От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията
СБХ - съединител бърз ход
СРХ - съединител работен ход
ПФ - превключвателя за посоката на мотора на шпиндела
Р1,Р2,Р3,Р4,Р5 - бобини на "релета", предполагам малките сиви контактори в таблото.
"З"-то на ИИЗ предполагам значи "Защита"
ББХ - бутон бърз ход
БП1, БП2 - пускови бутони
ОС1,ОС2 - остава да са спиращите бутони,
И8 - ще да е четния тестов бутон до ръчките за скорости. Докато не си наместил ръчките основния ход не работи, а тоя бутон позволява да включиш мотора на шпиндела с цел да понаместиш карантиите така че да можеш да сложиш ръчките в нормално положение. Тогава спира да работи той, а започват да работят пусковите бутони.
РТВ, РТО, ТРП - вечтио писах - термични защити на всеки мотор. Нещо като бавен автоматичен бушон на по-нисък ампераж от основния. Идеята е да изключи при продължително претоварване.
СБХ - съединител бърз ход
СРХ - съединител работен ход
ПФ - превключвателя за посоката на мотора на шпиндела
Р1,Р2,Р3,Р4,Р5 - бобини на "релета", предполагам малките сиви контактори в таблото.
"З"-то на ИИЗ предполагам значи "Защита"
ББХ - бутон бърз ход
БП1, БП2 - пускови бутони
ОС1,ОС2 - остава да са спиращите бутони,
И8 - ще да е четния тестов бутон до ръчките за скорости. Докато не си наместил ръчките основния ход не работи, а тоя бутон позволява да включиш мотора на шпиндела с цел да понаместиш карантиите така че да можеш да сложиш ръчките в нормално положение. Тогава спира да работи той, а започват да работят пусковите бутони.
РТВ, РТО, ТРП - вечтио писах - термични защити на всеки мотор. Нещо като бавен автоматичен бушон на по-нисък ампераж от основния. Идеята е да изключи при продължително претоварване.
Коментар