Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зъбно колело ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Темата малко е брадясала, но има ли някой идея за майстори и фирми, които да правят зъбчатки, дифове, корони и полуоски. Все пак науката трябва да мръднала за едно десетилетие?

    Коментар


    • #47
      Карнес Русе
      0888 704 459
      Георги Вичев
      АИГ-Заваряване ООД
      Заваръчни апарати "DEL"
      http://www.aigwelding.com
      0889 522 036

      Коментар


      • #48
        И по 10 теми да питаш, отговора ще е един и същ - дифове (пиньон+корона) НЯМА кой да направи.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          То за имане има ама няма да му хареса цената .

      • #49
        Резултата от практически възможните е такъв че практически няма. Правиха се опити преди време. Бяха нарязали "нещо" дето приличаше на пиньон-корона, с грапавост на зъбите като рашпила.

        Тия дето могат, са с натоварени мощности за месеци напред и никой няма да си спре серията от няколко хиляди бройки, за да ти направи пиньон-корона по твоя спецификация, независимо от кинтите.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Резултата от практически възможните е такъв че практически няма. Правиха се опити преди време. Бяха нарязали "нещо" дето приличаше на пиньон-корона, с грапавост на зъбите като рашпила.

          Тия дето могат, са с натоварени мощности за месеци напред и никой няма да си спре серията от няколко хиляди бройки, за да ти направи пиньон-корона по твоя спецификация, независимо от кинтите.
          Тия горните правят. Миналата година направиха една бройка зъбно колело, машината още работи. Ама месец-два го правиха.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            1234567890

        • #51
          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
          Тия горните правят. Миналата година направиха една бройка зъбно колело, машината още работи. Ама месец-два го правиха.
          1 бройка зъбно колело е нещо МНОГО различно от 1 бройка пиньон+корона. Ама МНОГО-МНОГО.

          1 бройка зъбно колело и аз мога да направя, на проста универсална фреза. Другото се прави на специализирана машина със специализиран инструмент. После се шлайфа на специализирана машина, после се сработа на специализирана машина. На няколко етапа се термообработва, и накрая пак се сработва, пак на специализирана машина. Затова се продава в комплект, сработено едно с друго.

          ...и обикновено има няколко опита да се изглади технологията за точно конкретната спецификация, и като механична, и като термична обработка. Затова и точно в единични бройки се прави трудно, бавно и в следствие от това - скъпо. Цена на същото от 500-600 долара в магазина на фона на кинтитие за горното са си направо нищо, и е докарана, защото се произвежда в серии минимум от няколко десетки бройки, по-често стотици или хиляди.

          То е като с ръчно сглобявани мотори и цели автомобили - на конвейр е евтино, всичко е настроено, изпитано и всичко си пасва. Когато трябва да нагаждаш всяка отделна бройка, започват да се трупат нули в края на цената.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Спарки в повечето случаи се почваше работа с готова техническа документация я от чехите я от германците . По нея спазваш ли каквото пише от първата бройка нямаш брак . Не напразно още изнасяме мостове за товарни камиони .

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Що не кажеш къде ги правят тези мостове за товарни камиони?

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Мадара Шумен .

        • #52
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          1 бройка зъбно колело е нещо МНОГО различно от 1 бройка пиньон+корона. Ама МНОГО-МНОГО.

          1 бройка зъбно колело и аз мога да направя, на проста универсална фреза. Другото се прави на специализирана машина със специализиран инструмент. После се шлайфа на специализирана машина, после се сработа на специализирана машина. На няколко етапа се термообработва, и накрая пак се сработва, пак на специализирана машина. Затова се продава в комплект, сработено едно с друго.

          ...и обикновено има няколко опита да се изглади технологията за точно конкретната спецификация, и като механична, и като термична обработка. Затова и точно в единични бройки се прави трудно, бавно и в следствие от това - скъпо. Цена на същото от 500-600 долара в магазина на фона на кинтитие за горното са си направо нищо, и е докарана, защото се произвежда в серии минимум от няколко десетки бройки, по-често стотици или хиляди.

          То е като с ръчно сглобявани мотори и цели автомобили - на конвейр е евтино, всичко е настроено, изпитано и всичко си пасва. Когато трябва да нагаждаш всяка отделна бройка, започват да се трупат нули в края на цената.
          Принципно си прав - това е икономическата логика. Но преди много години, когато си търсих трактор - бях попаднал в един форум, че на един човек за 700лв. в някакъв завод в Сливен са му направили пиньон и корона за някакъв японски трактор, мисля Кубота беше, защото тогава бях запален по тях. Иначе трябвало да чака доставка от Япония с месеци и да ходи до някакъв магазин в Солун, където се прави поръчката. Отделно цената с още една цифра. Странно ми е как след 10г. няма никакъв прогрес. Та ние сме в ерата на 3-д принтирането? Явно сме много забутана държавица или индустрията ни е в тотален разпад. Честно казано съм разочарован...

          Коментар


          • #53
            Технологичните ти познания по темата са на ниво.... паднал от луната. Това не го казвам с цел да те обидя. Просто да говориш за 3д принтиране на точно такива детайли е хипер нонсенс.

            Тая технология не е на 10, а на 110 години. Прогреса е маргинален - просто такива неща се правят трудно, и каквото е могло да се измисли е измислено и изпипано поне от 30 години насам.

            А преди много години, имаше едни заводи с некадърни шефове-парашутисти, дето нямаха работа с месеци. После ги отняма, съвсем не-случайно. Сега който работи работи с договори за месеци напред.
            Ето тук са мръднали работите.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #54
              Ама те дифовете са на доизживяване! Идва електрото с мАтор във всяко тЪркало - и до там с дифовете.
              Че и полуоски и кардани заминават на кино.
              Последно редактирано от Пенчо; 21-02-20, 14:21.

              Коментар


              • #55
                Свързах се с човека от Русе - много интелигентен и любезен. Каза, че в момента имат голяма поръчка от индустриален клиент и ще ме забавят с месеци. Насочи ме към друга русенска фирма - Арко ООД. Там нещата движел някакъв професор и се занимавали предимно с индивидуални клиенти. Имате ли наблюдения върху работата им?

                Коментар


                • #56
                  Някой има ли чертеж на уаз-ови и /или волгови пиньон и корона? Искат ги преди да дадат оферта.

                  Коментар


                  • #57
                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Ама те дифовете са на доизживяване! Идва електрото с мАтор във всяко тЪркало - и до там с дифовете.
                    Че и полуоски и кардани заминават на кино.
                    Моторите, Пенчо, тежат. И не могат да не тежат. А като тежат, не можеш да ги сложиш на колелото, защото комфорта ще отиде някъде си.

                    Тая мантра я слушаме от 10 години, ама електричните продължават да са и с полуоски, и със зъбни предавки.

                    Пиньон-корона във вида им, който обсъждаме тук, са на доизживяване. Дифовете са си все същите, и няма причина да не са. Значимите загуби не са в дифовете, а в предавките с повишено триене.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #58
                      Ок
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #59
                        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                        Някой има ли чертеж на уаз-ови и /или волгови пиньон и корона? Искат ги преди да дадат оферта.
                        Аз имам . На теб ли да ги изпратя , или директно на тях ?
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #60
                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                          Моторите, Пенчо, тежат. И не могат да не тежат. А като тежат, не можеш да ги сложиш на колелото, защото комфорта ще отиде някъде си.

                          ...
                          Що бе, БеЛАЗ-ите все така ги правят, пък уж комфортно возят..

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X