Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техническа литература и документация за металообработващи машини

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

    Благодаря за книжките.

    И едно въпросче - на ръководството за новия модел, има 2 таблици за резбите и подаванията, като разликите между двете са в долната таблица само, за подаванията. Каква конкретно е разликата? Данеби едната таблица да е в милиметри, а другата в инчове?

    Питам, щото мойта на струга е изтъркана, и ще трябва да си правя нова.

    ПП: Прикачил съм ръководството за новия модел, оптимизирано и на PDF. Въответно с няколко пъти по-малък обем.

    C11MT_New.pdf
    C11MT_Old_cherteji.pdf
    Последно редактирано от sparkybg; 30-05-10, 00:44.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

      Едната е цолска ,другата милиметрова.Защото по назад в книгата има разликите в двете изпълнения.Айде от мене да мине,че качих книжките пък ще дадеш да пусна една стружка.

      Коментар


      • #63
        От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

        Нямаш грижи за стружката.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #64
          От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Благодаря за книжките.

          И едно въпросче - на ръководството за новия модел, има 2 таблици за резбите и подаванията, като разликите между двете са в долната таблица само, за подаванията. Каква конкретно е разликата? Данеби едната таблица да е в милиметри, а другата в инчове?

          Питам, щото мойта на струга е изтъркана, и ще трябва да си правя нова.
          Eдната е за стругове с основно милиметрово испълнение другата за основно цолово и инчово. На времето тия машини се изнасяха по целия свят и в държави където основно работят в цол и инч та машината е предвидена само със смяна на едни колела на лирата да покрие практически всички възможности. Разликите са описани отстрани на таблиците в броя на зъбите на зъбните колела въпреки че на стандартното милиметрово испълнение на наще машини има огромни възможности от стъпки които до голяма степен се припокриват. В случая твоята таблица е на фигура № 11 . Ще видя другата седмица моите хора ако нямат много работа да изецват върху неръждавейка една таблица.
          Последно редактирано от sek.1; 30-05-10, 07:36.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #65
            От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

            От няколко дена се бъхта да кача няколко клипчета,и има вече резултат ,хванах му цаката...

            Последно редактирано от giorgio; 30-05-10, 16:23.

            Коментар


            • #66
              От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

              Не стягай толкова тоя ножодържач ще си потрошиш ръцете като го отвиваш. Няма никъкъв смисъл ако му работят фиксаторите. Утре ще ти снимам къкъв ключ съм си направил за него за да не блъскам като гламав а и оригиналните много бързо се разбиват и почват да исплесват. Стягай с ключа на универсала с цялата дължина на рамото много по малко физическа сила влагаш.
              Последно редактирано от sek.1; 30-05-10, 20:56.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #67
                От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                Да кажа и аз за напредъка по моя струг - съединителя се оказа в ред. Беше паднало щифтче на лостовия механизъм, неговата кожа!!!

                "феродото" на спирачката се беше почти откачило от нея. Държеше се само на 2 нита. Оказа се че не е точно феродо, а "около феродо" - нещо като обмазана медна оплетка, нитована към лентичката с алуминиеви нитове, които бяха станали на гняс, пък и си мисля че тоя, дето е нитовал, не беше се справил особено добре.

                Да си играя ли да търся целия детайл, или просто да я занитя отново.... или хич и да не я слагам? До колкото успях да видя тя действа само при неутрално положение на лоста на сединителя. Дръпне ли се лоста нагоре или надолу, спирачката отпуска.

                Все още се търси предпазния механизъм (изключвателя при претоварване) на супортната кутия. Станьо каза че ще се разрови, но ако на някой друг му попадне нещо, да се обажда...
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #68
                  От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                  Щом само е разнитена занити я и виж как ще работи. То в повечето случаи тая спирачка повече пречи от колкото върши някъква работа. Много трудно и се уцелва точния реглаж хем бързо да спира шпиндела хем да не ти пречи да го завъртиш на ръка когато ти се наложи. Фрезата успя ли да я вкараш ?
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #69
                    От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                    Бях за малко. Не стигна време. Тия дни ще се занимая и с нея.

                    Много гняс падна от струга. Явно никога никой не го е чистил. Сега поне в горната си част придоби човешки вид. Под капака на ремъците - също.

                    Абе малко по малко, ще го докарам до "нормално" състояние, а не като го пипна 2 пъти да се омазвам до ушите.

                    Мотора работеше шумно, щото липсваше един болт отзад. Затова и звънтеше така. Не остана време да го пусна (трябваше да вържа щепсел на кабела му), но тия дни и това ще сторя. Както ти казах като говорихме, скоростната кутия е в перфектно състояние. Ще ми се да сменя и ремъците (в момента от четири са останали два, и то не в цветущо състояние), но това - по-нататък. Сега приоритет ми е да оправя супортната кутия.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                      Ремъците си ги остави 2.Недей слага четри.
                      Иначе ти си мераклия ,ще го оправиш.На струга горе от клипа съединитела му е толкова скапан,че няма на къде повече.Лоста пада,спирачката изобщо не бачка или не толкова.А нов е 600лв със смяната от ЗММ.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Бях за малко. Не стигна време. Тия дни ще се занимая и с нея.

                        Много гняс падна от струга. Явно никога никой не го е чистил. Сега поне в горната си част придоби човешки вид. Под капака на ремъците - също.

                        Абе малко по малко, ще го докарам до "нормално" състояние, а не като го пипна 2 пъти да се омазвам до ушите.

                        Мотора работеше шумно, щото липсваше един болт отзад. Затова и звънтеше така. Не остана време да го пусна (трябваше да вържа щепсел на кабела му), но тия дни и това ще сторя. Както ти казах като говорихме, скоростната кутия е в перфектно състояние. Ще ми се да сменя и ремъците (в момента от четири са останали два, и то не в цветущо състояние), но това - по-нататък. Сега приоритет ми е да оправя супортната кутия.
                        Въобще не се занимавай с ремъците при мене има машини които работят от години с един. То добре че имаше за къкво да се хванем та да стане пазарлъка
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #72
                          От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          То добре че имаше за къкво да се хванем та да стане пазарлъка
                          И ти си прав.

                          Сега като се сетя, култовото беше "И тука трябва да има пластмасови капачки, ама всичко е потрошено". А капачките са си на мястото, ама от другата страна - под капака на ремъците.

                          Но тоя паднал щифт за 2 лева ми спести смяна на съединител за поне 200. Язък че нямаше кой да ме снима - бях се нахилил до ушите.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            И ти си прав.

                            Сега като се сетя, култовото беше "И тука трябва да има пластмасови капачки, ама всичко е потрошено". А капачките са си на мястото, ама от другата страна - под капака на ремъците.

                            Но тоя паднал щифт за 2 лева ми спести смяна на съединител за поне 200. Язък че нямаше кой да ме снима - бях се нахилил до ушите.
                            Не са само под капака на ремъците има и от дясно на подавателната кутия две едната е долу ниско другата малко над средата ама са маскирани позапълнени със сгружки и кал загледай се ще ги видиш така че наистина са потрошени. Резбата е 30х2 аз ги правя алуминиеви поради липса на друг подходящ евентуално прозрачен матерял.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #74
                              От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Не са само под капака на ремъците има и от дясно на подавателната кутия две едната е долу ниско другата малко над средата ама са маскирани позапълнени със сгружки и кал загледай се ще ги видиш така че наистина са потрошени. Резбата е 30х2 аз ги правя алуминиеви поради липса на друг подходящ евентуално прозрачен матерял.
                              Еми вчера ги гледах и чистих. Долното е глух отвор. Няма ни резба, ни нищо. Вероятно е било подготовка да слагат капачка, но така и не са сложили още в завода. В горното има нещо като осичка или клапанче - за там вече не знам. Като го бутам с пръст се халталее леко - изглежда като на пружина. Обаче и там не видях резба.

                              За долното обаче "най-отговорно" заявявам че е само глух отвор - гледах го и го почистих обстойно.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Техническа литература и документация за металообработващи машини

                                За супортната кутия. Току що говорих с инженер от Троян. Частите - 290лв, нови, оригинални, от завода. Монтажа - 50-60лв, и пътни предполагам около 40лв. Демек срещу 380лв ще имам супортна кутия в ред, барабар с монтажа. Какво мислите?
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X