Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ръжда - премахване и защита

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Наливането на горяло масло е най добрата консервация.
    Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.
    Като се разтече, става интересно.
    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

    Коментар


    • От: Малко ръжда - премахване и защита

      Ее ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
      -дали маслото ще навреди на епоксито;
      -дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
      -дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни

      Коментар


      • От: Малко ръжда - премахване и защита

        Първоначално публикуван от don_pepe Преглед на мнение
        Ее ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
        -дали маслото ще навреди на епоксито;
        -дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
        -дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни
        - не вярвам да навреди.
        -не вярвам водата да влезе под маслото, напротив стои си отгоре.
        - недей да дупчиш, като сипеш сравнително рядко масло ще текне като лейка основно от шевовете на прага. Внимавай къде си спрял, че да не цапаш излишно.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • От: Малко ръжда - премахване и защита

          И аз не вярвам да навреди масълцето, но се сетих че може да провериш от вътрешната страна на купето под пластмасите при и около средните колонки дали имаш някакви отвори с дупки водещи към прага.

          Коментар


          • От: Малко ръжда - премахване и защита

            1. Колкото и да се е старал заварчика, шанса наистина там да е херметично клони към нула, по много причини. А колкото са по-малко и по-малки дупките (това при стремеш да се затвори херметично), толкова по-големи бели правят - водата ВИНАГИ си намира начин да влезе, но за сметка на това не винаги си намира начин да излезе.

            2. За какво ви е "горено/горяло масло" (няма нищо горяло в него ама нейсе), като за целта си има нарочни препарати във всеки втори магазин, които се слагат и заводски на такива места и гарантирано работят. Маслото изсъхва, а понеже е рядко и слоя дето прави не е устойчив. Отделно дето понамирисва.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Малко ръжда - премахване и защита

              Тоест е добре да се пробие прага отдолу за дренаж да разбирам.
              Ако после налея нещо обаче няма ли да изтече? И за какъв препарат точно говориш? Ако е за восъци съм чувал, че изсъхват също и задържат влага под тях или се напукват. А и няма как да го нанеса. Трябва да е нещо течливо, че няма дупки в момента.
              Фабричните гумени тапи отдолу на праговете при всеки автомобил позволяват ли оттичане без ръчното им премахване? Не са ли и те херметични ако стоят без намеса?


              Коментар


              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                Колега аз лично практикувам отработено масло смесено с грес загрято че е по течно. С пистолета за шагрена го пръскам и така. Ти първо го напълни прага а после го продупчи тук там. Недостатъка е, че понамирисва и цапа докато изтече.

                Коментар


                • От: Малко ръжда - премахване и защита

                  Здравейте, на мен ми предстои обновяване на защитата на праговете на колата ми, защото по време на зимата оригиналната защита се наду ( имаше вода под покритието и стоеше на балони) и аз спуках балончетата с вода и пръснах за временно решение през студа с грунд. Сега има петна ръжда, за радост съм ги хванал само на петна, няма изгнило...
                  Сега мисля да изтъркам ръждата, евентуално да мина с преобразувател на ръжда Вюрт, полиуретанов грунд на Мипа с цинк, после шегрен, боя и лак... Какво мислите за този полиуретанов грунд с цинк и да слагам ли преобразувател на ръжда..? мерси за отговорите

                  Коментар


                  • От: Малко ръжда - премахване и защита

                    ЕЕ и ?! Ред е да обработя Тойтата, нямам си на идея как да постъпя. Колата е италианка, шасито има тук там точки и петна с повърхностна ръжда. Днес ще надникна с ендоскопа и вътре да видя как е. Някой с нещо пробвано да издеяни поне 2-3 зими без да стане по-зле

                    Коментар


                    • От: Малко ръжда - премахване и защита

                      Тоя ендоскоп само работа ще ти отвори.

                      2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.

                      ....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.

                      ...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.

                      Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Малко ръжда - премахване и защита

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Тоя ендоскоп само работа ще ти отвори.

                        2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.

                        ....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.

                        ...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.

                        Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.
                        Ахаха, ще я скивна след малко само да спри да вали, че не ми се вкарва в гаража. За онагледяване на положението. Ръждопреобразовател да не ползвам така ли

                        Коментар


                        • От: Малко ръжда - премахване и защита

                          Снимките

                          Мисля че с едно измиване с водоструйка до колкото е възможно, парафин и е бомбаа... Или греша

                          Коментар


                          • От: Малко ръжда - премахване и защита

                            Ето какво е отвън. Ще пусна снимките и в другата тема

                            Коментар


                            • От: Малко ръжда - премахване и защита

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет.
                              От миналото лято се каня да те питам - как успяваш да задържиш такова количество по Тераното? Откакто те питах за първи път за технологията за борба с "оранжевата гостенка" два пъти съм правил процедурата с парафина. Ферозата е по-малка и това също трябва да се отчете. Първият път, от невежество, се бях подготвил само с 2 литра на Новол и можеше да "поеме още" (обработка септември 2016 година). Вторият път взех 6 литра отново на Новол, но успях да употребя само 3 от тях - разтече се навсякъде (пълня вътре в профила на рамата и обилно отвън всичко, дори този път напръсках и в задните калници, че бях разглобил корите в купето). Втората процедура беше октомври 2017 година. В двата случая времето беше топло и прафина доста "течен". Затова ми е интересно каква е технологията, за да се обработи по-добре (с по-голямо количество), защото при всички положения тази процедура ще я правя отново.

                              П.п. Адаша, аз също съм Иван, мога да го посъветвам да се вслуша в съвета на Спари от мнението, което съм цитирал. Когато при мен беше на дневен ред въпросната процедура се допитах до Спарки и scrapheap и се спрях на вариант - старателно миене, минаване с шкурка и телена четка колкото можах (играх си цял работен ден само с това), ръждопреобразовател на Вюрт където смятам, че има нужда, шкурене на ръждопреобразователя, алкиден грунд, алкидна боя и парафин на Новол. Доволен съм от постигнатото, сега ако трябва да го правя отново бих взел грунд на Hammerite заради добрите отзиви за него.
                              Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                              Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                              Коментар


                              • От: Малко ръжда - премахване и защита

                                Е, от новолския за пистолет няма как да отидат толкова - радък е и се стича. Другите са като тия от спрейовете и като нищо правиш 2мм слой, тоест ще отидат 6-7 и няма да стигнат даже. Това върху късо терано де. Върху фероза нямам идея колко.

                                Просто ползвах новолския чак накрая - не го знаех че е такъв. И съответно с него са ми пръскани само предните подкалници и ламарината отдолу. Пръсках и под броните.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X