Обмислям да си правя траялна машина и мисля да започна от мостовете. Имам определени изисквания към тях. Ще ги споделя с вас и очквам да дадете идей за избора ми.
1. Твърди блокажи.
2. Предавателно число над 6:1
3. Да могат да понесат 300 коня мотор с половин килонютон въртящ момент.
4. Да оцелеят при гуми над 44"
5. Да не са от ЗИЛ, УНИМОГ или подобни.
6. Не е задължително да са редукторни.
7. Не е задължително да имат спирачки.
8. Да са реални (да има от къде да се вземат).
Редукторни мостове от Нисан Патрул или Тойота Лендкрузер.
Отговарят на всичките ти изисквания, леки са, огромен клиренс, гуми 42" без проблем... Надвишават Дана 60 като здравина и имат несравним клиренс...
За Пинцгауер мислил ли си? Тук един, ту се продава - ту не се продава! Мисля, че удовлетворява всички точки, само не съм сигурен за блокажите /има и със и без, не знам за този конкретно екземпляр/.
Редукторни мостове от Нисан Патрул или Тойота Лендкрузер.
Отговарят на всичките ти изисквания, леки са, огромен клиренс, гуми 42" без проблем... Надвишават Дана 60 като здравина и имат несравним клиренс...
Какъв ще е резултата ако ги сравним с мостове от Волво Лапландер? Здравина, предимства и недостатъци в техническо отношение, цена, възможност за доставка?
Задавам така въпроса защото мостовете от Волвото са добър реален избор на цена до 15000лв комплекта като може да бъдат и на половината от тази цена. Става въпрос за втора употреба.
Пинцхауера няма цели мостове. За всички останали не съм и чувал някой да е опитвал да прави усилените части. Безсмислено е.
Колелата на кроулерите може да тежат и по 150 кила с водата.
А виж с 300-та коня Йори не позна. Това е скромен минимум за класическите двигатели. Да не говорим че там има сума коли които пищят с по 60 коня на 15 - 20 000 оборота с разни маздови Ванкели.
И все едно няма смисъл да се минава през заден мост, щото после няма на кого и да го продадеш. А все едно ще стигнеш до 4х4х4.
Колега, пак почваш от главата за краката. Само че на мене вече не ми е жал за чуждите пари. И се уморих да се моля наляво и надясно на кой да е първо да научи азбуката, и после да се прави на писател.
Какъв ще е резултата ако ги сравним с мостове от Волво Лапландер? Здравина, предимства и недостатъци в техническо отношение, цена, възможност за доставка?
Задавам така въпроса защото мостовете от Волвото са добър реален избор на цена до 15000лв комплекта като може да бъдат и на половината от тази цена. Става въпрос за втора употреба.
Мостовете от Волво Лапландер са по тежки едно... Второ нямат дискови спирачки и слагането им е едно допълнително занимание... Стари са и има проблем с резервните части... Разни други екстри като усилени полуоски, корони и пиньон с различни предавателни отношения също не знам да има... Като цена не мога да ги коментирам защото никога не съм си купувал...
Редукторните мостове от Нисан са по-леки определено... идват си със дискови спирачки, за блокировките въобще не споменавам. Но са скъпи... Комплекта мостове предполагам че ще е с доставката ~20 000 лева... Доставка със самолет разбира се... Има варианти за поевтиняване... но те предполагат чакане от два три месеца...
Мостовете от Волво Лапландер са по тежки едно... Второ нямат дискови спирачки и слагането им е едно допълнително занимание... Стари са и има проблем с резервните части... Разни други екстри като усилени полуоски, корони и пиньон с различни предавателни отношения също не знам да има... Като цена не мога да ги коментирам защото никога не съм си купувал...
Редукторните мостове от Нисан са по-леки определено... идват си със дискови спирачки, за блокировките въобще не споменавам. Но са скъпи... Комплекта мостове предполагам че ще е с доставката ~20 000 лева... Доставка със самолет разбира се... Има варианти за поевтиняване... но те предполагат чакане от два три месеца...
Това е доста добра цена като се има предвид че става въпрос за нови мостове. Ще може ли да дадеш повече подробности около предавателното число, редуктора предполагам е с външно зацепване, общо тегло и междуколесно разстояние?
В тази цена влизат ли и блокажите?
Обмислям да си правя траялна машина и мисля да започна от мостовете. Имам определени изисквания към тях. Ще ги споделя с вас и очквам да дадете идей за избора ми.
1. Твърди блокажи.
2. Предавателно число над 6:1
3. Да могат да понесат 300 коня мотор с половин килонютон въртящ момент.
4. Да оцелеят при гуми над 44"
5. Да не са от ЗИЛ, УНИМОГ или подобни.
6. Не е задължително да са редукторни.
7. Не е задължително да имат спирачки.
8. Да са реални (да има от къде да се вземат).
=====================================================
не иначе "лапландер".
предавателно число 5.8 или 6.8.
герметичны спирачки(можно сделать дискове)
редукторни
твърди блокажи(вакуум)
малки за ЗИЛ и УНИМОГ
вземат от прибалтика или от Москва http://wwwboards.auto.ru/4x4-offroad/29726.html- $10.000 за ТРИ мостове с дискове спирачки и центральна подкачка кола http://wwwboards.auto.ru/4x4-offroad/29734.html
Последно редактирано от п-к A.Moralez; 10-11-07, 18:02.
Так так, Прибалтика...
Витас, тоесть CHIMIK, ты где?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Малко сравнителен материал.1. Унимог 404 S .Тежина преден-230 кг. Заден-200 кг. Ширина между спирачните барабани - 1800 мм. 20 цола. 100 % механични блокажи , задействани чрез лостова система. Предавателно число 7.4/ 1 .Изключително здрави . Частите на една ръка растояние... 2.Волво Лапландер -303 Тежина -170 кг.Ширина ,съответно 1780мм.16 цола джанти. 100 % вакумни блокажи . По рядко разпространени , скъпи резервни части .Извинявам се първи пост ...
Коментар