Обява

Свий
Няма добавени обяви.

фреза ФУ321-няма работен ход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: фреза ФУ321-няма работен ход

    Първоначално публикуван от Съби1234 Преглед на мнение
    ел.схема на фу 320(321) на адрес cabi1234@abv.bg
    Доста са различни схемите на двете машини . Имам ги и двете довечера ако остане време ще ти ги пусна .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #17
      От: фреза ФУ321-няма работен ход

      Фрезата е ремонтирана след падане не е работено по нейната схема.Пепа за автоматично и ръчно управление според мен е объркан.Автоматичното управление въобще не тръгвало,защото има още скъсани проводници,но според мен няма и да тръгне защото е объркана схемата.При ръчно управление фрезата се движи само нагоре,при положение 0 на превключватела плота на фрезата независимо от положението на ръчката само надолу ,проверени контактите на ръчката.Благодаря предварително за споделената информация!

      Коментар


      • #18
        От: фреза ФУ321-няма работен ход

        Здравейте колеги, някой би ли ми изпратил ел. схема за ФУ251 на muzovirshtina@gmail.com

        Коментар


        • #19
          От: фреза ФУ321-няма работен ход

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 001.jpg
Прегледи:1
Размер:163.0 КБ
ID:5437882

          Здравейте намерих алуминиева табела от ФУ 321 .На нея имаше корекции по оперативната верига при опита ми да я почиста повечето се изтриха.Може някой да ми каже дали има нещо с действителността.Програмното управление за сега не ме интересува.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            От: фреза ФУ321-няма работен ход

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Постнал съм всички документи ама не четете. Този тип фрези имат в кутията на масата два електромагнитни правотокови съединителя с коксографитени контакти единя (малкия) е за бързия ход голямия е за работния и всичко това в масло късат се кабели и други такива . Съединителите са регулируеми но по някога и по десет пъти съм вадил цялата касета докато уцеля реглажа. Последователноста за разглобяване е следната дигаш масата колкото се може по високо и сваляш маслената помпа след това развиваш болтовете през един от края вадиш само дългите ако развиеш къс го завиваш обратно след което пускаш масата на височината на един стол и отцепваш касета теглиш я на страни и я подпираш на стола съединителите са пред теб. Имат една цепната резбова гривна с едно болтче охлабваш го и натягаш вкарваш я и пробваш някой път става и от първия път.
            Моята е ф320 но скоростната кутия се вади по същия начин когато ми се наложи за пръв път виках познат механик той разви четири болта и на тяхно място нави дълги оси с къса резба след което разви останалите болтове и изби двата конусни щифта и плъзна кутията по осите върху импровизирана маса като вдигнахме малко по-високо масата и след като кутията застана над масата леко върнахме височината докато легна.

            Коментар


            • #21
              Здравейте , момчета ! Искам да ви помоля, ако някои са имали подобен проблем да споделят, че днес проверявах инсталацията и все още съм на твърдо с проблема. Малкият мотор си работи, но главният мотор не завърта, не мъцва даже !? Днес проверих, когато го развързах и заработи с наместване на фазите, че първо завърят, ама много мъчно. Разглобих го нищо нямаше, което да напомяна, че нещо се е случило с мотора да е изгорял. Обърнах фазите и заработи мотора без проблеми. Все още не съм го монтирал и проверявам какво се случва по таблото. Вързал съм го и ел. веригата на таблото, ама не заработава пак ! Има и трите фази на корпуса на мотора, но не се случва нищо пак. Знаете ли нещо, което на мен ми обягва и не знам. Бушоните не горят на таблото, но и нищо не се случва. Някой от да е подновявал цялото табло и инсталацията на този тип машини ? Искам ми се да го подновя и закупя елементите и искам, ако има опит някой от вас да сподели преживяното Благодаря , предваритело на отзовалите се.

              Коментар


              • #22
                Не можах да разбера какво точно си правил ,но залагам на липса на най-малко една фаза ,ако включва контактора .

                Коментар


                • #23
                  И аз не схванах много, но ако липсва една фаза, моторът ще бучи. Как има фази на корпуса на моторът? С какво ги мериш?
                  В миналото ще остане, каквито сме били...

                  Коментар


                  • gy6ter
                    gy6ter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Пише ,че завъртял мъчно ,а преди да пипне въобще не въртял ?

                  • Emilppp
                    Emilppp коментира
                    Редактиране на коментар
                    А какво значи "наместване на фазите"?

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    С какво установяваш наличие на три фази ? При трифазни инсталации не се работи с фазомер а с лампи или с мултицет .

                • #24
                  Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
                  Не можах да разбера какво точно си правил ,но залагам на липса на най-малко една фаза ,ако включва контактора .
                  Здравйте, мочета ! Когато все още беше на машината мотора и се включваше от бутона, не тръгваше главиният мотор, малкият си работи и има ход на масата. Замервах и имаше фази на мотора, но не тръгва с мултиметър направих това замераване ,свалих го и при подаване на ток директно заработваше мъчно, едвам развърташе и бушона падна. След това размених фазите и мотора запя прекрасно. Чудно ми е как така има фази на клемореда на мотора и 3-те, а пък не тръгва?! Пооправих някои кабели , но нищо не съм сменял по инсталацията. Разглеждах схемата, която е посната във формума и ще проверя каквото мога и разбирам още от повредата днес. Не разбирам тези схеми и чета да вляза малко с малко в час.

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
                    И аз не схванах много, но ако липсва една фаза, моторът ще бучи. Как има фази на корпуса на моторът? С какво ги мериш?
                    Вече изваден мотора от машинат, размених фазите на мотора, че да тръгне , иначе правеше бавно завъртане и ревеше и бушона падна. След размяната зарабти директно с вързани на контакта кабели.

                    Коментар


                    • gy6ter
                      gy6ter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Лоша връзка в клемореда ,или вътре в мотора ,или нещо грешиш ? Фазите как ги мериш ,спрямо корпуса ( 220 волта ) ,или между фазите (380 волта ) ? Механично на ръка върти ли се свободно в двете посоки ? Нямаш ли някой външен мотор с по-малка мощност да го вържеш на мястото на този ,за да провериш веригите и контактора ? На откачен мотор мерил ли си какво напрежение има на кабелите които го захранват ?

                    • csx
                      csx коментира
                      Редактиране на коментар
                      Замервах и с лампа на фазите на мотора и всички свети. Замервах на корпуса и фазите и всчко е наред с мотора. Лагерите са нови и върти много медено и няма никакви грижи с това. Носех го на човек, който навива мотори и го тества и всчико си работи по мотора. продължавам да разбера какво е. Ще поръчам нов ключ, пакетен превключвател 380 V 25 Am . Този си работи и включва , но ще го подмена за всеки случай . Певетата не зацепват изобщо и двете при стартиране, а другите, които са за масата бачкат и превключват. За първи път се докосвам до такава машина

                  • #26
                    И според мен е била лоша връзка на едната фаза. Без значение дали на клема или от контактор. Затова е бучал на две фази и е паднал предпазителя.
                    В миналото ще остане, каквито сме били...

                    Коментар


                    • #27
                      Възможно е да има нагоряла клема на контактора и да не прехвърля някоя фаза . На тези фрези заради полуавтоматичния режим инсталацията е доволно усложнена . Това е тема на колега който напарави основен ремонт на ФУ 321 https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BE%D0%BD%D1%82 Аз имах късмета моята да я взема направо нова и до тук повече от 30 години нямам никакви проблеми с нея .
                      Последно редактирано от sek.1; 05-09-20, 06:32.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #28
                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Възможно е да има нагоряла клема на контактора и да не прехвърля някоя фаза . На тези фрези заради полуавтоматичния режим инсталацията е доволно усложнена . Това е тема на колега който напарави основен ремонт на ФУ 321 https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BE%D0%BD%D1%82 Аз имах късмета моята да я взема направо нова и до тук повече от 30 години нямам никакви проблеми с нея .
                        Проблема е ключа , който дава реверс на мотора и пуска машината .... Знаете ли колко степенен, гърбици е този ключ ? 25 А , 380 V , но не съм сигурен колко степенен прекъсвача , дайте инфо , ако знаете момчета , моля . Ключа е бил сменен от познат и нещо не му е било ясно , какво точно трябва да се случи. ... Сменил е ключа и после са станали проблемите... Замервах и имаше фази на корпуса на мотора и трите даваха по 220 V , но всъщност е била една фаза и като стигне до мотора се отразява и на корпуса уж са три, а всъщност е била една . Между фазите като замериш и излиза една фаза само и всичко е идвало от ключа ... Лампата свето просто по слабо като замериш на фазата , която беше единствена , а като са и трите значително по-силно.
                        Последно редактирано от csx; 11-09-20, 11:22.

                        Коментар


                        • gy6ter
                          gy6ter коментира
                          Редактиране на коментар
                          https://www.google.com/search?rlz=1C...sclient=psy-ab - с три нива ,по едно за всяка фаза .Има ги в магазините за електроапаратура .

                        • santaclash
                          santaclash коментира
                          Редактиране на коментар
                          Обикновен пакетен ключ. Нищо особено няма в него и не е скъп ако от него ти е проблема.

                      • #29
                        Благодаря , колега ! Това купих

                        Коментар


                        • gy6ter
                          gy6ter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Този го дават с пет позиции и пише ,че е за електрожен ?

                      • #30
                        Трябва ти 3 позиционен, или още по-добре 3 позиционен реверсивен (така е направен че разменя двете фази без да се налага сам да правиш мостчета на обикновения 3 позиционен, койтро е и по-скъп).

                        Това:
                        https://tashev-galving.com/product/0...ark%20LW26-25N
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X