Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Кондензът че няма да го избегне, няма. Ама поне ще му е по-студена бутилката и водата ще остава в нея вместо да се събира в редуцира после.

    Коментар


    • От: Компресор

      Ако монтираш компресора под нивото на бутилката, има голяма вероятност конденза от тръбата да се връща в главата.
      В миналото ще остане, каквито сме били...

      Коментар


      • От: Компресор

        Относно конденза:
        Имам едно парче профил 4х4 от неръждавейка около 1,5м и мисля от него да направя двоен влагоуловител.Да изглежда нещо такова:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled 1.jpg
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5739622

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled 2.jpg
Прегледи:1
Размер:24.6 КБ
ID:5739623

        Само че се притеснявам дали няма да е малък. Като височина мога да я увелича.Мисля да го монтирам близо до главата за да може шайбата на главата, която е и като вентилатор да охлажда.Но от друга страна ако е близо трябва тръбата да я огъвам на 90градуса и дали това няма да е пречка?

        Коментар


        • От: Компресор

          здравейте ,взех си газова бутилка от лек автомобил ,кой може да каже какво се предприема преди заваряването на щуцери по нея.
          смятам за начало да е напълня с вода преди заваряването .
          нещо друго ако знаете.

          Коментар


          • От: Компресор

            С пара се прави по принцип обезопасяването. В домашни условия - вкарваш ауспуха на колата и я оставяш да поработи докато стопли цялата бутилка.

            Коментар


            • От: Компресор

              Колата трябва да е бензинова. Ако бутилката е стояла достатъчно дълго отворена и не мирише на газ, обикновено няма проблеми. Достатъчно е да вкараш въглероден двуокис от бутилката на телоподаващото.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Компресор

                Здравейте!
                Имам зилов компресор, купих го от бояджия. Разглобих го, изчистих го, сглобих го. Работеше си още при купуването. помпа доста добре, но при около 6.5 бара и нагоре(максимално започват вибрации които не ми харесват, много му е трудно да помпа над 7 атмосвери, не че не може, но става бавно. Когато вибрира имам чувството че все едно работи напразно. Имам чувството и че причуква леко при високо налягане. Компресора е напълно автоматичен, има и пресостат и всичките благинки. В контакта и си работи сам.
                Дали е време за ремонт или е възможно да е от клапаните да е? Тях не съм отварял защото не успях, но ако не се лъжа сипвах бензин в клапаните и не течаха(когато беше разглобен).

                Коментар


                • От: Компресор

                  Компресор при бояджия рядко си почива. Примерно когато си почива и бояджията.

                  Повишаването на вибрациите и шума при повишаване на налягането е нормално в известни рамки, както е нормално и известно забавяне в растежа на налягането. Оттам нататък само с писане ще е трудно.

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Това с вибрациите е ясно, но всеки вика надувам го до 10 атмосвери с лекота, а в същото време имам чувството че моят няма да успее да надуе никога такова налягане.
                    С един приятел сглобихме един авариен "ЗИЛ", то главата е почти нова. Той върти със същото съотношение на оборотите както и моят. Епа тоя без почти никаква промяна във вибрациите, нито в шума си вдигаше 10 бара.
                    Другият въпрос е: колко трябва да е разстоянието между краищата на сегмента като го сложа в цилиндъра, моето е не повече от 1мм.и не по малко от може би 0,5мм на око.
                    Съжалявам че толкова много пиша. Ще търся ремонтен комплект, ако мога да открия сегменти, лагери и клапани ще е супер, пък дано е от сегментите.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Най-вероятно има остатъци от боя по клапаните,която трябва да почистиш.Нагнетателните са най-отгоре и се развиват лесно ако ги стресираш със чук,отдолу имат медни дифтунги които отдават при удар.Извади клапанчетата и почисти,ако трябва ги обърни,намажи с масло и монтирай.Ако няма подобрение,ще трябва да свалиш главата и да почистиш и всмукателните.Не вярвам да е за сегменти,щеше да има голямо подкартерно налягане.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Ето един сайт за определянето на шайбите и оборотите на компресора и ел.мотора

                        http://www.blocklayer.com/pulley-belt.aspx

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Вчера ударих яка плячка Хубав немски ресивер от тандемен компресор . За сега плановете са да му кача една руска двустъпална глава . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0002.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5742948 И отпочнах отдавна отлагания проект голям компресор австрийски МАW 1500 литра на голям ресивер с голям мотор Сименс 15 киловата . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0014.jpg
Прегледи:1
Размер:95.2 КБ
ID:5742950Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0011.jpg
Прегледи:1
Размер:146.1 КБ
ID:5742949Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0015.jpg
Прегледи:1
Размер:162.2 КБ
ID:5742951
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Здравейте!
                            Искам да си направя компресор с 2 ифови глави.
                            Проблемът идва от това че двете глави се движат от два ремъка, и неизбежно има разминаване в оборотите на главите, следователно буталата влизат и излизат от резонанс едно от друго, демек ту бутат и двете едновременно, ту са се разминали.
                            Питане: Дайте някаква идея да ги размина на 180 градуса та да се редуват, и да не приплъзват.
                            Въртят се от 2 ремъка и един двигател.

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Зъбен ремък (като за агренаж) и съответните му колела.

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Разминаването в оборотите не е фатално, нито откъм производителност, нито откъм кинематика, стига да не ги въртиш с 8000 оборота.
                                Главите, към които си се ориентирал, ще те разочароват. Рядко харесвам нещо съветско, но зиловият компресор е няколко порядъка по-добър от ифовия. Освен това се намира евтино и лесно, пък ичасти има доволно, въпреки че е малко вероятно да ти дотрябва каквото и да е.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X