От: Мини кран, как?
Къквото и съоръжение закрепено за автомобил да правиш няма да стане първо без две опори фиксиращи автомобила . Окачването на автомобила е сравнително меко и в момента който отлепиш товара от земята всичко ще започне да се клати . Навремето така щях да обърна ЗиЛ 130 с Явор 6 защото ми се скъса единя от маркучите на подпорите и аз реших да дигна едни 500 кила без тях и замалко да ми ходят бавно. Ако погледнеш конструкцията на такъв кран закачен на камион ще разбереш че тя ползва рамата на камиона само като фиксираща конструкция а ако ще вдигаш товари до 50 килограма не си заслужава да товариш автомобила с такава конструкция. На снимаката се вижда долу горе за къкво говоря машината е 7 тонен Палфингер качен на Шкода Европа но кинематиката на съоръжението е еднаква независимо от тонажа който вдига.
Къквото и съоръжение закрепено за автомобил да правиш няма да стане първо без две опори фиксиращи автомобила . Окачването на автомобила е сравнително меко и в момента който отлепиш товара от земята всичко ще започне да се клати . Навремето така щях да обърна ЗиЛ 130 с Явор 6 защото ми се скъса единя от маркучите на подпорите и аз реших да дигна едни 500 кила без тях и замалко да ми ходят бавно. Ако погледнеш конструкцията на такъв кран закачен на камион ще разбереш че тя ползва рамата на камиона само като фиксираща конструкция а ако ще вдигаш товари до 50 килограма не си заслужава да товариш автомобила с такава конструкция. На снимаката се вижда долу горе за къкво говоря машината е 7 тонен Палфингер качен на Шкода Европа но кинематиката на съоръжението е еднаква независимо от тонажа който вдига.
Коментар