Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изкъртена колекторна пластина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Изкъртена колекторна пластина

    Ами аз съм си написал, че пари по тази машинка няма да хвърлям - каквото и колкото стане с подръчни материали. В крайна сметка ще дам 110-120 лева и ще си взема ново 'Спарки' с гаранция.

    Коментар


    • #17
      От: Изкъртена колекторна пластина

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      ...Ще се разтопи скоропостижно, въпреки охлаждането. Става със заварка с графит, или кримпване.
      Това не ми прилича на стартер. Спойките са ОК, има ги на много машини, работещи с разумни токове (примерно под 20А)

      Коментар


      • #18
        От: Изкъртена колекторна пластина

        Това е доста натоварена (грееща) машина. Ремонтирал съм доста пъти подобни ротори и калаят там не живее.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          От: Изкъртена колекторна пластина

          Здравейте отново . Направих още няколко опита и за момента не виждам надежда да го направя надеждно .

          В крайна сметка се ремонтирах ето така >>

          Дано работи още толкова, колкото е работило преди да попадне в мене .
          Мисля да му направя една смяна на лагери и четки , та да сме заедно дълги години .
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            От: Изкъртена колекторна пластина

            Да беше казал че е за старите елтоси. Че то за тях има от пиле мляко. Всяко винтче го има като резервна част. Просто сменяш.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Изкъртена колекторна пластина

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Да беше казал че е за старите елтоси. Че то за тях има от пиле мляко. Всяко винтче го има като резервна част. Просто сменяш.
              Не ме разбра правилно =). Изстрадалата машина я има на първата снимка - на задния план с навитото кабелче =). За елтоса знам, че има всичко, именно заради това търсих българска машина =). Просто днеска като го видях в една заложна къща и не се стърпях =). Нямаше луфтове, пробвах го и го спазарих =). Стар, голям и тежък, но за това пък и надежден =). М900 е модела и всъщност не е толкова голям като габарити де.

              Поздрави =]

              Коментар


              • #22
                От: Изкъртена колекторна пластина

                Ротора дето искате да му лепите пластината не се върти с 10 000 оборота а с над 20 000.С 10 000 се върти шпиндела но след редуктора.А ако някои наистина успее да ремонтира този колектор има от мене един чисто нов шлаиф

                Коментар


                • #23
                  От: Изкъртена колекторна пластина

                  Не казвай голяма дума!
                  Зависи в чии ръце ще попадне.
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • #24
                    От: Изкъртена колекторна пластина

                    Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                    Не казвай голяма дума!
                    Зависи в чии ръце ще попадне.
                    А аз давам два шлайфа ако някой го залепи просто е невъзможно .
                    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                    [B]Ford Escort xr3 [/B]
                    [B]Aro 10 [/B]
                    Плачи! Там близо край град София
                    стърчи, аз видях, черно бесило,
                    и твой един син, Българийо,
                    виси на него със страшна сила.
                    0896042536

                    Коментар


                    • #25
                      От: Изкъртена колекторна пластина

                      Общо пробвах 6 пъти. След всеки изправях държачите на четките, запоявах жичките, пилих залепената пластинка, на 2 пъти купих нови четки, а имах и останали в мене. И след всеки неуспех имах чуството, че следващия път ще стане . В крайна сметка не издържах . Иначе и аз си мисля, че има начин.

                      Сега и един страничен въпрос. Елтоса който си взех е модел М900. Мисля че е направен да върти 150 диск. Аз му слагам 180. На 180 милиметровия диск му дават 8600 оборота предел. Имам чуството, че машината върти с 8000 +. Така ли е или бъркам? На тебелката не си личи нищо, така че не знам при какви обороти работи, а не се чуствам много комфортно така.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Изкъртена колекторна пластина

                        Всичко се оправя, но въпросът е дали си заслужава. За въпросния боклук, категорично не си струват усилията. Някога нямаше части и се правеха магии и чудеса от храброст.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Изкъртена колекторна пластина

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Всичко се оправя, но въпросът е дали си заслужава. За въпросния боклук, категорично не си струват усилията. Някога нямаше части и се правеха магии и чудеса от храброст.
                          Не бих казал, че е боклук . Хубава си беше машинката и работеше много благо . Ремонтирането е просто за занимавка и разнообразие . Беше качествено изпълнена, никъде нямаше луфтове, зъбната двойка е в прекрасно състояние. Единственото което не ми хареса беше държачите на четките. Глупаво направени. Лагерчетата също бяха в идеално състояние, а гарантирам, че беше много ползвана. Друг е въпроса, че подобна машина не бих си купил. Сервиз няма никакъв, съответно и части. За мен беше най-изгодно да си взема българска машина. Частите са евтини и ги има в железарийте. Ходиш, купуваш, сменяш и отново върти .

                          Коментар


                          • #28
                            От: Изкъртена колекторна пластина

                            Боклук имам предид именно краткия, но вълнуваш живот на тези инструменти. Докато работи всеки китаец върши някаква работа Аз си купувам годишно средно по два китайски малки флекса и когато изтръпнат, просто ги изхвърлям. Цената им е такава, че не си струва занимавката. Иначе имам един голям български флекс и една също така голяма бормашина на които пише "Елпром" Ловеч, които са практически неубиваеми. - с истински лагери, истински редуктори и т.н. от времето на честно направените неща.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Изкъртена колекторна пластина

                              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                              Сега и един страничен въпрос. Елтоса който си взех е модел М900. Мисля че е направен да върти 150 диск. Аз му слагам 180. На 180 милиметровия диск му дават 8600 оборота предел. Имам чуството, че машината върти с 8000 +. Така ли е или бъркам? На тебелката не си личи нищо, така че не знам при какви обороти работи, а не се чуствам много комфортно така.
                              Даже е за 125мм, върти с поне 9000 а може и да е с 10600, играеш си на руска рулетка май.
                              подаръци за мъже от FACOM
                              промоция на читави инструменти

                              и на хоби такива

                              тел. О879 Ч8Ч 2З5

                              Коментар


                              • #30
                                От: Изкъртена колекторна пластина

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Боклук имам предид именно краткия, но вълнуваш живот на тези инструменти. Докато работи всеки китаец върши някаква работа Аз си купувам годишно средно по два китайски малки флекса и когато изтръпнат, просто ги изхвърлям. Цената им е такава, че не си струва занимавката. Иначе имам един голям български флекс и една също така голяма бормашина на които пише "Елпром" Ловеч, които са практически неубиваеми. - с истински лагери, истински редуктори и т.н. от времето на честно направените неща.
                                Мда, малките флексове са доста по натоварени от големите. И аз щях да си взема китайски, но натиснах тука една желязна плоча, дебела към сантиметър. Малките флексове ще си оставят частите по нея, пък ако ще и макита да са. Елтоса е от друга епоха, сега се търси лекота и удобство. А на мен ми трябва просто като натисна копчето и да завърти диска.

                                Майсторе, флекса категорично не е за 125 диск. Убеден съм, че е за 150. Оборотите верно са високи. Повече такъв диск няма да му сложа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X