Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Абсолютно същия е като твоите. Като минат отпуските и ми остане време ще го захраня да видя къкво ще даде.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Компресор

      Да имаш представа с къкво масло работи това чудо ? И да има нещо вътре е седяло с години и трябва да го сменя с ново. Без охлаждане ли работят тия компресори ?
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Компресор

        Хладилните компресори се мажат с масло за хладилни компресори,напр. Shell Telus Oil 46,и се охлаждат от фреона,постъпващ в тях,докато работят...!Предполагам,че ако няма да го ползваш за хладилен,можеш да си го ползваш и с нормално компресорно масло!Такива хладилни компресори -на Зора Търговище се срещаха по по-старите български кораби,и това което знам от по-възрастни колеги,работили с тях е, че са тиха скръб!Особенно тези,които са с външен ел двигател заради слаби уплътнения!Този е затворен и е по-добре!Ако ще го ползваш за въздушен обаче, ще имаш проблеми с охлаждането според мен..При нагнетяването на фреона се развиват високи температури,и за да се охлажда, в главата покрай цилинъра се впръсква течен фреон за да я охлади!Не мога да преценя от снимката този как е,но все пак си мисля ,че с охлавдането ще е зор,ако вдигне някакво налягане въобще.Има някои конструкции такива хладилни компресори,които са само с тефлонови бутални пръстени,на които работата само с въздух няма да им се отрази добре!За съжаление не знам този как е....Дано съм бил полезен....
        TLC 120 Prado
        Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

        Коментар


        • От: Компресор

          Колеги,като сте подхванали хладилните агрегати.Някой да знае за компресор от порядъка на 10кв. и нагоре.С един приятел сме намерили схеми и чертежи на термопомпа и ще се опитаме да я реализираме...

          Коментар


          • От: Компресор

            Имат охлаждане.Тръбите излизат в една система някаква (кутия с облицована с поцинкована ламарина с приблизитерни размери 3х1,5м и 2 огромни вентилатора ).
            П.п. незнам какви проблеми ще имаш, но дебита е много малък.Виж табелката и дали си заслужава.
            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            Коментар


            • От: Компресор

              Тия тръби които излизат от компресора са нагнетените фреонови пари,които влизат в тая кутия,въздуха от вентилатора ги охлажда и фреона кондензира!Това е част от принципа на действие на хладилната уредба...!И аз мисля че дебита ще е зле...!!!
              TLC 120 Prado
              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

              Коментар


              • От: Компресор

                Eдиня варянт е разработката другото е че маслото в момента мие всички останали непочистени полепи при отливането на чугуна така че може и доста време да чернее . Моите всичките които съм събирал са все работили и къквото има да отмива маслото вече го е отмило .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Компресор

                  Колеги,някой знае ли откъде можа да се намери винтов компресор-само винтовата двойка ,може и без сепаратора.Един приятел ме е хванал да му търся или яка помпа или компресор за ер лифт на един кладенец.Понеже е 1500мм. диаметър,с малко компресорче ще е трудно ,а готов винтов се знае колко струва....
                  Също така издирвам и разни схеми на връзване и т.н ,но май в нета никой не се е хващал на сериозно да го прави,а се занимават като нас с разни бутални измишльотини

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Нормално е винтовите компресори навлязоха сравнително скоро по наще ширини .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Е не е от много скоро има няма 10тина години.
                      Понеже винтовата двойка работи на масло няма голями износвания.Най добре от мобилен компресор с двигател.Защото там двигатела работи само на високи обороти и дава фира преди агрегата.И е по евтино да се купи нов компресор от колкото да се прави мотора.Е от такъв търся карантиите.
                      Винтовия компресор може да работи на масло и на сухо.Но КПД-то на сухо е мнооого ниско ,но пак достатъчно.А на масло е ...недостижим.Но трябват филтери,сепаратор ,радятор и исушител за въздуха.Но аз да намеря агрегат.
                      Незнам дали зъбна помпа не може да се ползва за тая работа,но площа е много по малка ,при другия двата винта са спирални.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Налягане поне 6-7атм. и доста як дебит 1-2куб./мин. да може да го обере отдолу.Ако е сондаж с малък диаметър и с обикновен компресор става,но тука ще има да бръмчи 3месеца.След като се почисти трябва да смуче още минимум 10часа.

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          колеги имам едно питане относно зиловите компресори какво или от какво използвате картер че гледам поне на снимките доста си приличат а не спрещнах в темата някаде да е писано

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Ами те си имат картер.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Имам нужда от малко помощ за това изделие! Самоделна машина с компресор от Зил. Всичко друго му е наред, но има малък проблем с тръгването. Много често като се включи, вместо да завърти, електромоторът само бръмчи тихо. В такъв случай трябва малко да се подръпне ремъка, да завърти съвсем леко на ръка и нещата се оправят, компресорът работи нормално. Обаче този старт не е много безопасен според мен. Това май може да се оправи, като се добави някаква електрическа част, която да помага на двигателя да стартира? Каква точно трябва да бъде, как се нарича? За съжаление, нямам представа какъв е електромотора, само знам, че май не е трифазен, защото работи на нормално домашно захранване. Отгоре сякаш е имало табелка с модел, мощност и т.н., но нищо не е останало. Слагам снимка, ако случайно някой може да го разпознае по вид. По тази непълна информация, може ли да ми кажете каква част трябва да му намеря?
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Теодор МБ; 15-09-10, 09:36.
                              Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Монофазен е.Не е лошо да го отвориш и да му погледнеш центробежния пускател-често дава фира.
                                Аз бера ядове с 1.1 моно. не може да ми завърти компресора-завърта ,но не може да набере обороти да изключи и работи на пускова намотка.С трифазния 1.1 нема ядове,върти го и тръгва на 8атм. без клапан.
                                И да използвам темата да не отвярям нова-ако някой има 1.5-2.2 монофазен на добра цена да свирка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X