Има нещо зацапано в долния ляв ъгъл на снимките ти...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Шлайфове и най вече техния ремонт и поддръжка .
Свий
X
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
Направо виждам в бъдещето как ще се търсят прецизни стругаро-фрезистки услуги и в родината може и да няма вече останали такива специалисти + инструментариум и ще се купува и поръчва всичко в чужбина.
Или всичко ще е модулно и като счупиш болт или ухо и ще се поръчва модул за некви 4-5 цифрени сумиа двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
Браво Станьо!
Направо виждам в бъдещето как ще се търсят прецизни стругаро-фрезистки услуги и в родината може и да няма вече останали такива специалисти + инструментариум и ще се купува и поръчва всичко в чужбина.
Или всичко ще е модулно и като счупиш болт или ухо и ще се поръчва модул за некви 4-5 цифрени сумиа двигателите няма да се правят, ами като на фронта, слиза от палета - фабрично рециклиран и готово
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение...Никой не си играе да търси кое кондензаторче или друга джвъчка е дала фира, целия модул...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеИ така трябва да бъде. Причините са повече от една...Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Поне в Юнгхайнрих Германия дефектиралите блокове и възли ги прибират в Германия за да установят причината за дефектиране и да я отстранят . При системата на сервизиране на машините на ЮХ и Бауман след изтичане на петте години гаранция поне още пет са на абонаментна поддръжка и обслужване и нито фирмата производител нито представителите имат интерес от безкрайно чупливи машини в които да влагат много човекочасове труд за никакви пари .
-
Всяка електроника се прибира и се рециклира. Сименс в повечето случаи имат замяна, а производители на машини като Хермле почти винаги. Тия дни поръчвах шпиндели за Мазак, и двата са с връщане на стария, и въпреки това единия е 20 х,евро, другия 32, както се казва найс, а....
-
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеИ така трябва да бъде. Причините са повече от една...0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
- 1 like
Коментар
-
Така е, не е по темата. Ако искаш да разтеглим въпроса, пусни тема и ще се обоснова защо смятам тоя начин за ремонт за почти единственото правилно решение в над 95% от случаите.
Коментар
-
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
Не е по темата за шлайфа, но малко за този начин на сервизиране не съм съгласен.....Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеИ аз не съм съгласен с подхода, но стискам зъби и мълча, инак не е в унисон с еврогейските директиви за пишман джендър механик инженер, който не може да назове правилно по име пет вида болтове и т.н.
Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Никой е Европа не ти пречи да отваряш модули и да сервизираш чарк по чарк. Само дето най-тривиално в огромния процент случаи сметката не излиза - хората си ценят времето повече от всичко и веднъж ако трябва да платиш на някой часовата ставка е кисело, втори път ако трябва машината да стои да го чака да отваря, диагностицира, сменя, пробва и т.н., сметката ИЗОБЩО не излиза. Отделно дето често не излиза сметката да държиш прекалено количество високо квалифицирани техници (на съответните заплати като за такива), вместо известно количество резевни модули, дето не искат ни хляб, ни вода, ни заплата.
Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Произвеждам CNC машини из немско Schiron Trumpf Liebcher,повярвайте ми,по евтино е да се смени компонент за 5к евро от колкото нещо за 5 евро.Часова ставка е 60€ на час+30командировъчни...След това фирмата прави разследване защо това нещо не функционира...и да вярно е,че ми пълнят един сандък с части и го пращат при проблемната машина,след това сандъка се връща ама за сметка на клиента.Ако машината е в гаранция,клиента не е обременен със сметките.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНикой е Европа не ти пречи да отваряш модули и да сервизираш чарк по чарк. Само дето най-тривиално в огромния процент случаи сметката не излиза - хората си ценят времето повече от всичко и веднъж ако трябва да платиш на някой часовата ставка е кисело, втори път ако трябва машината да стои да го чака да отваря, диагностицира, сменя, пробва и т.н., сметката ИЗОБЩО не излиза. Отделно дето често не излиза сметката да държиш прекалено количество високо квалифицирани техници (на съответните заплати като за такива), вместо известно количество резевни модули, дето не искат ни хляб, ни вода, ни заплата.
Затова едни си стоят по цеховете с чистите дрешки и бели ръкавички и работят все с нови и съвремени машини - просто добре си правят сметката.
Първоначално публикуван от vwbeetle Преглед на мнениеПроизвеждам CNC машини из немско Schiron Trumpf Liebcher,повярвайте ми,по евтино е да се смени компонент за 5к евро от колкото нещо за 5 евро.Часова ставка е 60€ на час+30командировъчни...
Представям си как чорбаджията стои, и с насълзени очи наблюдава как "бай майстор" гледа с лупата по платките, мери с осцилоскопа, сменя накакви киликанзери, а "стотките" летят ли летят като на такси от аерогарата от недалечното минало...
А "денгубито" на техниката е друг разговор.
- 1 like
Коментар
-
Случка от преди месец . Работи основно колегата с големия кран в една фирма доста силна в ремонта на мостови съоръжения . Това което товари е все е над 10 тона . Шефа им е легендарен че не обича хич дава пари ама му се налага. Като един ден счетоводителката му казва преведохме на кранистите парите се чува А - А - А - А - А и така поне две минути все едно са му заврели нагрят поялник отзад . Това при положение че и да иска няма къде да ходи най много примерно след месец му се налага пак да товари нещо тежко и така от години .Последно редактирано от sek.1; 27-05-25, 05:56.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар