Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

    Първоначално публикуван от tabak Преглед на мнение
    Да за тези в пост 21 сигурно е така. Може да промените малко технологията: Заваряване без втулки и след това само втулките без фиксиране по - средния отвор. Това е само мнение за размисъл.
    Общо взето май така го правя. Докато са на станока само ги фиксирам с по 3 "капки". Реално ги заварявам извън станока.

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Много е добре. Хоризонталите си ги карал ту с "дърпане", ту с "бутане".
    Усети ли, че с бутане става по добре?
    Стремях се всичко да правя с "бутане". Просто не навсякъде ми позволяваше детайла и станока. А разликата между другото е описана и във файлчето, дето качи welderargon няколко поста по-горе.

    Между другото, ако не си опитвал коргон (80%аргон, 20%CО2), пробвай. Ще се учудиш от разликата, към по-добро.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

      Ей го, грундиран. Реших да не се занимавам с глупости, понеже това така или иначе ще епоследното оцеляло желязо от джипката, дори и изобщо да не го боядисвам:


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Nosach_My (2).jpg
Прегледи:2
Размер:173.1 КБ
ID:5179698
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

        Паснат, боядисан, монтиран, регулирана предница. Без изненади - от двете страни с еднакъв брой пластини. Струваше си - джипката заприлича на себе си:
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #79
          От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

          Станло е супер !Напрово като оригинално .
          https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
          https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

          Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

          Коментар


          • #80
            От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

            Окончателно, след 5 направени комплекта, мога да кажа че изненади нямаше. Станока работи идеално, и няма кривене никъде. След изстиване носача си влиза отново на същото място без никакъв зор.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

              Спарки браво..относно заварките добре си се справил....какво ти пука дали са красиви важното е да са здрави....носача в колата е като иманярска находка .....облепена с пръст....Археолозите казват да се чисти от праста но познавачите казват че пръста скрива несъвършенствата при древната изработка......Така и с носача.....Аз също бих избрал телоподаващо за носачите......

              Между другото какъв е тоя маркуч под носача.....на първите снимки освен спирачния маркуч....!
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #82
                От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                Брей какви глупости написах (виж часовете на постовете)а забравих да кажа че ако гониш якост аз бих направил челен скос двустранен ......после виж дали можеш да вкараш човката и как е разстоянието до ваната която ще се получи....ако не стане вземай електрожена , имам EV 50 електроди макар че не съм сигорен че са най подходящи за динамични натоварвания......За електродите трябва да се чете.....Не съм теоритик по заваряване но така правим в нашето село....
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #83
                  От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                  "Маркуча" е кабела на датчика за ABS-а.
                  За другото - на 200А не вярвам да не е направило провар. Пък и всичко е силно преоразмерено. Сега ще се скапе ос или шарнир, преди носача на мръдне.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                    За другото не е същото......поправи ме ако греша...!
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #85
                      От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                      giorgio!!!Моля те да не триеш нищо по темата,защото е полезна за такива като мен дето са хващали СО 3-4 пъти досега.А относно детайла -sparkybg май скромничиш нещо?Аз го виждам перфектен.
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #86
                        От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                        Нямам и намерение да трия, но продължавам да твърдя, че носачът трябва след заварка да се отгрее и разстърже. Вярно е, че втулките компенсират несъосието, но се монтират напрегнати, а това, най-малко ще съкрати живота им.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Нямам и намерение да трия, но продължавам да твърдя, че носачът трябва след заварка да се отгрее и разстърже. Вярно е, че втулките компенсират несъосието, но се монтират напрегнати, а това, най-малко ще съкрати живота им.
                          Технологично си напълно прав. Изглежда обаче и производителя на оригиналните си спестява тая операция. Там даже и втулките са пресовани, а несъосието - видимо. Това дори на чисто нов носач. Не казвам че е правилно, но просто е факт.

                          На последните, дето правих, след изстиване, оста, в която нанизвам втулките, която ползвам докато заварявам на станока, след изстиване се върти с ръка и излиза с леко почукване. А хлабината между нея и втулките преди заваряване е 1-1.5 десети а след заваряване - по-малко, защото се свиват. След като извадя оста, мога да я вкарам обратно отново със съвсем леко усилие и почукване. Смея да твърдя че несъосието по дължината на втулката е една десета или по-малко. Това няма да повлияе на никой гумен или полиуретанов тампон според мен. Тампона вътре е Ф14-16 а отвън - Ф38.

                          Или накратко - ако имах технологичното оборудване да ги разстържа - нямаше да си го спестя. Въпроса е че го нямам. А като знам за един стругар що обикаляне и разпитване падна, представям си какво ще стане ако тръгна да търся борверг.

                          С тампоните вече 4000км няма проблем. Свалях ги и ги гледах поради друга причина, та реших да им проверя и състоянието. Няма видимо износване дори по вътрешната им страна, където лагеруват, а там са с "грайфер", като рифелова ламарина, но съвсем ситен, та да задържат смазката.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                            Спарки, несъосността може да се увеличи след време, от естественото стареене. Що те плаши разстъргването, нали си иамш вече фреза?! Ход ли не ти стига, или си нямаш бор-щанга?
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              ...Ход ли не ти стига...
                              Всъщност, не съм мерил, ама май наистина не стига. А борщанга така или иначе все някога ще се купува.

                              ПП: Пък и честно казано не се сещам как да закрепя детайла вертикално достатъчно здраво и точно.

                              ППП: Вариант е да врътна главата на 90 градуса, и да го крепя хоризонтално, но пак ще трябва нещо да приспособявам, та да го вдигна толкоз, че да може да дойде до оста на главата.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?

                                Пък и на мен не ми се вярва производител на подобни детайли при серийно производство да огрява и разтъргва това е губене на време и излишни средства!
                                https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                                https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                                Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X