пиене,ядене,бой и е..ан е истината !
което прекараш през дебелото чАрво това ще ти остане всичко друго е ала-бала
писмото на Стефчо :
Главно от фрезите, особено когато е нож, а не фрезер.
За тая работа е отговорна коравината на колоната. Бормашините например са калпави фрези, защото колоните им са много стройни, и не им стига коравина. Като започне да се тресе, размерът бяга. Хубавото е, че винаги в минус. Което обикновено се оправя с още един заход, обратен, и повече разправия. Но има начин.
Ти може и да не забележиш/усетиш вибрациите. Но ако си завъртял барабанчетата колкото трябва, а то е свалило по-малко, това е причината.
В крайна сметка, на практика не можеш да използваш такава машина за серийно производство. Но ти май и не искаш
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Така............
днес направих една корава маса набързо или по скоро е донаправих и качих машинката на нея ( много зор като си сам )
и веднага я трансформирах на фреза и ето
Доло си остава редуктора за самохода
А с тази дългата планка и двете къси се стагат двете части една към друга
Това е колоната от задната страна ! вижда се и винта за вертикалното движение
За съжеление се вдига и пуска с права отверка руска диващина някаква
След като се вдигне колоната се фиксира с този болт
И тези трите от задната страна на паралелите , те се стягат и след като се пусне
Че присъдата е , че ще върши работа ! Има два кусура няма бърз ход на супорта и няма разграфена скала за вертикалното движение когато е като фреза !
Първия проблем е лесно решим за втория ще го мислим
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Браво,браво!
И аз вече се сдобих с такава машинка,но моторът е 1,5 kW(производство 1991,септември).
Странна работа ,щото тука някой беше писал ,че е 1.7KW.
по- лесно е от отверка.
Мотора си е 1.5kW, но е най-лошия мотор който някога съм виждал. Моя беше производствен брак. После ще пиша за какво става въпрос.
Купи рулетка от магазина "Всичко по лев", и закови едно парче където ти трябва. На летва, а от където искаш изкарай показалец до нея. За грубото насочване става.
Мене тока неме лови
Стружки ли ? Данеби да искаш да си изцапам стругчето бре ?
Има 4-5-6-7 колела в комплекта ама идеята е да си върви бавно зада стърже добре а допълнително да има бърз ход ! Смятам да му внадя едно моторче за тази работа ама ще видим ! Нека първо така да поработим пък тогава
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
CJ това не е моя струг. Снимките са от руските форуми. Моя още си няма маса, но си имаше друг проблем.
Така. Да ви покажа защо вчера цял ден исках еротично преживяване с ОТК-то признало струга годен за работа и с майката на руския работник направил мотора на моя струг.
Догато разглеждах струга бях леко изненадан че мотора не се върти въобще, реших че е клеясъл или залепнал от боята, но напъните ми не доведоха до нищо. Затова реших че ще разглобявам. Първо не ми хареса че корпуса е лят от много крехък силумин. Одно от охлаждащите ребра го счупих още като свалях мотора. Ротора излезе чак като го заблъсках с чук. Оказа се че явно лака за изолиране на намотките на статорния пакет не е бил добре изпечен и се е стекъл и слепил статора и ротора. След здраво стъргане и търкане на статорния пакет се захванах с ротора. Ротора на две места беше ударен, вижда се счупването на едното а на другото е огънато. Допълнително целия беше боядисан със сива боя, като под нея прозираше нещо кафяво.
След 20 минути търкане с кореселин под сивата боя почна да се показва хубав дебел слой лак.
Коментар