Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпрос за диференциал
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 Интересна система на главно предаване с две корони и два пиньона , диференциала е по средата между двата пиньона , полуоските са зацепени към короните.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Съвсем нормален диф, само дето стои на страни и получава движение от вал, минаващ през куха полуоска. Много яко 
 
 Тези зъбни двойки, които мясат на корони и пиньони служат за предаване на движението от дифа към колелетата. Не са корони и пиньони в онзи смисъл на конвенционалния диф.Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-12-14, 19:34.Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
 Най-добрите ми спомени са предстоящите!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 Не съм съгласен.Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнениеСъвсем нормален диф, само дето стои на страни и получава движение от вал, минаващ през куха полуоска. Много яко 
 
 Тези зъбни двойки, които мясат на корони и пиньони служат за предаване на движението от дифа към колелетата. Не са корони и пиньони в онзи смисъл на конвенционалния диф. В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 Гледах го , освен това съм го учил. Главно предаване и диференциал са две различни системи в един корпус. При стандартната комбинация , пиньона предава движение на короната , короната на диференциала който предава движение на двете полуоски , или диференциала е между двете полуоски , така , че да позволява на колелата да се въртят с различни обороти в завой. При системата на клипа , имаме два пиньона , двете корони предават движение на полуоските , но за да позволява въртене на колелата с различни обороти , между двата пиньона има диференциал , четирите зацепени колела точно в средата на системата.Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнениеГледай внимателно и ще се съгласиш! В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за диференциал
 
 Викам да го кажеме един и половина първо. После ДА. Блокира се. И накрая ПОЛУВАЛОВЕ са! И винаги са били. Колкото и да им казват полуоси (или полуоски).Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеАз искам да питам....
 
 Има ли диференциал или са два? Или един и половина?
 И блокира ли се диференциала, като се блокира полуоската?
 Или полуоски няма, а има полувалове?
  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове.... Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
 
 тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за диференциал
 
 А какво е вал и полувал?Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеИ накрая ПОЛУВАЛОВЕ са!.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 Системата е подобна , само , че диференциала е в предната част зад фланеца на кардана. Единия вал с пиньона е кух , през него минава другия вал/зеления/ с другия пиньон , полуоските са зацепени към двете корони , цветовете показват кое как е зацепено и предава движение.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеСамо че пинца не е татра
 
 [ATTACH=CONFIG]762691[/ATTACH]В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 А че вал и ос са различни неща мисля се учи в 8 клас И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Размисли за състезателен джип
 
 Така е.Но какво е полувал?Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеА че вал и ос са различни неща мисля се учи в 8 клас 
 Едно време като учих машинни елементи нямаше такова понятие.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за диференциал
 
 Е как какво, обратното на полуос И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за диференциал
 
 Именно де! Ясно е, че е вал. Няма полувал. Ма за технически грамотен човек е ясно. Съжалявам, ама тука не четат само инженери и така е по-лесно да се възприеме.
 
 п.п. По същата причина да уточня. Оста е натоварена на огъване, а вал предава въртящ момент.
 
 п.п.п. Може би полуос се е наложило заради факта, че е половината предаваща движение на задвижващият мост (може и ос да му казват). Знам ли? Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове.... Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
 
 тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 
			
			
		



 
			
			
		
Коментар