Разбирам и благодаря за предложението, но за ползване веднъж в месеца, ми се струва неоправдано скъпо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пневматичен гайковерт
Свий
X
-
Някой ползва ли лидълски пневматичен гайковерт и ако ползва с какъв компресор го подкарва. С лидълско 25 литрово компресорче не може да мецне, пък по-горе ме репликираха, че ставало и с таковаЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
И как се представя с този компресор? На колко атмосфери го пускаш и усещаш ли явен недостиг на въздух? На книга дебита на компресора е 1/3 от необходимия при 7 бара.
П.П. Как си го вързал към бутилката? Дадоха ми жокер да сложа щуцер вместо една от тапите на бутилката и там да вържа гайковерта с поне 10мм маркуч.
-
Ползвах лидълски гайковерт от стария модел-310Нм. Установката е следната. Два хладилни компресори 18ки(Данфос), бутилка 25л от газова уредба. Реален дебит около 100л/мин. Пресостат на 9 бара. Изхода на бутилката е 1/2(отвор 13мм). Оттам прост градински маркуч пак 1/2 и със скоба и щуцер на гайковерта, без омаслител. С тази установка лидълският спокойно сваляше и качваше гуми. Като не е имало случай да не отвие такъв болт. По окачването отвиваше всичко, с изключение на полуоска(32мм камък), а болт на колянов вал 50/50. Ползвах го към 2години, като накрай беше почнал да самоизключва посоката, та се налагаше да поглеждам накъде върти. Запазих камъните и го продадох, като взех някакъв с двоен чук-китаец. Пак същата установка с тая разлика, че сложих бърза връзка към пистолета. И при ремонти и смяна на гуми не го чакам. Да, налягането пада, пресостата включва, но при добър дебит отвива и на 6атм. А докато ремонтирам/сменям гуми, има няколко десетки секунди, в които компресора наваксва. Та с тоя гайковерт, отвивам и гайките на полуоската. Кофтито е, че е тежък и понякога не влиза на тесни места.
П.СТъпото е, че загубих координатите на пича с Данфосите. Искаше ми се да взема още един, а бяха и без пари.
-
Не съм най-правилния човек да питаш,амаааа ... Компресора го ползвам да си правя топчета https://youtu.be/WDZnAVoODo0 и да си сменям гумите пролет и есен. Пистолета е вързан на директната бърза връзка. Гумите ги затягам на втора степен и после ги развивам. За развиването трябва да има поне 7-8 бара налягане иначе само си трака. Маркуча ми е дълъг около 10 м и е Ф6 или Ф8. За моите нужди компресора и пистолета са перфектни.
-
-
Хладилни компресори Данфос:
https://apogee99.com/index.php?main_...products_id=93ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНенужно голямо и тежко е за посочените дейности. В същата фмр има един Hazet 1200Nm, дето е изключително приятен за работа, но и цената е друга.
https://www.shop.niteh.com/gaikovert...t-9012m-1.html
Имам го ребрандиран на Forch. Смешно малък е за възможностите си.
Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение...Изобщо ,защо не се отбиеш да ти покажа с какво се работи в един сервиз?
Моето не съм го ползвал откакто си взех първото батерийно. Преди това го ползвах редовно. Това обаче е без значение. А именно за задачата на темата батерийно се е утепало отвсякъде., но пусналият я много държи да е пневматично.
Бих се отбил по много други поводи с удоволствие, например ако човъркаш някое HEMI или някое WK/WH, но по въпроса за инструментите, поне откъм частта гайковерти, отдавна е ясно че нямаме допирни точки - ти си търсиш твоите решения спрямо начинът ти на работа като сервиз, аз моите спрямо това да си човъркам моите возила на двора. Разликите са толкова, че няма прилики.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 2 likes
Коментар
-
"колегата" търси гайковерт на въздух. Другия "колега" предложи неадекватен за целта. И продължава да твърди ,че търкаляйки се под джипа ,е изпитал върха на удовлетворението при работа с електрическа "щракалка' ,и видиш ли ,е най-доброто. Ама че заданието е друго ,не го бърка. Някой да ме обори-ЕДИНСТВЕНОТО предимсто на електрическите е мобилността. И донякъде прецизността. И конкретно предложение-интеркарс имат чикаго пнеуматик CP734H ,което е НЕУБИВАЕМО и слага в джоба си хазета от горната снимка ,както и електрическите до 800 лв.
-
За 2-3 пъти в месеца, или един път на седмицата, заслужава ли си да палиш компресор въобще? още повече, че и няма кой знае какви особени претенциии...
Той тоя хацет, ако наистина имаше 1200 НМ, ще те завърти тебе, при някой по клеясал болт...
За въздух мога да препоръчам GROSS. Тайвански са, моя го купих от практикер за около 200 кинта. Още не съм го пускал в бой, но за пробрата не мога да го удържа камъка на 2-ра степен, и около 9 атм. налягане...Имам и лидълския парксайд, но негго електричката го бие...
-
Пак не разбрахме защо е неадекватен за целта:
монтаж / демонтаж на джанти, два пъти годишно. Разглобяване / сглабяне на бензинови машини (косачка, бензинов трион и т.н.) инцидентно"
Аз не споря че може би достатъчно често ти идват возила, чиито гуми са стягани с голямата тръба или гайковерта на кварталния гумаджия, пуснат докрай. Твърдя единствено че за над 10 години горното и сегашното батерийно 300Nm винаги са се справяли с гумите на моите возила, включителнмо стягани от гумаджии и включително престоявали без пипане по 2 години, и поради тая причина са адекватни за целта. И стоя зад думите си.
Предложи нещо - ок, питащият да избира кое да купи и ползва. Много трудно ли беше да го предложиш още с първия си пост като по-добро решение с приложените реални аргументи, вместо поредното дърляне с хобист? Нали си професионалист - дръж се на положение.
И да, единственото предимство на батерийните е мобилността. Те обикновено са по-големи, по-тежки, често и по-скъпи от пневматичните, чисто физически са и по-чупливи, ако ги риташ по пода и ги изпускаш често. Но въпреки тия им недостатъци за много хора мобилността е достатъчна за да ги предпочетат. В много сервизи включително. За всеки влак си има пътници.
А вече не са и толкова скъпи. Големия ми батериен се намира за под 500 кинта, а зарядно с 2 батерии за под 200 - по-малко от читав компресор.Последно редактирано от sparkybg; 23-04-23, 22:18.
-
Колеги, гледам за пневматичен гайковерт, Redats са ми една от опциите. Гебо туулс и още някои сайтове ги предлагат. Някой има ли наблюдения над тези машини?
Благодаря предварително!
Коментар
-
В крайна сметка виках неволята. Купих Mighty seven NC-4255Q. 13mm маркуч от бутилката, щуцери, една бърза връзка и 1/2 марков италиански кондензоотделител с регулатор на налягане. Днеска му беше бойното кръщение с носачите на един миниван, справи се чудесно. Доволен съм много!
https://youtu.be/hORKe0ON7n0?si=896vhoqKrXbkgtzS
Това му е рекламата. Аз го взех защото ми се стори достатъчно добър за бюджета ми и с нормален разход на въздух. Под 300лв е в момента на промо в един онлайн магазин. Ако някой иска, ще пусна линк на лично, но вярвам може и да си го намерите сами.
-
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар