До: Стомана S355J2 (G3). Особености при заваряване?
Те и дерюгите не са чак такъв проблем. Полират се дори и с ръчна дрелка с ония приспособления с листчетата шкурка. Вътре влиза гумен или полиуретанов тампон без външна втулка. Направо гумата или каквото там е, се набива във втулката на носача.
Вероятно гледат как най-бързо да произведат нещо, дето хем да е евтино, хем да върши работа, хем да се прави лесно и без излишни заигравки. Думват ламарината на преса, после орязват квото трябва (ако това не го е свършила самата преса, после втулките, 2 допълнителни парчета ламарина отдолу, 5 заварки и готово.
Ама, конкретния случай не е такъв. Прави се единична бройка, като практически, сравнено със завод, ефективността на труда ми по изработката на това е доста ниска. Направо клоняща към нула.
Първоначално публикуван от welderargon
Преглед на мнение
Вероятно гледат как най-бързо да произведат нещо, дето хем да е евтино, хем да върши работа, хем да се прави лесно и без излишни заигравки. Думват ламарината на преса, после орязват квото трябва (ако това не го е свършила самата преса, после втулките, 2 допълнителни парчета ламарина отдолу, 5 заварки и готово.
Ама, конкретния случай не е такъв. Прави се единична бройка, като практически, сравнено със завод, ефективността на труда ми по изработката на това е доста ниска. Направо клоняща към нула.
Коментар