Нямам спомени на някоя от модификацийте резервната гума да се свяля с кранче . На фургоните е отзад на рамка с малка ръчна лебедка (като тази на кранчето) като пуснеш рамката опира в земята долу горе под 45 градуса. На бордовите е зад кабината пак на рамка. Тия кранчета бяха на Р 140 и сваляха около 100 кила АБ 4.
Ето я едната разновидност на кранчето барабар с агрегата . Това е по стария модел на ЗиЛ 157. И руския коментар: А кто забудет наш бензогенератор?
Этого зверя мы спускали на землю из бокового отсека с помощью мини-крана.
Тяжелый, зараза. А по земле волокли уже вручную.
Помещался зверюга в боковой двери кунга
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Жълтото куче. Пехотното изпълнение има капак - сандък без дъно, който се закопчава за дъното на клетката. Май че имаше четири дръжки за носене, ама пак си е същи кошмар.
Имам го същия на вилата само съм му сложил друг ауспух че е много шумна заразата с оригиналния двигателя е половин запорожец. Навремето го свалих от ЗиЛ 131 чисто нов не пален ама що не свалих и крана можеше да свърши работа на някой. Ама тогава ме хвана срам да не стане те го пуснаха под масата то ....... Това генераторче е интересно правено е за ВДВ но не съм виждал на живо такова. Айде стига че пак оспамихме темата на човека ако модераторите преценят да истрият ненужното или да си отвориме една тема за генераторите.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Да махат тия постове в отделна тема. Само преди това момчето да каже колко пари искат за пазарджишкото кранче от по-горното съобщение. Потребно ми е в обществена полза, и за колективно използване.
Коментар