Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Колега пуснал съм ти на мейла техническия паспорт и каталога за резервни части .
    Много благодаря колега ! Получих ги, пристигнаха и частите утре започвам ел инсталацията.


    Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

    Коментар


    • #17
      От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

      Днес остана време да завърша фрезата...
      След изхвърляне на всичко от ел инсталацията вариантите за новата бяха два:
      1. Нова схема с много малко компоненти и в пъти по-малко кабели изпълнена с PLC контролер, инвертор и един реверсивен контактор
      2. Фабричната схема ( без автоматични цикли).

      Не знам какво ме накара да не и " вкарам " електроника и да си реша проблемите за един следобед, че на всичко отгоре щеше да стане по-функционално...
      Но както и да е заради предрасъдаци реших да я правя по стария начин... три дни труд 280 метра кабели, голям кашон с апаратура за да бъде изпълнена схемата едно към едно.
      Крайния резултат е по-голяма инвестиция при това с "компромисна" апаратура сравнение с вариант 1.
      Та всичко това написах ако някой се захване да прецени за кой вариант да избере.
      А ето го и резултатът:


      Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

      Коментар


      • #18
        От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

        Поздравления за търпението. Принципно не се плаша от жици, ама точно фрезата ме е страх да я пипам и ще го отложа колкото е възможно във времето.

        Да разбирам ли че си повторил оригиналната схема със съвременни компоненти, или си премахнал всичко ненужно (въпросния измислен "автоматичен" режим)?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

          Първоначално публикуван от bonjyr89 Преглед на мнение
          ...1. Нова схема с много малко компоненти и в пъти по-малко кабели изпълнена с PLC контролер, инвертор и един реверсивен контактор...
          Само да спомена че концепцията е грешна. Комутация на товара в изхода на инвертора е нежелателна.
          Движението се реверсира чрез някой от входовете за управление, като при необходимост се програмира да има такава функция.

          П.П. Много е вълнуващо че ползваш тъпоталк и че имаш ГБРТД935АВРЩДТ.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Само да спомена че концепцията е грешна. Комутация на товара в изхода на инвертора е нежелателна.
            Движението се реверсира чрез някой от входовете за управление, като при необходимост се програмира да има такава функция.

            П.П. Много е вълнуващо че ползваш тъпоталк и че имаш ГБРТД935АВРЩДТ.
            Инвертора ще управлява главния двигател. С използването на инвертор отпадат трите контактора за главния двигател, входовете на инвертора се програмират за пуск сто реверс и спирачка. По този начин отпада трафа и изправителите. Реверсивния контактор ще се използва за двигателя на самоходите. Така, че концепцията струва ми се не е грешна.
            P.S. съжалявам за надписа не ми позволява да го премахна понеже съм с безплатна версия. Иначе и мен много ме дразни.

            Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
            Последно редактирано от bonjyr89; 15-03-18, 22:03.

            Коментар


            • #21
              От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Поздравления за търпението. Принципно не се плаша от жици, ама точно фрезата ме е страх да я пипам и ще го отложа колкото е възможно във времето.

              Да разбирам ли че си повторил оригиналната схема със съвременни компоненти, или си премахнал всичко ненужно (въпросния измислен "автоматичен" режим)?
              Всъщност и двете
              В руски сайтове колегата sek.1 е качил паспортите на фрезата. Във въпросния паспорт са дадени двете схеми едната е без цикли другата е с цикли.
              Моята фррза оригинално беше с цикли. Това което направих е да използвам оригиналната схема без цикли и да я повторя с нови компоненти.

              Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

              Коментар


              • #22
                От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                Първоначално публикуван от bonjyr89 Преглед на мнение
                Инвертора ще управлява главния двигател. Реверсивния контактор ще се използва за двигателя на самоходите. Така, че концепцията струва ми се не е грешна...
                Да, с допълнителните уточнения не е грешна. От текста който съм цитирал, останах с впечатление че инверторът ще е на двигателя за самоходите и ще се реверсира с контактор.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #23
                  От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                  Първоначално публикуван от bonjyr89 Преглед на мнение
                  изправителите.
                  Двата съединителя в подавателната кутия на масата са правотокови .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123.JPG
Прегледи:1
Размер:914.3 КБ
ID:5808237Натиснете снимката за да я уголемите

Име:234.JPG
Прегледи:1
Размер:885.7 КБ
ID:5808238


                    Ще помогне ли някой с разчитането на ел схема на ФУ-то?

                    Основно ме интересува какво означават съкращенията:
                    S1,S2,РТВ,РТО,ОЦ1,ОС2,БП1,БП2,РТП,КЦ,ПФ,Р3,Р4,Р5,ИИЗ
                    ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                      И друго нещо, което ми се струва интересно е как работи автоматичния режим?
                      Има ли някой, който е използвал тази екстра?
                      ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                        Знание ли няма или желание да ударите едно рамо?
                        ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                          Автоматичния режим надали са го ползвали повече от 20 човека в цялата държава изобщо някога. Без него таблото щеше да е към 5 пъти по-просто и 3 пъти по-надеждно.

                          "РТx" e "термичка" тоест термичен предпазител. При по-дългосрочно претоварване изключва точно като бушон.

                          На другите - ако качиш картинка на схемата, на която са оградени, ще е по-лесно.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123 - Copy.JPG
Прегледи:1
Размер:919.9 КБ
ID:5808366Натиснете снимката за да я уголемите

Име:234 - Copy.JPG
Прегледи:1
Размер:896.3 КБ
ID:5808367

                            това са нещата общо взета които не са ми много бистри...
                            ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                              Според мен :
                              ББХ -бутон бърз ход , СБХ - съединител бърз ход , СРХ - съединител работен ход , ПФ - обръщач на хода /въртенето ( най-вероятно е шалтер ) , РТО - затворен контакт на термична защита РТО , РТП - затворен кантакт на термична зашита РТП , РТВ -затворен контакт на термична защита РТВ ( и трите изключват веригата когато изключи термичната защита , ако се претовари някой ел . мотор - демек спира всичко ) ,ИИЗ - най вероятно е някакъв филтър ,Р2 ( за бързия ход ) и Р3 -релета . За другите , ще помисля , или трябва да видя някоя фреза , та да се сетя . Баща ми има и скоро и чисти съединителя , че караше само на бърз ход .

                              Коментар


                              • #30
                                От: ФУ 251 проблем с ЕЛ инсталацията

                                S1 - трябва да е авариен стоп , ОС1 и ОС2 - трябва да са бутони , които пускат Д2 и спират Д1 . Дано помогнах малко . Смисъла на Р5 , което според мен е някаква ел.спирачка да разясни някой ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X