Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лентов шлайф-гриндер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Взех да се притеснявам за масата, дали ще удържи
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


    • milchev74
      milchev74 коментира
      Редактиране на коментар
      И аз така.Затова му сложих отдолу един п-образен профил по дължина и сега го местим двама човека.

  • #17
    После задвижващата шайба на мотора,която е направих от тръба за хидравличен цилиндър ф150.Вътрешен диаметър 130 и дължина 80 мм.Може да се наложи да слагам шкурка не 50х2000,а 72х2000.При диаметър ф150 линейната скорост при 2850 оборота на мотора ще е 22.3 м/с.С инвертор на 60 херца ще имам 27 м/с,което е повече от достатъчно за мен.

    Коментар


    • #18
      Направих я от три части,набиване една в друга е заварки.И една хитринка за шпонковия канал.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        А защо е набивано зверски?
        И с какъв звяр го набива толкова?

    • #19
      Преди това стъргане между центри.

      Коментар


      • #20
        Пиша от телефона и може речника да добавя някаква дума от него си.Стегнатост 1към 1 и заварка по дълбока фаска направена предварително.Иначе на пресата.Незнам дали беше нужно това с набиването ,но така реших...

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Според мен за мижавото натоварване на което е подложена такава сглобка това е излишно заиграване, ама така си решил-така си го направил.

      • #21
        Абсолютно си прав,ама някой път прекалявам.Мислех че после ще стържа по малко

        Коментар


        • #22
          Последва слагане на шайбата на мотора.После монтиране на газов амортисьор 120 нютона,който в последствие се оказа малко малък.Ще бъде заменен с 150 или направо 180 нютона.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            30 годишните амортисьорчета на задния капак на моята барака ти пращат много поздрави

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Ми значи да си търси от 30 годишни бараки.
            Аз на моите съм сменил поне 4-5 комплекта, отделно на комбайната, дето държат по 1000 нютона.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Търсиш марка Stabilus, марката е достатъчно стара,но слабоизвестна.Вгражда се заводски на БМВ,Мрецедес, Опел, цялата ВАГ група, срещал съм ги и по трактори и комбайни.Иначе се срещат всякакви боклуци, понякога парадоксално цените им са над тези на хубавата стока.

        • #23
          Готов за проба.

          Коментар


          • #24
            С грид 40 яде яко.Най вероятно преди да му направя работната масичката и аспирацията проекта ще бъде временно замразен.Свърших си работата с него заради която го пуснах преждеввременно .Ааа работи и легнал...
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #25
              Абе и на мен взе да ми писва от тези газови измишльотини и работата отива на пружинен ресьор.Като е топло работят по един начин ,като им е студено по друг.Вярно че са по 2,3 лева но като ги сменяш по 2 пъти на месец си е набутване.

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Не е до набутването, а в непрекъснатия ангажимент с джаджата.

              • kbot
                kbot коментира
                Редактиране на коментар
                А мотора на люлка? И не трябват пружини. Само дето не може да полегне.

            • #26
              Каквато и люлка да е без постоянен натег на шкурката не става.

              Коментар


              • #27
                Според мен не е правилно поставен опъвача. Вектора на силата на опъване не е в тая посока. Отделно ,може и да му се удължи рамото. И една тежест ,да обира вибрациите може.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • milchev74
                  milchev74 коментира
                  Редактиране на коментар
                  На рамо 100 мм от оста 15 -20 кг натиск е достатъчен,само че аз не намерих в момента газова пружина 180 нютона.По този начин хиляди гриндери работят из Русия,поне така твърдят де...

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не им вярвай много на руснаците. Диваци са си, и говорят каквото им е на кеф за да си оправдаят глупостите копито са сътворили. Понякога де. Ама не им вярвай сляпо...

              • #28
                А масата къде е? И по точно, къде ще се монти ра водача и? Шайбата на мооотора е добра идея, но за бих я стъргал на центри заедно с оста на ротора. Иначе поздравления.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • milchev74
                  milchev74 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Водача на масата ще е пак квадрат,само че 20х20 и ще се закрепва под другия квадрат със същия начин на закрепване,за да може да се поставя и когато е легнал.В центъра на масичката ще има ос която ще влиза в пробития квадрат.

              • #29
                https://www.youtube.com/watch?v=BP9CnNPeqKs

                Коментар


                • #30
                  Пуснах линк от къде откраднах идеята

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X