Има нещо зацапано в долния ляв ъгъл на снимките ти...
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Шлайфове и най вече техния ремонт и поддръжка .
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Браво Станьо!Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
 
 Направо виждам в бъдещето как ще се търсят прецизни стругаро-фрезистки услуги и в родината може и да няма вече останали такива специалисти + инструментариум и ще се купува и поръчва всичко в чужбина.
 
 Или всичко ще е модулно и като счупиш болт или ухо и ще се поръчва модул за некви 4-5 цифрени суми а двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово а двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово Бъдете живи и здрави! Бъдете живи и здрави!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 То малко по-западно от нас така действат от години. Последно време идват разни сервизни специалисти при нас, главно чехи, поляци и чат-пат някой германец, на големи производители на CNC машини, с отработена техника за диагностика. Та фирмата му след явно анализ на проблема по симптоми, пълнят един сандък с части, нашия си слага инструментите и работните дрехи вътре, и по куриер при нас. Сервизния идва със самолета с ръце в джобове и почва да сменя чаркове един по един, докато уцели проблемния. Монтирания ни се фактурира, заедно с труда и командировъчните на сервизния, останалото се връща с касата. Никой не си играе да търси кое кондензаторче или друга джвъчка е дала фира, целия модул. Стария им се връща, за което ти приспадат от цената на новия, често поне 50%, и се рециклира.Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
 Браво Станьо!
 
 Направо виждам в бъдещето как ще се търсят прецизни стругаро-фрезистки услуги и в родината може и да няма вече останали такива специалисти + инструментариум и ще се купува и поръчва всичко в чужбина.
 
 Или всичко ще е модулно и като счупиш болт или ухо и ще се поръчва модул за некви 4-5 цифрени суми а двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово а двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово 
 Ford Maverick II 2.3 XLT
 Ford Mondeo MK5
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И така трябва да бъде. Причините са повече от една...Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение...Никой не си играе да търси кое кондензаторче или друга джвъчка е дала фира, целия модул...
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И това е вярно. Понякога нашите са си играли да търсят проблема, сменя се част, но се оказва че има и друго. Но всяка част си има време за доставка, и накрая си стоял 2-3 седмици без машина, която понякога ще си избие ремонта по лесния и скъп начин за дни. Ако не ти е належаща и имаш време и знания, може да си поиграеш, понякога има смисъл., друг път не. Има случаи при някои модули, които са абсолютно ремонтопригодни, части за смешни пари, сравнено с цял модул. Понякога цените са перверзни. Ако някой си мисли, че авточастите са с надути цени, е тук са дооооста по-надути.Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеИ така трябва да бъде. Причините са повече от една...Ford Maverick II 2.3 XLT
 Ford Mondeo MK5
 Коментар- 
	
	
	
 Поне в Юнгхайнрих Германия дефектиралите блокове и възли ги прибират в Германия за да установят причината за дефектиране и да я отстранят . При системата на сервизиране на машините на ЮХ и Бауман след изтичане на петте години гаранция поне още пет са на абонаментна поддръжка и обслужване и нито фирмата производител нито представителите имат интерес от безкрайно чупливи машини в които да влагат много човекочасове труд за никакви пари .
 
- 
	
	
	
 Всяка електроника се прибира и се рециклира. Сименс в повечето случаи имат замяна, а производители на машини като Хермле почти винаги. Тия дни поръчвах шпиндели за Мазак, и двата са с връщане на стария, и въпреки това единия е 20 х,евро, другия 32, както се казва найс, а....
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не е по темата за шлайфа, но малко за този начин на сервизиране не съм съгласен.....Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеИ така трябва да бъде. Причините са повече от една... 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Така е, не е по темата. Ако искаш да разтеглим въпроса, пусни тема и ще се обоснова защо смятам тоя начин за ремонт за почти единственото правилно решение в над 95% от случаите.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз не съм съгласен с подхода, но стискам зъби и мълча, инак не е в унисон с еврогейските директиви за пишман джендър механик инженер, който не може да назове правилно по име пет вида болтове и т.н.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
 Не е по темата за шлайфа, но малко за този начин на сервизиране не съм съгласен..... Бъдете живи и здрави! Бъдете живи и здрави!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Никой е Европа не ти пречи да отваряш модули и да сервизираш чарк по чарк. Само дето най-тривиално в огромния процент случаи сметката не излиза - хората си ценят времето повече от всичко и веднъж ако трябва да платиш на някой часовата ставка е кисело, втори път ако трябва машината да стои да го чака да отваря, диагностицира, сменя, пробва и т.н., сметката ИЗОБЩО не излиза. Отделно дето често не излиза сметката да държиш прекалено количество високо квалифицирани техници (на съответните заплати като за такива), вместо известно количество резевни модули, дето не искат ни хляб, ни вода, ни заплата.Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеИ аз не съм съгласен с подхода, но стискам зъби и мълча, инак не е в унисон с еврогейските директиви за пишман джендър механик инженер, който не може да назове правилно по име пет вида болтове и т.н.
 
 Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Напълно вярно, вече и за България. Доставка на повечето части на някои производители е 24-48 часа, според къде си в БГ. Някои обаче се мотаят много и добре да имаш това-онова на склад, но то може ли да знаеш какво ще ти трябва. Е, ако имаш като нас 30 машини на един производител, някои части са еднакви на повечето.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
 Никой е Европа не ти пречи да отваряш модули и да сервизираш чарк по чарк. Само дето най-тривиално в огромния процент случаи сметката не излиза - хората си ценят времето повече от всичко и веднъж ако трябва да платиш на някой часовата ставка е кисело, втори път ако трябва машината да стои да го чака да отваря, диагностицира, сменя, пробва и т.н., сметката ИЗОБЩО не излиза. Отделно дето често не излиза сметката да държиш прекалено количество високо квалифицирани техници (на съответните заплати като за такива), вместо известно количество резевни модули, дето не искат ни хляб, ни вода, ни заплата.
 
 Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.
 Ford Maverick II 2.3 XLT
 Ford Mondeo MK5
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Произвеждам CNC машини из немско Schiron Trumpf Liebcher,повярвайте ми,по евтино е да се смени компонент за 5к евро от колкото нещо за 5 евро.Часова ставка е 60€ на час+30командировъчни...След това фирмата прави разследване защо това нещо не функционира...и да вярно е,че ми пълнят един сандък с части и го пращат при проблемната машина,след това сандъка се връща ама за сметка на клиента.Ако машината е в гаранция,клиента не е обременен със сметките.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Освен изброеното, ремонт на ниво компонент има още доста негативи.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНикой е Европа не ти пречи да отваряш модули и да сервизираш чарк по чарк. Само дето най-тривиално в огромния процент случаи сметката не излиза - хората си ценят времето повече от всичко и веднъж ако трябва да платиш на някой часовата ставка е кисело, втори път ако трябва машината да стои да го чака да отваря, диагностицира, сменя, пробва и т.н., сметката ИЗОБЩО не излиза. Отделно дето често не излиза сметката да държиш прекалено количество високо квалифицирани техници (на съответните заплати като за такива), вместо известно количество резевни модули, дето не искат ни хляб, ни вода, ни заплата.
 
 Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.
 
 Пак ви е прилична ставката. Приятел бачка в нашенско, поддръжка на някакви машини на "вносен" производител. Продават труда им на клиентите за 100 - 150 евро на час, не съм запомнил точната сума. Ама със сигурност беше 100 пари, поне.Първоначално публикуван от vwbeetle Преглед на мнениеПроизвеждам CNC машини из немско Schiron Trumpf Liebcher,повярвайте ми,по евтино е да се смени компонент за 5к евро от колкото нещо за 5 евро.Часова ставка е 60€ на час+30командировъчни...
 
 Представям си как чорбаджията стои, и с насълзени очи наблюдава как "бай майстор" гледа с лупата по платките, мери с осцилоскопа, сменя накакви киликанзери, а "стотките" летят ли летят като на такси от аерогарата от недалечното минало... 
 А "денгубито" на техниката е друг разговор.
 - 1 like
 Коментар- 
	
	
	
 Случка от преди месец . Работи основно колегата с големия кран в една фирма доста силна в ремонта на мостови съоръжения . Това което товари е все е над 10 тона . Шефа им е легендарен че не обича хич дава пари ама му се налага. Като един ден счетоводителката му казва преведохме на кранистите парите се чува А - А - А - А - А и така поне две минути все едно са му заврели нагрят поялник отзад . Това при положение че и да иска няма къде да ходи най много примерно след месец му се налага пак да товари нещо тежко и така от години .Последно редактирано от sek.1; 27-05-25, 06:56.
 
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар