Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся някой да ми направи детайл на струг...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

    Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
    Спокойно може да се класираш като фотограф в съдебна медицина!
    Какви детайли улавяш, направо не е истина!
    С телефон - толкоз. А и явно си беше решил че светкавица не му трябва, да не пожела и да я пусне. Правилното фото беше в другата стая, а ме мързеше да отида до там.

    ПП: Датчика се нави в дупката. Е, трябваше да му побая малко със шлайф паста, понеже се оказа че резбата на самия датчик е леко конусна - диаметъра в края беше по-малък от диаметъра в началото (китайска им работа). Сега остава и цялото това да се навие и във филтъра, и всичко ще е на шест!
    Последно редактирано от sparkybg; 09-04-10, 02:34.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ..... Вътрешната резба се води 1/8-27 NPT, което реално е e 3/8-27.

      .....
      Реално стандарта е точно 1/8"-27 NPT и е с 1:16 конус.
      /което значи, че на 16мм. по дължина, диаметъра се увеличава с 1мм./
      Не случайно.

      Спарки, притеснява ме "баенето" с шлайфпаста, тъй като това трябва да държи на налягане.
      Май ще е добре да го лепнеш с нещо от Локтайтите напр.

      Коментар


      • #18
        До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

        Първоначално публикуван от rumbata Преглед на мнение
        Реално стандарта е точно 1/8"-27 NPT и е с 1:16 конус.
        /което значи, че на 16мм. по дължина, диаметъра се увеличава с 1мм./
        Не случайно.

        Спарки, притеснява ме "баенето" с шлайфпаста, тъй като това трябва да държи на налягане.
        Май ще е добре да го лепнеш с нещо от Локтайтите напр.
        Идеята ми е да сложа медни дифтунги. Направих го така (то повече и не поиска да се изшлайфа - имах само съвсем фина паста) че накрая, преди да стегне дифтунгите, вече върви доста трудно, и на милиметър преди да стегне дифтунгите стяга изведнъж. Тоест конуса на датчика явно се е прехвърлил и върху дупката. При това се и самозаконтря - върви на тласъци.

        Само не знам откъде ще търся точния размер бургия за страничния отвор, който е някъде около 1.2мм в диаметър...

        ПП: Сега се загледах по-обстойно. Тоя конус е за да няма друго уплътнение, а самата резба да си уплътни. Така поне пише в това, което изрових. При положение че слагам дифтунг - все тая. Другата резба (външната) на кухия болт така или иначе също няма конус.
        Последно редактирано от sparkybg; 09-04-10, 10:14.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          ....... Тоя конус е за да няма друго уплътнение, а самата резба да си уплътни. .....
          Тъй, тъй, затова е конус.
          И резбата е 60 градусова, а не 55 както на повечето цолови резби.

          Свредло ще ти дам, само кажи точно с какъв диаметър.

          Според мен си направи направо нов преход с правилните резби.
          Поради налягане, температура, вибрации.

          .

          Коментар


          • #20
            До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Само не знам откъде ще търся точния размер бургия за страничния отвор, който е някъде около 1.2мм в диаметър...
            Имам такава бургия
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #21
              До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

              С Румен премерихме. Отвора е 1.7мм, а външната резба наистина е М10*1.25. Значи ако няма други изненади утре ще съм с монтиран датчик.

              Благодаря отново на всички, дето помогнаха.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                последно си купих свредло 1,5мм от най обикновена железария, провери в такава. ако си в сливен, бих ти дал свредло, и магазин даже знам къде има
                -------Honda CR-V 128к.с.--------
                "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                Коментар


                • #23
                  До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                  Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
                  последно си купих свредло 1,5мм от най обикновена железария, провери в такава. ако си в сливен, бих ти дал свредло, и магазин даже знам къде има
                  Всичко е намерено. Дупката е пробита. Външната резба престъргана и с плашка, макар да нямаше почти нищо, което да свали, а вътрешната - напасната към датчика. Живи-здрави утре ще сваля резистивния профил на датчика спрямо налягането, и ще го монтирам. После слагам и вентилатора на интеркулера, датчиците за налягане и температура на входящия въздух, и ще започна да мисля жиците и компютърчето, дето ще обработва всичко това, ще управлява вентилатора, и ще изкарва информация за налягане на масло и турбо на барграф на таблото в кабината.

                  Ще има и тема по случая, но сигурно ще стане бавно, поради липса на достатъчно време.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                    Всичко се успа. Ето ви и малко снимки:






                    Само дето се оказа че там, където съм сложил датчика, налягането е по-голямо близо 2 пъти от това, което би трябвало да се измери при оригиналния датчик за лампата. Ще трябва поне да го премеря и там, за да видя кое на какво отговаря. Явно част от налягането се губи по пътя до "от дугата страна" на двигателя, където е оригиналния датчик. Дали заради някой друг калибриран отвор по пътя, или заради дължината и сечението на маслената магистрала - не знам, но на мястото на което сложих датчика вдига над 6 бара налягане, при норма от 3 до 4 при мястото на оригиналния датчик.
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от sparkybg; 11-04-10, 01:31.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                      Като загрее маслото налягането ще падне

                      Коментар


                      • #26
                        До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                        Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
                        Като загрее маслото налягането ще падне
                        Това е на загрял двигател.

                        Пада малко, но малко и предимно на празен ход. Тогава е около 1.2 бара. Нормата 3-4 бара е за 3000 оборота и заграл мотор. Ама тогава вдига 6 бара.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                          Ниското налягане и аз съм го мерил и мисля че 1,2 е добре но за високото не знам .Когато маслото преминава през по малък отвор не се увеличава налягането , а скоростта

                          Коментар


                          • #28
                            До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                            Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
                            Ниското налягане и аз съм го мерил и мисля че 1,2 е добре но за високото не знам .Когато маслото преминава през по малък отвор не се увеличава налягането , а скоростта
                            Не съвсем. Когато имаш дължина на тръба с някакво сечение, колкото е по-малко сечението и колкото е по-дълга тръбата, толкова по-голямо съпротивление оказва тя на потока флуид през нея. От тук, ако тая тръба е между 2 камери с по-голям обем (в случая тръгва от масления филтър и завършва при масления охладител), от това че в нея тече определен поток флуид, налягането във втората камера (масления охладител) ще е по-малко от налягането в първата (масления филтър). Също като проводник, по който тече ток. Колкото по-голям е тока (аналогично на потока масло) през него, толкова по-голям е падът на напрежение (аналогично на разликите в налягането в двете камери).

                            В случая обаче не знам каква е хавата. Ще трябва да премеря налягането на мястото на оригиналния датчики, защото за там са дадени стойностите в ръководството. А конкретната маслена система е:

                            Маслена помпа -> филтър, където има клапан за отвеждане на свръхналягането-> маслен охладител, където отново има клапан за отвеждане на свръхналягането, както и втори клапан, регулиращ налягането. Нещо като редуцир. -> от там - към всички консуматори на масло в двигателя.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Търся някой да ми направи детайл на струг...

                              Премерено където трябва. 4.3 бара на загрял двигател при 3000 оборота. На празен ход е колкото е и при филтъра. - 1.2-1.4 бара. Явно всичко е наред.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X