Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилно компресорче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Автомобилно компресорче

    Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
    http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htm
    Червените издържат на по-висока температура и износване .
    Ще видя тези дни дали ще мога да скоча до там. Явно е Меката на О-пръстените
    Suzuki GSXR
    VW Touareg
    Mitsubishi Pajero II

    Коментар


    • #32
      До: Автомобилно компресорче

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      ...
      това не е смятано за такава експлоатация,
      Това не е смятано за никаква експлоатация.

      Коментар


      • #33
        До: Автомобилно компресорче

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Това не е смятано за никаква експлоатация.
        Ама напълни две бутилки, за сега!

        Коментар


        • #34
          До: Автомобилно компресорче

          Аз не казвам, че темата е безполезна.

          Коментар


          • #35
            До: Автомобилно компресорче

            Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
            За сега ще го оставя с O-пръстена да видим как ще се държи...
            Все си мисля, че с О-пръстен ще се натоварва допълнително при пълненето, въпреки, че казваш, че има смукателен клапан. Щом са сложили такъв конусообразен с маншет има защо. Къде вмъкна о-пръстена? Дай фото

            Коментар


            • #36
              До: Автомобилно компресорче

              Сега помпих бутилката от 0-лата. Вдигна към 4 бара, ама кабела взе да загрява и го спрях да си почине. Като изстина го включих пак, но взе да "прескача". Отворих го и се оказа, че шайбата, която притиска уплътнението е изскочила малко и О-пръстена се е наврял на едно място под нея. Наместих го (съжалявам, че не снимах), притиснах хубаво (но внимателно) шайбата на менгемето и сега ще пробвам пак.
              По принцип шайбата като се сложи остава един канал, който си служи за оригиналното уплътнение. Там сега съм сложил О-пръстена. Огледах го за износване, но с просто око не забелязах някакви проблеми.
              Suzuki GSXR
              VW Touareg
              Mitsubishi Pajero II

              Коментар


              • #37
                До: Автомобилно компресорче

                Прочетох внимателно всичко по темата и мога да кажа, че имах такъв компресор преди почти 20г. Вече не му помня съдбата, ама наистина са само за отбиване на номера. Въпреки това ще следя внимателно тунинга по него. Поне ще се извлекът някакви изводи и ше се натрупат познания по темата за малките компресори и техните възможности.
                [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                Коментар


                • #38
                  До: Автомобилно компресорче

                  Преди да си тръгна от работа реших да направя още един тест. Със сигурност бях сложил добре О-пръстена и челната шайба. Започнах да помпя бутилката от около 4 бара. Компресорчето бачкаше като пушка. Започна, обаче да загрява захранващият кабел. За около 7-8 минути направи налягането до около 5.5 бара, но реших да го изключа, за да изстине. Свалих му единия страничен капак, за да може да проверя колко загрява.
                  След като изстина го включих пак. За същото време вдигна налягането до малко под 7 бара и пак загря бая. Кабела беше топъл, а главата - гореща... на пипане да кажем около 65-70 градуса, електромоторчето - също. Изключих и пак го охладих. Като го включих след това явно отново изплю О-пръстена и взе да върти без да помпи. Утре ще го отворя, но подозирам, че пак шайбата, която го фиксира към буталото е изскочила. Ако е така най-вероятно компресорчето ще си бачка ОК и с оригиналното уплътнение, но ще трябва да мисля начин да закрепя тази шайба по-стабилно. Шайбата е стоманена, а буталото - алуминиево и вече е малко наранено от нея. Не знам каква му е вътрешната форма и дали може да се преработи така, че шайбата да се фиксира по някакъв начин по-стабилно...
                  Suzuki GSXR
                  VW Touareg
                  Mitsubishi Pajero II

                  Коментар


                  • #39
                    До: Автомобилно компресорче

                    Махни тоя пожарогасител - тежи и е малък. Ресиверите ги правят от фреонови бутилки. Само трябва да и отрежеш крана, понеже е с възвратен клапан.
                    Компресора ти загрява бързо, защото го пускаш срещу налягането. Може изобщо и да не тръгне. На входа на ресивера се слага обратен клапан, който да го затваря, и да не надува в компресора. Освен него се слага предпазен клапан, пресостат на примерно 10 атм за 12 В (прилича на датчик за маслото), и бърза връзка. Може да им завариш гайки по балона, ако имаш читав заварчик, или да ги завинтиш в нарочно монтажно блокче с много дупки.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Автомобилно компресорче

                      Добре, де. Какво пречи да врътнеш тефлонов сегмент. Имах руски компресор с обикновен пластмасов сегмент. РаботИ доста време. С тефлон може и да е вечно. (от страна на уплътнение, разбира се )
                      Правиш го малко по-голям, режеш го косо, шлайф, пасване и си готов.
                      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                      Коментар


                      • #41
                        До: Автомобилно компресорче

                        Ъ-ъ, тефлоновите също не държат. Полиамиден.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Автомобилно компресорче

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Махни тоя пожарогасител - тежи и е малък. Ресиверите ги правят от фреонови бутилки. Само трябва да и отрежеш крана, понеже е с възвратен клапан.
                          Компресора ти загрява бързо, защото го пускаш срещу налягането. Може изобщо и да не тръгне. На входа на ресивера се слага обратен клапан, който да го затваря, и да не надува в компресора. Освен него се слага предпазен клапан, пресостат на примерно 10 атм за 12 В (прилича на датчик за маслото), и бърза връзка. Може да им завариш гайки по балона, ако имаш читав заварчик, или да ги завинтиш в нарочно монтажно блокче с много дупки.
                          Ако говориш за моята бутилка - тук я ползвам само за тест. По принцип е предвидена да се помпи от камионите на паркинга пред офиса. Има си и предпазен клапан на 11 бара и бърза връзка.
                          Иначе тези съвети ще са полезни за колегата belata, че той планира да си прави нещо такова...
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #43
                            До: Автомобилно компресорче

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Ъ-ъ, тефлоновите също не държат. Полиамиден.
                            A как се казва по принцип това "уплътнение"? Маншет ли или нещо друго?
                            Освен това - помислих по въпроса за загряването, дето си писал по-горе:
                            Честно казано - не откривам теоретична причина да е така. Дори и да има еднопътен клапан на компресорчето пак му се налага да "се бори" с нялягането в тръбата (в случая маркуча), което като цяло трябва да е равно или дори малко по-голямо от това в ресивера. Моторчето е постояннотоково и мисля, че въртящият момент при пуск не е по-малък от този при нормална работа. Няма никакъв проблем при тръгването дори и при 7 бара. Е - тръгва на по-ниски обороти, но и после си върти на ниски, защото наистина му е зор.
                            От друга страна - компресора, дето ми е в гаража, преди да го преработим със Станьо (Sek.1), без клапан си загряваше. Сега е с клапан и пак загрява - е - по-малко, ама основната причина според мен е, че преди това работеше постоянно, като разчиташе да поддържа налягането с помощта на предпазния клапан, а сега го изключва пресостата, т.е. не работи постоянно и има възможност да се охлажда...
                            Suzuki GSXR
                            VW Touareg
                            Mitsubishi Pajero II

                            Коментар


                            • #44
                              До: Автомобилно компресорче

                              Преди малко го отворих, за да видя защо вчера спря да помпи. Оказа се, че шайбата е изскочила напълно. За да видя дали проблема е от нея го сглобих отново с оригиналния "маншет", като притиснах добре шайбата. Измерих диаметъра на маншета в това положение - 19 мм. Като го сглобих се оказа, че бачка дори по-добре, отколкото с О-пръстена (припомпих бутилката от 5.5 до 6.2 бара)
                              И така - за мен проблема е в халтавата шайба, която фиксира маншета към буталото. Леглото на буталото, където се слага тя е малко наранено. За сега нямам свежи идеи как мога да направя така, че тази шайба да не пада постоянно. Може би с някакъв специален Локтайт? Или да мисля вариант за резба там?
                              На снимките:
                              1. Буталото с шайбата, без поставено уплътнение
                              2-3 Буталото с О-пръстен
                              4-5 Буталото с маншета
                              Прикачени файлове
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • #45
                                До: Автомобилно компресорче

                                Намери си компресор от старите Мерцедеси преди 80 г.Има ги на по големите модели.Пеи нас им викаме"ПУРА"Вдига 12 бара без проблем.20 литрово ботилка до 6 бара е пълни за 4 мин.10 бара за 10 минути.Помпи бавно ,но без никви проблеми.
                                Прикачени файлове
                                LZ1HAH
                                0888705588

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X