Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зъбно колело ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Зъбно колело ?!

    Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
    Виж тази фирма - http://www.radina-m.com/. На един мой бивш доцент е. Още тогава правиха всякакви зъбни колела, а от доста време изпълняват и поръчки за ZF.
    Благодаря,
    мисля, че съм говорил с тях, но може и да се лъжа... сагата се проточи прекалено дълго.

    Коментар


    • #17
      От: Зъбно колело ?!

      Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
      Направата на това колело няма да е толкова трудна отколкото правилното закаляване на зъбите след това.
      Азотиране или циментация. Съмнявам се да стане с просто закаляване. Всъщност, до колкото знам поне за азотиране има хора в час. Въпроса е да се стигне до това.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Зъбно колело ?!

        Модел на кутията?В сервиза имам една.
        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
        Grand 3.1TD
        0898 620 306 Стоян

        Коментар


        • #19
          От: Зъбно колело ?!

          Ще проверя утре, но ако не ме лъже паметта не пишеше много, за това и толкова време ни отне да разберем номера на колелото.

          Коментар


          • #20
            От: Зъбно колело ?!

            Колелото, доколкото виждам е с освобождение под първата степен и се изработва на дълбяк. Проблем ще е наклона, може би Модул Бяла ще могат да го изработят, но им трябва чертеж. Трудно се дешифрира зъбно колело.
            Освен това е тънкостенно и всякаква термична обработка, с изкл. на азотирането ще го деформира сериозно. Азотирането пък е "гола вода", като параметри на зъба.
            Ще стане с циментация и зъбошлифоване, но пък от къде такъв инструмент???
            Според мен най-сигурно е да търсиш оригинал, но на друга цена, за да не търсиш после сдружения вал заради калпаво изработено колело.

            Коментар


            • #21
              От: Зъбно колело ?!

              Това имах предвид http://modul-biala.com/bg/index.htm
              Но ако се намери от някъде е най добре.
              Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

              Коментар


              • #22
                От: Зъбно колело ?!

                Утре от рано сутринта хващам телефона.
                Благодаря на всички за мненията и препоръките, ако имате още давайте....

                Коментар


                • #23
                  От: Зъбно колело ?!

                  Бяла отпадна, проблемни са наклонените зъби(упътиха ме към "Мадара" - Шумен", утре ще питам тях...По обяд като звъннах на пловдивчани още не бяха разбрали, че съм им пратил емайл рано сутринта и като така и те останаха за утре

                  Коментар


                  • #24
                    От: Зъбно колело ?!

                    Като лаик да се изкажа: Там където е зацепено това с наклонените зъби,не може ли да се преработи и то с малко по-широки прави зъби?
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #25
                      От: Зъбно колело ?!

                      Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                      Като лаик да се изкажа: Там където е зацепено това с наклонените зъби,не може ли да се преработи и то с малко по-широки прави зъби?
                      За можене - сигурно може, ама с прави зъби на 5-та предавка ще звучи като на задна с пълна газ.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Зъбно колело ?!

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        За можене - сигурно може, ама с прави зъби на 5-та предавка ще звучи като на задна с пълна газ.
                        Винаги съм си мислел че наклонените зъби са заради по-гоямата площ за контакт или заради намаляне на размера (както при диференциалите).Не знаех че имат такъв ефект.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #27
                          От: Зъбно колело ?!

                          Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                          Винаги съм си мислел че наклонените зъби са заради по-гоямата площ за контакт или заради намаляне на размера (както при диференциалите).Не знаех че имат такъв ефект.
                          Прехода от зъб на зъб е по-плавен. По-малкия шум е вторичен ефект. А при нагласено петно/сработени колела, и петното е оптимално.

                          Зъбите на задна скорост обикновено са прави. Сам се сещаш за какво виене иде реч.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Зъбно колело ?!

                            Спарки, с всеки изминат ден, все по-упорито започвам да си мисля, че си си сбъркал професията.
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Зъбно колело ?!

                              Дали не е по-лесно и по-евтино да присадиш СК от сходна машина?
                              Преди години ми правиха колело за скорости на кросово Сузуки в Казанлък, но то не беше толкова сложно. По-интересна беше термообработката му.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Зъбно колело ?!

                                Преди да се стигне до термообработка, още преди да се изработи дори, се започва с така нареченото дешифриране. Определянето на броя на зъбите, модула и наклона е лесната част. От тук нататък се определя наличието на корекции и стойностите им. Взема се предвид износването на конкретното колело и едва тогава се пристъпва към метода на нарязване. Ако колелото е отговорно и трябва да работи дълго време, то лично аз препоръчвам, да се сглоби "сурово", да поработи няколко часа с насрещното зъбно колело. След разглобяване, ако контактното петно не е достатъчно голямо, следва ново сглобяване и още няколко часа работа. Едва след достигане на задоволително петно на контакт, следва карбонитриране и едва тогава закаляване, до съответната твърдост.
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X