Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отопление за задно стъкло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    как да разбера каде ми е скъсан реутана,че доста ядове брах миналата зима
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

    Коментар


    • #32
      С добро зрение можеш да видиш прекъсването, стига да е от него. Също така има реле и бушон и може и там да е проблема. Взимаш мултицет и мериш, той веднага ще ти покаже къде е проблема.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
        С добро зрение можеш да видиш прекъсването, стига да е от него. Също така има реле и бушон и може и там да е проблема. Взимаш мултицет и мериш, той веднага ще ти покаже къде е проблема.
        само предложение - май на Вранглерите са им прави стъклата отзад - мисля те имат реотани. Ако е за твойта джипка ... може и да стане, стига да несе налага да се преправя основно рамката.
        А другото е да опиташ наистина с тез дето ги препоръчват по-горе. (Старозагорските). Останалите които са готови са особено пипкави за монтаж и после не е желателно да се бърше стъклото .. а това един път ще го забравиш и .. айде

        Коментар


        • #34
          миналата зима тръгна замалко и нагряваше само в една точка точно посредата на стъклото , с диаметък около 10 см.После изневиделица спря и неможах да го подкарам повече.реле,бушон,копче здрави
          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

          Коментар


          • #35
            Преди две години си монтирах такъв нагревател на Тойотата (70-ката). Много е играчка, но все още работи. Трябва да се монтира от спокоен човек, без нерви . Комплекта струваше около 20 лева и си го купих от т.нар. Руски пазар в Пловдив (до Шекер махала :x ).
            Състои се от 7-10 броя алуминиеви лентички залепени на прозрачно найлоново фолио, (което по време на залепване се маха) две пластмасови шини с букси за кабелите, които се залепват с двойно лепещо. Проблема е след това опазването на тези нагреватели , при миене и транспортиране на багаж. Аз за целта затъмних стъклата с фолио и останах много доволен.

            Коментар


            • #36
              До: Отопление за задно стъкло

              с такова за 50-3 гр. от конрад ел. възтановявам периодично нови скъсвания вече 2 години и още не е засъхнало!но и самото то няма никаква здравина
              Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

              Коментар


              • #37
                До: Отопление за задно стъкло

                Най-лесно става чрез застраховката.Сменя се цялото стъкло.Нали са за това в крайна сметка ,не само да се показват на полицаите ,че е платена.
                Възползвайте се!
                Потърсете си правата!

                Коментар


                • #38
                  До: Отопление за задно стъкло

                  Такова проводящо лепило и в частност реотан, се правят лесно от настърган на ситно графит, смесен с епоксидна смола или друг "носител".
                  Ще видя как беше рецептата. Хората си правели по нея от ония енергоспестяващите и мястоспестяващите радиоаторни панели. Един лист и отгоре осморки с четката.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Отопление за задно стъкло

                    Виж я. Аз опитвах с някво евтино лепило и графит от мек молив. Нищо не стана. Проводимостта е калпава. Може би трябва от електрод.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Отопление за задно стъкло

                      От молив не става, прекалено много глина съдържа доколкото знам.

                      То какво пишат братята руснаци :

                      У меня было несколько листов бумажного слоистого пластика. Я взял два листа площадью около квадратного метра. На шероховатую сторону, которой пластик приклеивают к поверхности, нанес густой раствор графита в эпоксидном клее. Раствор наносил "змейкой" по всей площади листа. Когда клей высох, у меня на листе образовался очень длинный зигзагообразный графитовый проводник с достаточно большим сопротивлением. Затем я тем же эпоксидным клеем наклеил второй лист пластика на первый так, чтобы графитовая "змейка" оказалась между листами. Листы по кромке закрепил деревянной рамкой. К разным концам проводника приклеил медные клеммы. Когда все сооружение высохло, подключил его к регулятору напряжения. Обогреватель готов.

                      Пластик, эпоксидный клей и графит (я использовал размолотые графитовые щетки для троллейбусов - их всегда полно валяется на конечных остановках), провод с вилкой. Для удобства стоит предусмотреть регулятор.

                      Температура, если правильно подобрать сопротивление (регулируется концентрацией графита в клее, а также толщиной и длиной графитового "проводника") не превышает 60-65 градусов. Если сделать простенький регулятор, то температуру можно изменять в достаточно большом диапазоне. У меня на листе, работающем "в полнакала", спокойно лежал кот (чтобы согнать кота, нужно включить полную мощность) И электричества такой обогреватель расходует меньше, чем другие.
                      http://www.ruskoe.ru/katalog-51-60-s...mi-rukami.html

                      Коментар


                      • #41
                        До: Отопление за задно стъкло

                        Имам такъв нагревател за стъкло за лада. Оригинален комплект е с ключове и кабели, но на години сигурно ми е набор. Мисля, че лепилото отдавна му е заминало. Мислех да го монтирам на Трабанта едно време, но не му дойде ред. Ако го иска някой за експерименти го продавам за 0.99 лв.
                        Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Отопление за задно стъкло

                          На една от джипките ми съм монтирал духаща електическа печка Hella, специално направена за това. Върши по-добра работа от нагревателя и по-бързо. Мисля, че струваше около 25 лв. и има реостат с който се регулира вентилатора, също так и термична защита. На шарнир е и може да се върти навсякъде. Много компактна и удобна е. Освен това помага за затоплянето на колата. Представлява нещо като тръба с диаметър около 40мм и дължина около 200мм и с процеп отстрани, през който духа.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Отопление за задно стъкло

                            ))
                            Мда. Хубаво е за котешки капан) Кво да правим със стъклатааа ...

                            Му, ще ми дадеш ли жигулският? Ей сега проверих, имам левче.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Отопление за задно стъкло

                              Точно за стъклата е монтирано и определено е много полезно А вероятността да ми трябва котешки капан е минимална, поради факта, че конкретната кола се обитава почти непрекъснато от възедър източноевропейски овчар
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Отопление за задно стъкло

                                ??? Не разбрах. На нещо прозрачно ли си го нарисувал?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X