Ами писах в темата за тойотата, но съм забравил да ъпдейтна тук.
Бластирах
Докато си го взимах се изсипа пороой и направо пред очите ми почна да си сменя цвета от бяло към оранжево като хамелеон. Киселината после това го сваля.
Направих си приспособление за чистене на профилите отвътре - стоманено въже през 3 метра полиетиелнова тръба. На края малка примка, на която закачих стоманени верижки. Върти се с бормашина на другия край на тръбата. Изключително ефективно. Редувах въртене с това, продухване с въздух, въртене, въздух, накрая няколко водоструйки и вътре почти лъсна..
Голяма разправия беше да го вземат за поцинковане, за малко да ми откажат, както го бях закарал. По принцип не искат да взимат шасита от стари коли - пълни са с боклуци, омаслени са и т.н. След много перипетии се навиха да погледнат, че вътре действително - чисто е и ще стане. Преди това бях говорил по телефона с хора от сайта на завода - все търговци. Началника на базата имаше да каже добри думи за тях 🤬 Няколко седмици след това познат на познат са го върнали с роувърско шаси.
В крайна сметка от ваната излезна доста лъскаво
Вътре е станало прилично. Никъде няма съществени образували се буци, прегради, стичания и т.н. за каквито ми развиваха теории.
Не знам колко е станало по-тежко - докато стигна до базата вече го бяха натоварили на платформата, а не я бяха измерили преди това Голото шаси е 260кг. ЗГП таксуват на база теглото на поцинкованите детайли, а не на теглото цинк, което им е отишло?!? Излезна ми към 370лв.
Заради разправията при предаването тотално ми излезна от главата да ги питам с номера на рамата какво правим, но бях чувал, че обикновено слагат пластина отгоре и така и не звъннах впоследствие. Сега нямам номер на рамата. Говорих с хора в КАТ, като се сглоби целия джип ще го закарам и ще го мислим - има варианти с комисии, фактури от поцинковането и не знам си какво още...
След това не съм пипнал нищо - имах невероятно много работа... на работа и от средата на август до този уикенд не съм правил нищичко. Следващите две седмици съм отпуск и ще движа с пълна сила.
На първо време - пренавиване на петдесетина резби
Бластирах
Докато си го взимах се изсипа пороой и направо пред очите ми почна да си сменя цвета от бяло към оранжево като хамелеон. Киселината после това го сваля.
Направих си приспособление за чистене на профилите отвътре - стоманено въже през 3 метра полиетиелнова тръба. На края малка примка, на която закачих стоманени верижки. Върти се с бормашина на другия край на тръбата. Изключително ефективно. Редувах въртене с това, продухване с въздух, въртене, въздух, накрая няколко водоструйки и вътре почти лъсна..
Голяма разправия беше да го вземат за поцинковане, за малко да ми откажат, както го бях закарал. По принцип не искат да взимат шасита от стари коли - пълни са с боклуци, омаслени са и т.н. След много перипетии се навиха да погледнат, че вътре действително - чисто е и ще стане. Преди това бях говорил по телефона с хора от сайта на завода - все търговци. Началника на базата имаше да каже добри думи за тях 🤬 Няколко седмици след това познат на познат са го върнали с роувърско шаси.
В крайна сметка от ваната излезна доста лъскаво
Вътре е станало прилично. Никъде няма съществени образували се буци, прегради, стичания и т.н. за каквито ми развиваха теории.
Не знам колко е станало по-тежко - докато стигна до базата вече го бяха натоварили на платформата, а не я бяха измерили преди това Голото шаси е 260кг. ЗГП таксуват на база теглото на поцинкованите детайли, а не на теглото цинк, което им е отишло?!? Излезна ми към 370лв.
Заради разправията при предаването тотално ми излезна от главата да ги питам с номера на рамата какво правим, но бях чувал, че обикновено слагат пластина отгоре и така и не звъннах впоследствие. Сега нямам номер на рамата. Говорих с хора в КАТ, като се сглоби целия джип ще го закарам и ще го мислим - има варианти с комисии, фактури от поцинковането и не знам си какво още...
След това не съм пипнал нищо - имах невероятно много работа... на работа и от средата на август до този уикенд не съм правил нищичко. Следващите две седмици съм отпуск и ще движа с пълна сила.
На първо време - пренавиване на петдесетина резби
Коментар