Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Избор на мостове

    Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
    Колеги, обръщам се към тези от вас които теглят чергата в посока тракторни мостове. Като цяло мисля да създавам кола която да бъде до някаква степен "цивилизована". Тя трябва да може да се движи и по асвалт. Няма особено значение дали мостовете ще са редукторни или не защото гумите ще бъдат достатъчно големи. Няма да правя кола за блата. Представете си ако кача тракторни мостове на една Кия или Вранглер на какво ще прилича. Не е това целта.
    Ако ще се прави пълна изродия то е ясно от какво трябва да се почне. Взима се Унимог, сменя се мотора, слагат се зловещи гуми и почва веселбата.
    Йори, аз съм на мнението, че ако си решил да правиш траялна кола, то трябва да е траялна Т.е. освен големите гуми, ще ти е необходимо и съответното окачване. А с окачване за траял, управляемоста и движението ти по пътната мрежа ще е невъзможно. Може да се поинтересуваш от Иво в Испания, как се държи неговата машина по път и то със скорост над 50 ( ако изобщо е пробвал такова нещо)
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #47
      До: Избор на мостове

      Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
      Йори, аз съм на мнението, че ако си решил да правиш траялна кола, то трябва да е траялна Т.е. освен големите гуми, ще ти е необходимо и съответното окачване. А с окачване за траял, управляемоста и движението ти по пътната мрежа ще е невъзможно. Може да се поинтересуваш от Иво в Испания, как се държи неговата машина по път и то със скорост над 50 ( ако изобщо е пробвал такова нещо)
      Асене, тази кола няма да се състезава. Просто ще има малко по големи възможности от сегашната.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #48
        До: Избор на мостове

        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
        Редукторни мостове от Нисан Патрул или Тойота Лендкрузер.

        Отговарят на всичките ти изисквания, леки са, огромен клиренс, гуми 42" без проблем... Надвишават Дана 60 като здравина и имат несравним клиренс...
        Има ли такива?!?!
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #49
          До: Избор на мостове

          Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
          Асене, тази кола няма да се състезава. Просто ще има малко по големи възможности от сегашната.
          Никъде не съм споменавал за състезания, а и знам много добре че не харесваш. И изобщо какво общо имат състезанията, с това да си направиш "траялна кола" За мен траялната кола е тази, която се придвижва бавно и славно по места, дето дори и човек занимаващ се с Off-Road, не вярва че ще мине. Примерно да тръгнете нагоре по морените на Витова. Според мен лично, твойта кола се разминава с тази ми представа. За мен тя е една много хубава машина, но основно насочена към експедиционния офф. Затова и когато спомена в първия си пост, че искаш да направиш траялна кола, аз разбрах да направиш машина, коренно различаваща се от сегашната.
          RB Patrol Team

          Коментар


          • #50
            До: Избор на мостове

            Взима се Унимог, сменя се мотора, слагат се зловещи гуми и почва веселбата.


            Mисля,че оттук трябва да се започне .Унимога си има всичко,големи гуми,редукторни мостове,скрити кардани,пружинно окачване ,амортисьори БОГЕ и демпфер на волана,лек за управление ,без хидравлика ,скоростна кутия и раздатка в едно ,безобразно корава , две понижаващи предавки ,включване на режим 4по4 в движение и два 100% блокажа включващи се едновременно. Смяна на двигател с какъвто пожелаеш чрез фланец. След като се махне фургона или карусерията става изключително лек.Фургона е около 2 / два / тона . На шасито можеш да сложиш каквото ти си избереш .
            На бой отиват само старците!

            Коментар


            • #51
              До: Избор на мостове

              Първоначално публикуван от Конов Преглед на мнение
              Mисля,че оттук трябва да се започне .Унимога си има всичко,големи гуми,редукторни мостове,скрити кардани,пружинно окачване ,амортисьори БОГЕ и демпфер на волана,лек за управление ,без хидравлика ,скоростна кутия и раздатка в едно ,безобразно корава , две понижаващи предавки ,включване на режим 4по4 в движение и два 100% блокажа включващи се едновременно. Смяна на двигател с какъвто пожелаеш чрез фланец. След като се махне фургона или карусерията става изключително лек.Фургона е около 2 / два / тона . На шасито можеш да сложиш каквото ти си избереш .
              Идеята е добра, но на този етап ще правя нещо под 2 тона. С Унимога това няма как да стане и за съжаление той отпада.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #52
                До: Избор на мостове

                http://www.youtube.com/watch?v=6gONentlVoE&NR=1
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #53
                  До: Избор на мостове

                  Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                  От Г-класа няма ли да свършат работа?Имат си блъкажи /е не всички/,горе -долу се намират,вервам,че и на мощност ще деянят.
                  носят на 500 Нм, при това в рамките на гаранция - 400 CDI; а колкото до коне - компресиран G 55 е 480 к.с. и пак е с гаранция;
                  лепват им се и по едни редуктори - хем ще си ги направи по желание ...
                  Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Избор на мостове

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Има ли такива?!?!
                    Да, има... Ние сме представители за България на фирмата която ги произвежда...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #55
                      До: Избор на мостове

                      Пак не се чете ...
                      Това е отдавна отминат етап в триала. Няма лошо, но човек трябва да има наистина гигантски пари, за да повтори всички исторически конструкции, и накрая пак да стигне до днешното положение на нещата.
                      От сума години в триала имат смисъл само пълноуправляеми бъгита с пространствени рами. Пак от години в тях стоят усилени камионски мостове и разделни раздатки. В класическата схема човек може да се намести със стотина хиляди долара. Но е видимо че тая схема вече е изчерпана.
                      Перспективните конструкции не приличат много на купчина строително желязо. И даже нямат нужда от вагон чугуний.
                      Но щом искате да хвърляте пари в миналото, аз не мога да ви спра.
                      А иначе се състезават хората, не машините. И дали нещото ще иде на състезание е друг въпрос. Но по никой начин не можеш да идеш с никъв унимог на Морените. Нито с нисан или тойота.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Избор на мостове

                        Стефане ти май не четеш... Изрично Йори каза че иска да може да кара и по ПЪТИЩА...

                        Траялните машини за които говориш са тясно специализирани и НЕ СТАВАТ под никаква форма за движение по пътищата... Смисъл от тях има само и единствено ако в България се направи силен републикански шампионат по траял и Йори има желание да участва...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #57
                          До: Избор на мостове

                          Ще се движи по пътищата с 44 дюйма колела? С категория В?
                          Мда. Що не се родих катаджия. Парите са хубаво нещо.
                          Чета аз, чета. И гледам сеир.
                          Аффтори! Пешите още!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Избор на мостове

                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                            Стефане ти май не четеш... Изрично Йори каза че иска да може да кара и по ПЪТИЩА...
                            Със сигурност Стефан е прочел това:

                            Обмислям да си правя траялна машина

                            ...
                            4. Да оцелеят при гуми над 44"
                            ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Избор на мостове

                              Никъде не виждам връзка между размера на гумите, категорията и законови ограничения свързани с категория В.

                              Колкото до тези мостове те имат сертификат за разрешено движение по пътища (за Австралия но там нормите са на практика като в Германия) с гуми размер 35"...
                              При последващо по-ниско тегло може да се увеличи и размера на гумите с които да е stree legal... но това е въпрос на сметки... Говоря ако иска да удовлетвори официално сериозна сертифицираща организация като TUV например...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #60
                                До: Избор на мостове

                                Първоначално публикуван от V93
                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                                Стефане ти май не четеш... Изрично Йори каза че иска да може да кара и по ПЪТИЩА...
                                Със сигурност Стефан е прочел това:

                                Обмислям да си правя траялна машина

                                ...
                                4. Да оцелеят при гуми над 44"
                                ...
                                Това е прочел но е пропуснал това:

                                Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                                Колеги, обръщам се към тези от вас които теглят чергата в посока тракторни мостове. Като цяло мисля да създавам кола която да бъде до някаква степен "цивилизована". Тя трябва да може да се движи и по асвалт. Няма особено значение дали мостовете ще са редукторни или не защото гумите ще бъдат достатъчно големи. Няма да правя кола за блата. Представете си ако кача тракторни мостове на една Кия или Вранглер на какво ще прилича. Не е това целта.
                                Ако ще се прави пълна изродия то е ясно от какво трябва да се почне. Взима се Унимог, сменя се мотора, слагат се зловещи гуми и почва веселбата.



                                А ако ще се прави само и единствено траялна машина то Стефан е прав, единственото решение е върху пространствена рама... и т.н. ...
                                Последно редактирано от Yaro; 11-11-07, 11:22. Причина: HTML редакция
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X