Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за диференциал

    Е аз неам шанса да ги познавам дееа.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за диференциал

      Да се пробвам простичко за неразбралите

      Главно предаване (пинион и корона) предава движение под 90 градуса с определено предавателно отношение
      Диференциала позволява въртенето на двете търкала на автомобила да става с различна ъглова скорост
      Двата механизма са отделни, както е видно от схемата на Татрата.

      Нямам идея какво в офроуд разбирател средите е ''конвенционален диф"
      Също така не знам какво точно липсва при независимото предаване
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за диференциал

        Ето тук е показано главно предаване с обикновен диференциал.



        В този случай короната предава движение на диференциала , при другия модел , вала с пиньона предава движение на диференциала. При първия модел , ако диференциала се счупи , колата спира да се движи понеже полуоските са зацепени към планетните зъбни колела на диференциала. При втория модел , ако се счупи диференциала колата може да продължи да се движи.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за диференциал

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Доколкото схванах аз кардан през главно предаване върти единия вал. Чак когато се блокират нещата се предава въртящ момент и към другия вал. Диференциалът е за да може да се случват нещата. А Търтеят го е разбрал!
          Ако греша ме поправете де.
          Може и да бъркам, но мисля, че не си прав. Двата полувала//, дето въртят двата пиньона, са кухи и са вързани по между си с диференциал. Въртящият момент се предава на диференциала посредством вал, влизащ в тях. Блокажът става, като единият от кухите се зацепва за основния.

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за диференциал

            Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
            Може и да бъркам, но мисля, че не си прав. Двата полувала//, дето въртят двата пиньона, са кухи и са вързани по между си с диференциал. Въртящият момент се предава на диференциала посредством вал, влизащ в тях. Блокажът става, като единият от кухите се зацепва за основния.
            Само първият вал е кух , през него минава задвижващия вал към диференциала и втория вал с пиньона , блокажа става когато и първият вал се зацепи към задвижващия вал.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за диференциал

              Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
              Много яко .
              Хубавото на конструкцията е ,че съчетава здравината и защитеността на "твърдите" мостове със сериозни "отклонения", като на "независимото" окачване. Като прибавим и блокажа-има си всичко за екстремна експлоатация в товарните машини.(сходни идеи, като при татрата ,но по ремонтно пригодна конструкция).

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за диференциал

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Само първият вал е кух , през него минава задвижващия вал към диференциала и втория вал с пиньона , блокажа става когато и първият вал се зацепи към задвижващия вал.
                Теоретично това не звучи зле. Но конструктивно и технически е проблем. Защото въртящият момент се предава на диференциала от вал, който трябва да лагерува само конзолно - не ми звучи здраво. А и муфата за блокаж се вижда, че не е от към кардана, а от другата страна.

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за диференциал

                  Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                  А и муфата за блокаж се вижда, че не е от към кардана, а от другата страна.
                  Еми да, щото не се блокира диференциала.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за диференциал

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Еми да, щото не се блокира диференциала.
                    А какво блокира тогава? (чрез зацепването на шлиците(двата вала), не позволява движение в сателитите и диференциала е блокиран)

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за диференциал

                      Конструкцията от първия пост е изпълнение, когато е необходимо да се направи независимо окачване на движещ мост. Много сполучливо решение и за по-натоварен автомобил е може би най-добрия вариант.
                      Оси- това са нематериална мислена линия, около която чрез ротация на образувателната се получават валове, цилиндри, конуси ( с две думи ротационни тела). Повтарям че са мислени линии и не могат да се покажат.
                      Вала е материалната част изградена ротационно около ос.
                      Главното предаване може да бъде с конусни зъбни колела (пиньон и корона)-обикновенно в изпулнение отпред двигател, заден движещ мост. С цилиндрични зъбни колела-при предно разположен двигател и преден движещ мост. Може да има и двустепенни главни предавания при необходимост от реализиране на по-голямо предавателно число. Например на зила е така.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за диференциал

                        Са, 'сичкото ясно, ма аз не виждам т'ва нещо има ли бавни и у раздатката има ли диференциал?
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за диференциал

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Са, 'сичкото ясно, ма аз не виждам т'ва нещо има ли бавни и у раздатката има ли диференциал?
                          Се тая


                          45° approach and departure angles
                          100% slope, or until tyres lose traction
                          700 millimetres (27.6 in) fording depth
                          Can climb down a 360 millimetres (14.2 in) wall
                          43.5° side-slope
                          1000/1500 kg of payload (4x4/6x6)
                          335 millimetres (13.2 in) of clearance (lowest point when fully loaded)
                          top speed (4x4): 110 kilometres per hour (68 mph); (6x6): 100 kilometres per hour (62 mph)
                          Full engine power available at 4 kilometres per hour (2 mph)
                          M body type carries 10 people (4x4), 14 people (6x6)


                          Иначе има бавни и няма междуосеф
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за диференциал

                            Значи бавните са у скоростната кутия, а раздатката е само за включване на другия мост/мостове(и там нещо силоотводен вал за нещо си)?
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за диференциал

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:chassis2.jpg
Прегледи:1
Размер:72.4 КБ
ID:5629556
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за диференциал

                                Ясноо...Разбрах, че нищо не съм бил разбрал...Ма па сега разбирам.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X