Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изкъртена колекторна пластина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изкъртена колекторна пластина

    Имам изкъртена колекторна пластина на един ротор. Части за машинката няма и принципно трябва да я хвърля, но реших да не се дам без бой. Всъщност пластините бяха 2, но едната я залепих с 'Каниконлит'. Другата пластинка ми прави проблем /съседни са/. Лепих я с секундно лепило 2 пъти, и един път с полиестерна смола. За 5 секунди и си изскача от леглото и помила четките, държачите на четките и разбира се жичките си. Така три пъти. Дайте идея с какво да я залепя, така че да седи надежно в леглото си.

  • #2
    От: Изкъртена колекторна пластина

    С нищо ако се беше износила я чистиш хубаво и запълваш с поялника ама отлепена най добре предай машината на вторични .
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

    Коментар


    • #3
      От: Изкъртена колекторна пластина

      Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
      Имам изкъртена колекторна пластина на един ротор. Части за машинката няма и принципно трябва да я хвърля, но реших да не се дам без бой. Всъщност пластините бяха 2, но едната я залепих с 'Каниконлит'. Другата пластинка ми прави проблем /съседни са/. Лепих я с секундно лепило 2 пъти, и един път с полиестерна смола. За 5 секунди и си изскача от леглото и помила четките, държачите на четките и разбира се жичките си. Така три пъти. Дайте идея с какво да я залепя, така че да седи надежно в леглото си.
      Снимай! На сляпо е трудно. Оправял съм такова, но не винаги става. Пък конструкции - дал господ.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        От: Изкъртена колекторна пластина

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Снимай! На сляпо е трудно. Оправял съм такова, но не винаги става. Пък конструкции - дал господ.
        Снимката е такава, понеже пред телефона поставих един стар обектив от фотоапарат . Иначе нищо нямаше да се види.

        Ако след още някой неуспешен опит не стане, ще се опитам да и намеря ротор от някое 'Спарки', че в близката железария имат такъв сервиз и рафтчетата им са пълни с части. Ако паснат диаметрите, почти сигурно ще поблъгаря машинката.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от T-1000; 24-06-10, 12:50.

        Коментар


        • #5
          От: Изкъртена колекторна пластина

          Изчистваш хубаво. С ацетон, спрей за карбуратори, или нещо от сорта. Най добре става със спрей за карбуратори, комбинирано с издухване с компресор след това, или просто го изчакваш да изсъхне. После го опитай с епоксидна смола, но трябва да го залееш така, че смолата да запълни всичко зад ламелата. Да не остава свободно място. После, след като изсъхне, внимателно го изшлайвай така че да е равен. Ако пак не стане - побългарявай.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: Изкъртена колекторна пластина

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Изчистваш хубаво. С ацетон, спрей за карбуратори, или нещо от сорта. Най добре става със спрей за карбуратори, комбинирано с издухване с компресор след това, или просто го изчакваш да изсъхне. После го опитай с епоксидна смола, но трябва да го залееш така, че смолата да запълни всичко зад ламелата. Да не остава свободно място. После, след като изсъхне, внимателно го изшлайвай така че да е равен. Ако пак не стане - побългарявай.
            Така направих, но отново използвах полиестерната смола /мисля че е по-подходяща в случая, по твърда е/. Този път ще изчакам поне 24 часа и тогава ще пробвам машинката. Интересното е, че с 'Каниконлита' едната пластинка стана много здраво, и не мърда. Е вече е попълнена и със смола де, така че не трябва хич да мърда вече. Единствения проблем остава пиленето на колектора. Просто роторчето се върти с 10 000 оборота и лека грапавина се усеща. Предните пъти с пиличката постигнах задоволителни резултати де, но ако този път стане здраво, ще дам на стругар да мине колектора.

            Коментар


            • #7
              От: Изкъртена колекторна пластина

              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
              Така направих, но отново използвах полиестерната смола /мисля че е по-подходяща в случая, по твърда е/.
              Не е по-подходяща. По-крехка е, и не издържа високи температури, както епоксидната.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                От: Изкъртена колекторна пластина

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Не е по-подходяща. По-крехка е, и не издържа високи температури, както епоксидната.
                Мда, явно трябваше да прочета повечко. Ще задам и един страничен въпрос - PVC лента за изолация, която издържа на високи температури - такова животно има ли? Ротора съм го стегнал от двете страни с една обикновенна, за да не се разтворят жичките когато се развърти ротора,
                мисля че обикновенната ще се стопи?

                Коментар


                • #9
                  От: Изкъртена колекторна пластина

                  Необходимо е и да бандажираш колектора. С няколко витки здрав и тънък канап, импрегниран с епоксидна смола или някакво секундно лепило. Може да направиш канал за бандаж и в задната част на колектора, стига да няма допир с четките
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изкъртена колекторна пластина

                    То такова животно има, но няма такава, която да издържа на високи обороти. Балансът на такъв ротор остава за домашно. С какви обороти се върти това?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изкъртена колекторна пластина

                      Scrapheap благодаря за идеята. Така ще го направя.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      То такова животно има, но няма такава, която да издържа на високи обороти. Балансът на такъв ротор остава за домашно. С какви обороти се върти това?
                      Мда, ясно е че баланса никакъв няма да го има, но не се притеснявам, че ще ми разбие лагера или леглото - по скоро ако не е с правилна кръгла форма ще ми износва четките. Оборотите му ги дават 10 000, незнам колко е вярно, може да има и доза реклама и към 850 вата.

                      Лагера в задната част на машината не е закрепен на твърдо в пластмасата. Има около него една гума която обира вибрации предполагам.


                      Не го правя да се ползва активно, а за рязане на някой и друг винкел от време на време.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Изкъртена колекторна пластина

                        При този малък ротор, бандажът няма да се отрази по никой начин на баланса (не и осезаемо)
                        Не го прави с лента а импрегниран канап.
                        Толкова екзотична ли е тази машина, че се налага такъв секс?
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изкъртена колекторна пластина

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          При този малък ротор, бандажът няма да се отрази по никой начин на баланса (не и осезаемо)
                          Не го прави с лента а импрегниран канап.
                          Толкова екзотична ли е тази машина, че се налага такъв секс?
                          С канап ще го направя, както ми каза, сега е с лента и за всичката си общо около 20 секунди работа се поразтопи на едно място където лаковото покритие на жичките беше износено.
                          http://www.taurus.es/produtos/produt...?idProduto=261
                          Ето това е машината.
                          Машината е отнесла много работа. Беше фирмена. Толкова е износена, че дори лаковото прокритие на жичките в предната част на ротора е повредено от боклуците дето влизат през вентилаторчето. Работеше до последно, изгоря и стана моя. От тогава почна секса.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изкъртена колекторна пластина

                            Според мен не си струва да се занимаваш с това, но щом си решил... Имай предвид, че колекторните пластини НЕ се съединават с проводника чрез спойка. Ще се разтопи скоропостижно, въпреки охлаждането. Става със заварка с графит, или кримпване.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Изкъртена колекторна пластина

                              Колега, 35-те лева не си струват мъките, аз щях да ти предложа течен метал за лепене на цветни метали, ама като видях за каква машинка иде реч, ще се въздържа, че ще ти легне по-скъпо от нова машина.
                              подаръци за мъже от FACOM
                              промоция на читави инструменти

                              и на хоби такива

                              тел. О879 Ч8Ч 2З5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X