Здравейте колеги,
Преди години си купих от Метро едно компресорче от тези, дето се включват в запалката на колата. Рядко ми се е налагало да помпя с него, но почти винаги е било доста досадно.
Скоро ми попадна едно такова, но ново и забелязах, че работи доста по-добре от моето. Заради това взех, та разглобих моя ветеран.
Конструкцийката е много проста - има едно буталце без сегменти, което се движи в тръбичка-цилиндърче. На пръв поглед се видя, че буталцето е доста хлабаво. Посмазах го с грес и веднага работата се подобри - пробвах го на една бутилка - качи за нула време към 6.5 бара и моторчето започна да прекъсва от претоварването.
Лошото е, че ефекта от смазването беше много кратък. Днес реших да го видя как работи и отново се оказа, че не вдига налягане... Явно е поизбутало греста и пак няма компресия.
Като изключим варианта за ново компресорче (понеже и новото може да е с такава афиф-конструкция) имате ли предложения / идеи как може да се стабилизира работата му? Например:
1. О-пръстен? (ама дали няма да затяга?)
2. Канал на буталцето и някакъв сегмент? (как ще се смазва?)
3. Ново, по-плътно цилиндърче?
По принцип някой има ли идея дали такава конструкция (без сегменти) е нормална за тези компресорчета?
Или, ако някой има впечатления за добра марка - може ли да сподели?
Преди години си купих от Метро едно компресорче от тези, дето се включват в запалката на колата. Рядко ми се е налагало да помпя с него, но почти винаги е било доста досадно.
Скоро ми попадна едно такова, но ново и забелязах, че работи доста по-добре от моето. Заради това взех, та разглобих моя ветеран.
Конструкцийката е много проста - има едно буталце без сегменти, което се движи в тръбичка-цилиндърче. На пръв поглед се видя, че буталцето е доста хлабаво. Посмазах го с грес и веднага работата се подобри - пробвах го на една бутилка - качи за нула време към 6.5 бара и моторчето започна да прекъсва от претоварването.
Лошото е, че ефекта от смазването беше много кратък. Днес реших да го видя как работи и отново се оказа, че не вдига налягане... Явно е поизбутало греста и пак няма компресия.
Като изключим варианта за ново компресорче (понеже и новото може да е с такава афиф-конструкция) имате ли предложения / идеи как може да се стабилизира работата му? Например:
1. О-пръстен? (ама дали няма да затяга?)
2. Канал на буталцето и някакъв сегмент? (как ще се смазва?)
3. Ново, по-плътно цилиндърче?
По принцип някой има ли идея дали такава конструкция (без сегменти) е нормална за тези компресорчета?
Или, ако някой има впечатления за добра марка - може ли да сподели?
Коментар