Обява

Свий
Няма добавени обяви.

обръщане на мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: обръщане на мостове

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Сигурно е намерил нещо по-яко, и раздатката ще му дойде от другата страна.
    Това вече е правено в България и то по правилнят начин !

    Коментар


    • #17
      До: обръщане на мостове

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      много тежка предница лека задница.като отиде мотора зад теб мисля ще е по добре.два акомулатора резервоар лебетка всичко това отива отпред.а зада отиде зад теб трябва да се обърнат мостовете.
      А какъв е смисъла От скука искаш просто да правиш нещо ли

      Коментар


      • #18
        До: обръщане на мостове

        че кво му е на моя начин.пък и още е на чернова

        Коментар


        • #19
          До: обръщане на мостове

          Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
          пък и още е на чернова
          Изгори я ! При тази дължина на агрегатите (ДВГ,КС и РК) , ми е интересно колко дълъг и какъв ще е предния кардан

          Коментар


          • #20
            До: обръщане на мостове

            при положение че се ползва общия габарит на джипа всичко си остава с оригиналната дължина.сиреч карданите само се разменят преден отива отзад и обратното.

            Коментар


            • #21
              До: обръщане на мостове

              )) Фулдата е прав, просто да се намираш на правене ... Така пък ще натежи задницата, и пак няма радост.
              Щом ще правиш всичко на парчета, правилната компоновка е централната. Моторът по средата. В базата. Синоними са, ако ще ровиш по литературата.
              Не съм разглеждал твойта кола и нямам какво да кажа веднага. Но няма начин да не стане като хората.

              Коментар


              • #22
                До: обръщане на мостове

                Подкрепям Стефан ако правилно съм рабрал...

                Защо двигателя да не се изтегли назад максимално и да мине по към средата на автомобила.

                Баланса би се подобрил значително, скоковете с висока скорост ще са по-приятни и по-безболезнени за конструкцията возията би се подобрила а и центъра на тежеста ще се измести според мен в по-добрата посока - на долу...

                Всичко това си го бъбря без да съм виждал дори скица и мисля, че е време КОКО да драсне нещо на хартия или в ПЕЙНТа и да покаже по-нагледно...

                Поздрави,
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #23
                  До: обръщане на мостове

                  Не става ! Задния кардан на късия нисан има-няма 40 см. Ако дръпнеш двигателя назад трябва да вържеш кутията направо за моста

                  Коментар


                  • #24
                    До: обръщане на мостове

                    РК и СК в блок ли са, или през карданче? Да мислим тогава за Де Дион ... Добре де, изроден.

                    Коментар


                    • #25
                      До: обръщане на мостове

                      Защо не олекотиш предницата и понатовариш задницата?
                      Много по-лесно ще е от местенето ДВГ-то
                      Акумолаторите не са единственото тежко нещо, като се заисля, само ламарините са ... има си и доста джаджи за мъкнене.
                      Та като градиш кледка и подсилваш основите, задната част ще натежее, добави към това и джак-а, добре хванат някаде, а и лебедка задна мисля е повече от добре, като има и предна и хоп, те си се самонивелират.
                      Ако до сега си карал само с заводското окачване, забрави го. Трябва да е +ово. Хем лифт, хем държи тежестта много по-стабилно. Така идеята е махаш отпред и слагаш отзад. Ама защо мотор, скорости и раздатка незнам. Аз бих разкарал Акомулаторите и дори радиатора. Само дето тряа се охлажда само на ток. Ще точи яко. ТО и лебедката... Алтернатор от потентните, темата обаче е много засукана.

                      Ще режеш ли по купето? А капак от нещо леко?

                      П.П. Триаланта машина не => ли да е бавна, а рейдовата бърза?

                      Коментар


                      • #26
                        До: обръщане на мостове

                        отивам да го разглобявам.до довечера съм готов и ще подредя мостове и двигател както ги мисля .да стане нагледно и очаквам мнения.няма да се ползва купето и ресорите.за шасито е под въпрос.

                        Коментар


                        • #27
                          До: обръщане на мостове

                          засега обръщането се отменя.днес след много мерене и изчисляване реших да не ги обръщам.ама ще местя двигателя минимум с 60 см назад.както и задния мост поне с толкова колкото двигателя.засега междуосието е 240 см.ще стане 300 см.предния мост носи да отиде напред поне с 40 см.чудя се дали да ползвам старото шаси.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            До: обръщане на мостове

                            Хм. Честно казано, не знам какво искаш от това. Виж че двигателят започва практически зад предната ос. Останалото е за да има мегдан да товариш багаж. Там туби, резервни гуми, кофи с гайки. Не мисля че ще получиш нещо забележимо повече. Той и без това е ниско, не може да го свалиш повече. Че е и килнат назад, явно така са отървали задния кардан на косъм.
                            Ако избуташ задния мост назад по ресорите ще останеш съвсем без ходове и без артикулация на мостовете. Ще става само за блато.

                            Коментар


                            • #29
                              До: обръщане на мостове

                              ресорите ще се махнат.пружини.ама ги нямам засега.мотора кат отиде назад няма да тежи толкоз отпреде.

                              Коментар


                              • #30
                                До: обръщане на мостове

                                За какво го правиш? Ако е само за триал - иди дойди. Ако е за нещо дълго и не за един ден - лошо. Едно колело ти е към 70 кила. Бензин, палатки, гаджета, кучета - и муцуната се одървя в небето кат псе на пълнолуние. Предните колела ни ще гребат, ни ще завиват. Кат претоварен камион на баир.
                                Лостовете ще ти дойдат много лошо на гърба. 40 сантиметра не са малко. И може да ти пари на десния крак. Трябва и за тая работа да пуснеш рулетката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X