Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

    Защо се търси начин да се "усложни живота"? Сервизните решения са известни -вакумна установка ( пневматична или електрическа).
    Най-приемлив вариант за мен е "самотека", по утвърдената схема (от далеко към близко) и задължително проверка на изтичащата течност с тестер(спираш на "прясна") .
    Предимствата-пълна "промивка",минимална загуба на прясна течност, "самообезвъздушаване" ,диагностика на системата в "движение" (седиш и наблюдаваш промивката и скоростта И ) и не са необходими сервизни уредби ( само прозрачен маркуч и бурканче).
    Недостатък- по бавно 30-50 минути- срещу 10.

    Коментар


    • #47
      От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

      И аз съм за обезвъздушаването на самотек.Особенно когато нямаш помощник или помощника е пълен некадърник.Кажеш му задръж той отпусне педала и айде пак наново.
      0 8 76 36 8 542

      Коментар


      • #48
        От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

        Днес поръчах серво усилвател за пежо 406 дизел, проверих всичко, тествах и диагностицирах, че сервото е капут, губи ми се от него вакума и нито турбото ми работи като хората нито спирачките, педала твърд на кокал и трябва да скачам на педала за да спре, затапих клапана на сервото да тествам, спирачките естествено изчезнаха като помощ, но турбото литна отново и колата пак стана изстребител, това доказа, че е или клапана или сервото, за по-лесно поръчах серво с клапан и след седмица ги чакам, в цяла Англия никой дилър на Пежо нямаше налично оригинално серво та чакам да го произведат във Франция на 13ти...

        Очаква се весело да стане, ако мога ще снимам, ако не мога да го сменя сам, ме очаква сметка около 250 лири с ДДС само за труд, сервото 124 кинта не е болка за умирачка.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #49
          От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Днес поръчах серво усилвател за пежо 406 дизел, проверих всичко, тествах и диагностицирах, че сервото е капут, губи ми се от него вакума и нито турбото ми работи като хората нито спирачките...
          Това Пежо няма ли си вакуум-помпа за сервото?!? Къде е връзката при дизел между колектор/тубро и сервото на спирачките???

          П.п. Отговарям си сам, ама май връзката с вървежа е вакуума за управление на променливата геометрия на турбината и ЕГР-клапана...
          Последно редактирано от Shider; 05-06-14, 21:49. Причина: сетих се...
          SUZUKI V-STROM 1000
          Jeep Cherokee 2.5CRD
          TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
          о889 525 о74 - Владо

          Коментар


          • #50
            От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

            Има си и помпа и турбо и ЕГР, всичко проверих и дигнозата е серво, иначе типичните симптоми бяха изведнъж загуби мощност във високите обороти и спирачките станаха трудни за натискане и педала стана твърд много и при натискане бавно потъва... помпата е добре, маркучите и те, изолирах сервото всичко е перфектно, сега остана да успея да го сваля старото и да сложа ново и може после да ми викате малкия бог на спирачни системи
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X