Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилно компресорче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Автомобилно компресорче

    Това с Мерцедесовия компресор е хитро. Как му е мазането?
    Всъщност от къде е този компресор? Някакво пневматично управление ли? Аз съм имал 190-тка и 124-ка, но там управлението беше "на вакуум".
    Моето компресорче очевидно е предвидено да бачка до налягания от порядъка 3-4 бара. Може и да не е сметнато за сериозна работа, но за помпене на гуми от време на време би трябвало да върши работа. Мисля след като намеря по-стабилно решение за тази шайба да спра да го мъча и да си го прибера в колата за ползване по предназначение
    Suzuki GSXR
    VW Touareg
    Mitsubishi Pajero II

    Коментар


    • #47
      До: Автомобилно компресорче

      Има го на големите модели.Подържа постоянен клиринс на колата.Предвидено е за голямо налягане.На колата работи от 6 до 12 бара.Няма мазане.Ползвам го от 10 години.На колата работи много често.Достатъчно е един човек да седне на задните седалки и веднага се включва.
      LZ1HAH
      0888705588

      Коментар


      • #48
        До: Автомобилно компресорче

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Махни тоя пожарогасител - тежи и е малък. Ресиверите ги правят от фреонови бутилки. Само трябва да и отрежеш крана, понеже е с възвратен клапан.
        Компресора ти загрява бързо, защото го пускаш срещу налягането. Може изобщо и да не тръгне. На входа на ресивера се слага обратен клапан, който да го затваря, и да не надува в компресора. Освен него се слага предпазен клапан, пресостат на примерно 10 атм за 12 В (прилича на датчик за маслото), и бърза връзка. Може да им завариш гайки по балона, ако имаш читав заварчик, или да ги завинтиш в нарочно монтажно блокче с много дупки.
        Последователноста на елементите е добро решение,но сигурно ли е да се пренебрегне дебелостенната бутилка от пожарогасител,а да се гласува доверие на лекичката и тънкостенна бутилка от фреон?
        Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
        Ако говориш за моята бутилка - тук я ползвам само за тест. По принцип е предвидена да се помпи от камионите на паркинга пред офиса. Има си и предпазен клапан на 11 бара и бърза връзка.
        Иначе тези съвети ще са полезни за колегата belata, че той планира да си прави нещо такова...
        Ще набавя пресостат,манометър,клапан и бързи връзки,медна тръбичка за компресор-бутилка,остава да реша коя бутилка да ползвам,фреонна или от стар пожарогасител
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #49
          До: Автомобилно компресорче

          Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
          И така - за мен проблема е в халтавата шайба, която фиксира маншета към буталото. Леглото на буталото, където се слага тя е малко наранено. За сега нямам свежи идеи как мога да направя така, че тази шайба да не пада постоянно. Може би с някакъв специален Локтайт?
          С маншета съпротивлението при движение надолу ще е по-малко и може шайбата въобще да не излиза. Но ти си я наранил вече от честото качване и сваляне. Можеш да набиеш центри по периферията на челото на буталото. Обаче това е по китайски - за еднократна употреба
          Две резбички диаметрално и болтчета със скрити конусни глави и става разглобяемо.

          Коментар


          • #50
            До: Автомобилно компресорче

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            С маншета съпротивлението при движение надолу ще е по-малко и може шайбата въобще да не излиза. Но ти си я наранил вече от честото качване и сваляне. Можеш да набиеш центри по периферията на челото на буталото. Обаче това е по китайски - за еднократна употреба
            Две резбички диаметрално и болтчета със скрити конусни глави и става разглобяемо.
            Абе честно казано и аз си мислех за центрите. Мога даже да пилна на 3-4 места шайбата, за да може да избута малко материал от буталото натам.
            Това с резбичките и винтчетата много ми харесва, ама като не знам на буталото колко му е дебело челото? Няма как да бръкна заради "буталния болт" да измеря дълбочината, а самия той е "занитен" с центри
            Сега, обаче се сещам, че може да бръкна с някаква игла... май така ще направя...
            Благодаря за идеята!
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #51
              До: Автомобилно компресорче

              Работното налягане на фреоновата бутилка е 16 атм, изпитателното 22, или 25, забравих. И е по-голяма.
              Бръкни с игла в цилиндъра, и после я премери.

              Коментар


              • #52
                До: Автомобилно компресорче

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Работното налягане на фреоновата бутилка е 16 атм, изпитателното 22, или 25, забравих. И е по-голяма.
                Бръкни с игла в цилиндъра, и после я премери.
                То това са наляганията и за пожарогасителите. Или поне за бутилката, която ползвам аз - 5 килограмова.
                Иглата ще я пробвам утре или в събота, че от днес бая бач ми се събра на работа и ще трябва да наваксвам...
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X