо смислено. Всичко което ще успее по тоя начин е лошо оразмерен самоделен ГАЗ-53. Че и задължително с безсмислен двигател преправен на газова запалка. Но без полезната карусерия. Додето хората слагат самолетни стойки, електрически трансмисии и моторколела.
      Не, нищо ново под Слънцето ...

      Коментар


      • #63
        До: Избор на мостове

        Тракторните мостове са за ТРАКТОРИ ... Тракторите са за ПОЛЕТО ...не за ШОСЕТО ...Познавам възможностите на Jordan Kolev , дори и само от форума ....ВПЕЧАТЛЕН СЪМ Той е една от причините да се ЗАПАЛЯ по редукторните мостове ... . НЕ СЪМ ЕДИНСТВЕН...НАЛИ... .Ще се справи и с това предизвикателство ...ПОРЕДНОТО ...
        На бой отиват само старците!

        Коментар


        • #64
          До: Избор на мостове

          Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
          Познавам възможностите на Jordan Kolev
          Колега Йори си е написал името както иска да бъде написано с латинска транскрипция и то е Yordan
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #65
            До: Избор на мостове

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            Колега Йори си е написал името както иска да бъде написано с латинска транскрипция и то е Yordan
            Искренно СЪЖАЛЯВАМ .. Моля за извинение ..
            На бой отиват само старците!

            Коментар


            • #66
              До: Избор на мостове

              Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
              Искренно СЪЖАЛЯВАМ .. Моля за извинение ..
              Няма проблеми колега
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #67
                До: Избор на мостове

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Да, има... Ние сме представители за България на фирмата която ги произвежда...
                Днес споделих с приятели тази новина и ... никой не чувал за такова чудо. Може ли да дадете повече инфо, линк към сайта ви за продажби и т.н. Благодаря предварително.

                Коментар


                • #68
                  До: Избор на мостове

                  Най-добре ще е да се обадите да си поговорим. Тези мостове не са масов продукт и едва ли ще станат...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #69
                    До: Избор на мостове

                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                    Мостовете от Волво Лапландер са по тежки едно... Второ нямат дискови спирачки и слагането им е едно допълнително занимание... Стари са и има проблем с резервните части... Разни други екстри като усилени полуоски, корони и пиньон с различни предавателни отношения също не знам да има... Като цена не мога да ги коментирам защото никога не съм си купувал...

                    Редукторните мостове от Нисан са по-леки определено... идват си със дискови спирачки, за блокировките въобще не споменавам. Но са скъпи... Комплекта мостове предполагам че ще е с доставката ~20 000 лева... Доставка със самолет разбира се... Има варианти за поевтиняване... но те предполагат чакане от два три месеца...
                    1. Мостовете от Волво Лапландер са по тежки едно... - малко над 150 КГ единия, мостовете са с кожух от стомана, Нисан и Тойота мисля ползват чугун, който май е по-тежичък...

                    2. Второ нямат дискови спирачки и слагането им е едно допълнително занимание... - никой от старите голями и здрави мостове няма стандартно, но за волвото има много готови решения, повечето "болт он" тоест вадиш от кутията и слагаш с по няколко болта...

                    3. Стари са и има проблем с резервните части... - стари са да, но има и чисто нови комплекти, има и много стари както и 2ра ръка части, а от доста време фирми произвеждат части специално за тях, нови с нови технологии на производство...

                    4. Разни други екстри като усилени полуоски, корони и пиньон с различни предавателни отношения също не знам да има... - има разбира се, новите предимно са такива, има и доста подобрения като дизайн и функционалност, доста тунинг фирми си вадят хляба с това и в Америка и по Европа...

                    Остава обаче въпроса, защо трябва да се преоткрива велосипеда, знам, че това е стара българска черта в характера ) при условие, че има готови "болт он" комплекти с дискови спирачки, с пълни блокажи, с 60 градуса завиване и мноооого по-леки от стандартен мост примерно е струват "нещо" но както някой бе казал наскоро евтино и хубаво няма на едно място

                    И все още се чудя, защо джипарите тук дето са си навили на масрафа не вземат Барсови или Военнни мостове, части бол, има и дискови спрачки, имат и блокажи...

                    Ако аз имах достатъчно пари бих взел нещо готово, доказано здраво и с достатъчно подръжка, достъпни части и масово потребление, защото колкото по-рядко е нещо толкова повече проблеми ще трябва да се решават от собственика без да може да очаква помощ и не на последно място...

                    Австралийски редукторен мост звучи като кенгуру в Сърбия, рядко срещано, никой не го познава и ако се разболее лекарства няма никакви за него на склад, наблизо...

                    Ако е Дана усилена, пак приблизително същото само с тази разлика, че малко повече части има, по евтин транспорт, по-бърза доставка и поне някой хора са чували и в Европа за нея...

                    Ако е УНИМОГ и Волво, частите тонове в Европа, долъри на Мерцедес примерно и на Волво под път и над път в Европа, позната технология доста хора от години карат, тунинговат и ремонтират такива...

                    Ако пък е руско - евтино, достъпно, части бол, мноооого добре познато, просто и лесно за ремонт е не толкова здраво колкото горното но "боя с пръдня" не става...

                    Какъв е извода - търся си военни мостове от УАЗ ) или от МОГ, е и от Волво бих взел макар, че вече влизат в горната графа, на скъпите, здрави и хубави мостове там където са мостовете на Нисан и Тойота...

                    Много поздрави,

                    П.С. интересно ми стана и това провокира този ми постинг, как никой не коментира, че намерих рециклирани мостове комплект от УНИМОГ на цена по-ниска дори от УАЗови мостове, имат си 100% блокаж принудителен, дискови спирачки, гаранция и не на последно място резервни части

                    Отново забелязах характерната българска черта, "аз теб не те признавам и следователно нищо хубаво не може да ми предложиш" или накратко "От Искъро по-глъбоко нема"
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Избор на мостове

                      Колко ти струваха ако не е тайна разбира се.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X