Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новия ми струг :D
Свий
X
-
От: Новия ми струг
1 предна с 8 ролки (6 тона) и две задни с по 4 ролки (по 3тона).Общо 12 тона. Осите забравих да ги премеря, но ми приличат на Ф25мм. Ролките са Ф80х80 мм Най-важно е материала. Колкото са по-твърди толкова по-лесно вървят на равен терен и......тршат всичко по пътя си. По-меките са по-трудни за бутане, но движат по-добре на неравностите и чурят по-малко настилката.Първоначално публикуван от maistor-Sm Преглед на мнение///Колега drukman ,Моля дай по подробни снимки и на двете колички(предната и задната).....
На предната количка има 2 аксиални лагера между горната плоча и самите носачи на ролките, там където са главите на болтовете. Ушите на задните колички (2 броя) са за завиране на метална пръчка която не им дава да имат собствено мнение за посоката на движение. При всички случаи между желязото което ще се мести и количката се слага летвичка 1см дебела и 5-10 см широка за да не се пързаля метал в метал.
Задна ролка, гледана от горе:
Задна, от долу
Задна за размери
Предна от горе
Предна от долу
Обща височина и на предната и на задните 110мм.
Последно редактирано от drukman; 30-11-10, 22:47.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Новия ми струг
За да не пускам нова тема:
Нали си нямам трифазен ток Цосьо се уреди с честотно управление и направи първа стружка.
Това е експерименталната постановка
Плавното регулиране
Престърганото
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Новия ми струг
Маймун, не пускай такива лъскави снимки и честотни регулирания бре! И без това от 5-6 дни са ми се размърдали бръмбарите у главата за инкрементални линии, стъпкови мотори и прочие. Ще фалирам окончателно!
Ся ще ме караш и да си боядивам машините.
Не тъ йе срам!
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Новия ми струг
По принцип С 8 си тръгва без проблеми с 3кв. монофазен харманлийски електродвигател но и така става. Къкво направи с универсала гледам си още със стария.Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнениеЗа да не пускам нова тема:
Нали си нямам трифазен ток Цосьо се уреди с честотно управление и направи първа стружка.
Това е експерименталната постановка
Плавното регулиранеАко си нямаш друга работа боядисвай те и твойте са като нови искат повечко работаПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСя ще ме караш и да си боядивам машините.
Не тъ йе срам!
Последно редактирано от sek.1; 01-12-10, 15:31.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Новия ми струг
В най-лошия случай потенциометъра може да се управлява от стъпков мотор. Дори има потенциометри с вграден такъв.Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнениеКолега на къкви пари е честотното управления и има ли възможност за връзка с комп?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Новия ми струг
Това да,но съм виждал такъв фабричен,със сигурност има от малките.В работата правеха лятото едно табло с 2инвертора шнайдер,18кв. всеки ,за управление на някъкви вентилатори.И имаха извод отпред на таблото за усб.И отделно някъкъв порт на инвертора за диагностика.Цената- внос 5бона.
Коментар
-
От: Новия ми струг
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеПо принцип С 8 си тръгва без проблеми с 3кв. монофазен харманлийски електродвигател но и така става. Къкво направи с универсала гледам си още със стария. .....Нямах харманлийски двигател а това управление ми беше хартисало от някъде и решението се наложи някак от самосебеси.Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнениеКолега на къкви пари е честотното управления и има ли възможност за връзка с комп?
Един универсал 200мм вече чака да си го взема, ама трябва да дойдат и два по 160мм.
Парите за едно подобно управление са функция предимно на мощността и производител, екстри по управлението и пр. Повечето нови модели имат интерфейс но не всички понасят регулиране в реално време. 2.2кВ 220В. е към 350лв.+-100лв.
Пиши каква е задачата и ще добиеш по-конкретна информация.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Новия ми струг
Колко искаш да регулираш? Много не може без загуба на момент (мощност).
Защо от комп? Става с потенциометър.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Новия ми струг
Съвсем информативно - с инвертора (честотния регулатор) оборотите освен че мога да се намаляват, могат и да се увеличават над номиналните за двигателя. В зависимост от конкретния инвертор - между 4 и 8 пъти. Ако им понася на двигателя и механиката към него...
Традиционно двигателите по потенциометрите са колекторни.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеВ най-лошия случай потенциометъра може да се управлява от стъпков мотор. Дори има потенциометри с вграден такъв.
Коментар
-
От: Новия ми струг
Тъкмо се бъзикам с един ALTIVAR ATV58F 2,2KW трифазен и го готвя за Ц8цата и ме уцели с тази идея. сега да си дойдем в реалните условия: под 25Hz кривата на въртящия момент без обратна връзка спада убийствено а това са само полвината на оборотите, за повишаването е пък пълна мъгла, може да се сгъне при 80Hz а са ми въртели нормално и при 180Hz всичко е до мотора само не съм тествал при продължителна работа няма ли да пече. Едва ли ще можеш да минеш без управление и на трансмисията. за регулиране от компа можеш да ползваш входа по напрежение и платка с АЦП или процесорче с аналогов изход и по RS485 с конвертор към USB. По сериозните честотни си имат и софтуер с който може да се управлява инвертора за тунинг. тожа оазначава че ноже да се управлява и по интерфейса но ще трябва да се закупи някой друг модул от производителя му или да се открадне от мулето примерно и после писане на програмка или адаптиране на налична за което пък ще ти е нужен сорс кода.Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнениеМотора ми е 2.6киловата 3фази.Не че нямам трифазен ток,това не ме бърка.Искам с честотното регулиране да мога да го вържа към комп и с подходящия софт да му регулирам оборотите по ел. път.Никъкви механики.
ПП Потенциометър въобще не е нужен щом ще се управлява от комп. А и всички честотни които могат да се управляват с потенциометър могат да се управляват и с напрежение примерно 0-10VПоследно редактирано от old111; 02-12-10, 00:28.Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!
Коментар
-
От: Новия ми струг
Има всякакви. Понеже когато съм се ровичкал ми трябваха със стъпкови, успях да открия, но така и не купих - отказах се от проекта.Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеТрадиционно двигателите по потенциометрите са колекторни.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар