Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

    Спирачния апарат го държи....
    За съжаление съм виждал подобни изпълнения-един познат с шкодичка 120Л ми казва 'абе нещо спирачките не държат, а колата дърпа на една страна... Ама се прибрахме от 120км...
    Оказа се скъсан диск на предно дясно колело - бе станал 'хартиен' по дебелина и се бе скъсал точно около главината. Левия не бе много по-добре, но не се бе скъсал все още...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #32
      От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

      Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
      Вени,
      такова нещо не съм си и представял, че е възможно.
      Този обръч от диска как изобщо се държи за главината????
      Е те това е при симетрично неработеща спирачка..

      А ето тоя разрез на спирачен диск е при несиметрично неработеща
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001_tormoz.jpg
Прегледи:1
Размер:42.6 КБ
ID:5580987

      Честно казано, когато за първи път видях подобни снимки, също изумях - как е възможно...
      Ама не е фотомонтаж, със сигурност.

      Коментар


      • #33
        От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

        Нещо във втората снимка ме навежда на мисълта , че собственикът се е убедил в нуждата от смяна на спирачния апарат
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #34
          От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Малко ме подгони параноя на тема спирачки и сега ми се стори, че на леката кола малко ми задържат спирачките и се чудех как се раздвижва цилиндърчето т.н. пистон и ето какво намерих.

          Вече ми е ясно как за 10-20 кинта мога да си рециклирам/подновя с калипера с чисто нови буталце и гумички, а на останалите здрави такива за 2 минутки се свалят и с компресорчето може да се почистят, раздвижат и смажат с тази немската високотемпературоустойчива грес по-горе за спирачни апарати и т.н.

          http://www.youtube.com/watch?v=1jp2OCidBV4

          Кратко, точно и ясно щото на мен не ми идваше на акъла как при свален апарат да извадя буталото.

          http://www.youtube.com/watch?v=QXcClOfFmlg
          На първия клип ремонтират чисто нов поцинкован спирачен апарат.Затова излиза с компресорчето.Идвали са ми за резиклация апарати,при които с як компресор на 12 бара нищо не се случва.И тогава почва веселбата.С хидравлика на около 150 бара се е случвало да ги "избивам".При мен рециклацията включва песок и галваничен цинк.И заприличват на тези от първия клип.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #35
            От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            На първия клип ремонтират чисто нов поцинкован спирачен апарат.Затова излиза с компресорчето.Идвали са ми за резиклация апарати,при които с як компресор на 12 бара нищо не се случва.И тогава почва веселбата.С хидравлика на около 150 бара се е случвало да ги "избивам".При мен рециклацията включва песок и галваничен цинк.И заприличват на тези от първия клип.
            Соти,

            Когато поцинковате, не се ли увеличава размера на детайла, тоест НЕ се ли стесняват отворите или преди поцинковане отнемате малко където трябва ???

            Чудех се защо просто не се поцинковат разни главини, хъбове и т.н. така за много години няма да има никакви проблеми с ръжда но дали е просто цопване в горещ цинк или се налага и пилване на места?

            Поздрави, Жоро
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #36
              От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

              Ми не.Галванизацията е микрони.Прави се с електролиза.Няма общо с топлото поцинковане...И да.Почти всички стоманени спирачни апарати след 2005г заводски са поцинковани,водачите хромирани и/или никелирани и т.н.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #37
                От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                Мерси Соти за отговорите, не сте ми наблизо, иначе щях да ви помоля за рециклиране и т.н.

                Явно някой ми урочаса спирчките и на двата автомобила, днес сутринта натиснах малко по-рязко спирачки, умишлено, да ги тествам на пежото и стана весело, спрях, ама после педала се втвърди...

                Прибрах се, спирах като тракторист с прецакано серво, яко натискане...

                При загасен ДВГ, натискам спирачка, твърда е, паля колата, педала леко и бавно потъва, когато бавно отпускам и натискам, се чува едно свистене, или усилвателя(ама според теста уж трябва да работи), или вакумната помпа(дизел) или нещо по маркучетата за серво/абс ...

                След малко ако не завали по-силно ще ида да погледна и да послушам барем видя какво се случи изведнъж, та ми отидоха спирачките и на колата, джипа все още е на трупчета, чакайки АБС датчиците
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #38
                  От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                  От известно време страдам от проблеми със спирачките и работата на двигателя на Пежото 406 ХДИ и четейки форумите попаднах на това, плод на българския гений, мисля си, че е уникално и полезно

                  ...колеги мога да ви предложа един друг начин на обезвъздушаване ,вземете моторче за чистачки и му пуснете дълги кабели сда стигат до всички колела ,после му слагате две шлауфки в двата края ,точите от казанчето течноста и почвате подред колелата да надувате системата през пъпките за обезвъдушаване като с едната шлауфка подавате течност а я другата захранвате директно от бутилката...

                  Ако няма кой да натиска спирачките за класическо обезвъздушаване това май е най-удачния вариант.


                  И още една мъдрост - ако пада долу педала значи някъде има теч и дърпа въздух .. ако няма теч помпата е за смяна ... ако е серво ще имаш спирачки и няма да ти пада педала долу просто ще стои твърд
                  Последно редактирано от BatGeorgeone; 31-05-14, 01:26.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                    Добра идея. Колко време ще издържи моторчето на спирачната течност е друг въпрос, ама по моргите има много.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                      Нищо му няма на моторчето ама много боклук ще влезе така. Освен това повечето спирачни системи са с клапан за остатъчно налягане и не знам ще го превъзмогне ли моторчето.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                        Хм... Не ми харесва...
                        Според мен такава постановка е по-лоша отколкото да надуваш отгоре надолу както е с машина...
                        Можеш да си я направиш сам по същата логика - трябва ти само плътна капачка за резервоарчето за спирачна течност...
                        Водата се спуска надолу по системата (по-тежка е от спирачната течност).. Затова според мен не трябва да се реверсира потока, защото ще вкараш вече утаена 'влажна' спирачна течност нагоре по системата, вместо да я издухаш надолу извън системата...
                        Освен това системата много по-често гълта въздух от спирачния апарат някое колело, отколкото от друго място. В единия случай ще продухаш само колелото, а в другия (реверсивния) - ще върнеш въздуха нагоре по системата... Пък АБС не се обезвъздушава много лесно..
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                          За целта съм си направил капачка за спирачното казанче с щутцер, на който подавам въздух с ниско налягане. За източник може да се ползва някоя гума например или къфто и да е надуваем артикул. Може и секскукла даже.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            За целта съм си направил капачка за спирачното казанче с щутцер, на който подавам въздух с ниско налягане. За източник може да се ползва някоя гума например или къфто и да е надуваем артикул. Може и секскукла даже.
                            В случая трябва само да следиш нивото. Машинката е на същия принцип, само дето надува спирачна течност, а не въздух, за да не ти свърши течността в казанчето...
                            Което ти можеш да го направиш отново с подръчни средства - бутилка със спирачна течност, която да я надуваш с въздух, а 'изхода' и да надува капачката с щуцера
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Водата ... по-тежка е от спирачната течност
                              Изобщо казано, това не е вярно. Водата е по-лека, освен това с повечето спирачни течности се смесва неограничено и не може да се разчита на някакво разделяне по плътност.

                              Ако спирачната система успее някак да вземе въздух от някой спирачен апарат, все едно там е за ремонт при което въздух ще влезе оттам откъдето отвориш, и много. При по-нормални условия и въздух, и вода влизат от спирачната помпа

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              За целта съм си направил капачка за спирачното казанче с щутцер, на който подавам въздух с ниско налягане. За източник може да се ползва някоя гума например или къфто и да е надуваем артикул. Може и секскукла даже.
                              Много корави секскукли ползваш.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Подръжка на спирачната система - какво, как, колко често, особености???

                                Прав си за относителната плътност, водата не е по-тежка - спирачната течност е 1 - 1.07кг/дм3.
                                Но относно влизането на въздуха - работещите в по-агресивни условия са точно апаратите (където се ремонтира и по-често)...
                                Корозия на спирачна система обикновено става в ниските части и нагретите също - поне моите наблюдения са такива. Да, може да е заради повишената температура, но инициатора е наличие на влага в спирачната течност...
                                Спирачната помпа в повечето случаи се самообезвъздушава... И остават пак апаратите, за чието обезвъздушаване правия поток е по-подходящ..
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X